I Aftonbladet står att läsa att det tydligen är en mackägare/jourlivsägare med ett tvivelaktigt förflutet! Ngn måste ju veta vem, namnge så vi kan skydda våra barn!
Kommer ihåg honom när han var restaurangägare i Malmö i början av 1980 talet. Han hade ngt ställe mitt emot gamla Trocadero / Hotell Tunneln som hette Cafe Residens. Har för mig att det hette så i alla fall. Det var ett av ställena man gick till efter en utekväll då det stängde väldigt sent / mkt tidigt på morgonen och blev ofta sista stället innan man gick hem...
På den tiden hade han alltid skinnbyxor på sig när man var där och jag tyckte han så riktigt otäck ut... Spännblatteattityd, multikultiberikare i läderkläder...
Blev jäkligt förvånad när han dök upp som Anna Nicole Smiths pv i tidningarna. Men men... Att han är en person som är kapabel till i stort sett vad som tvekar jag inte en sekund på.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!