Flashback bygger pepparkakshus!
2012-08-10, 14:27
Medlem
Goatshags avatar
Noen som har erfaring med disse. Man m vel passe p kjpe et lager fr det blir klassifisert . Kjemisk virker de jo veldig lovende.
Citera
2012-08-10, 14:32
Medlem
Izunis avatar
Fludiazepam r klassad. (enl. wiki)
Citera
2012-08-10, 14:52
Medlem
RonJeremyClarkss avatar
Finns det ens att kpa ngonstans d?
Citera
2012-08-10, 17:00
Medlem
nogoodzigges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RonJeremyClarks
Finns det ens att kpa ngonstans d?

Ja.
P apoteket...
"Tror" dock att du behver ett recept..
Men det finns skert ngon som antingen har ftt in utlndska, eller fr p tok fr mnga utskrivna som man kan kpa loss ett gng ifrn.. Gller bara att hitta dessa personer..
Sjlv r jag sjla glad d jag hittat en person som fr p tok fr mycket Xanor (vilken r min absoluta favorit benso!!) utskrivet, s det gynnar ju bde honom & mig.. Eller tja.. Kanske inte gynnar mig s mycket i lngden.. & inte min plnbok fr stunden heller faktiskt.. Men ngra trevliga stunder det fr jag allt..

Rttelse: eftersom jag inte lste riktigt riktigt... Dumma mig..
Trodde det var vanlig Diazepam du var ute efter & blev lite stlld nr du inte knde till det.
Diazepam r ju det samma som Stesolid, vilket frklaras bland annat hr: http://www.fass.se/LIF/produktfakta/...7&UserTypeID=2

Vilket eg. r det samma som Fludiazepam
http://sv.wikipedia.org/wiki/Fludiazepam

Tror jag..
Men rtta mig grna om jag har fel.. De e vl mjligt att dr r nn molekyl hit eller dit som inte riktigt stmmer, men i det stora hela s tror jag att det ska vara ganska lika..
Men jag kan ju ha fel.. Hade definitivt inte varit den frsta gngen iaf.. lol..
Senast redigerad av nogoodzigge 2012-08-10 kl. 17:24.
Citera
2012-09-10, 21:30
Medlem
provade flubromazepam som stimulantia landning fr tv veckor sedan tror jag. lngsamt pslag, slutade p kanske 20 mg innan jag slocknade nsta dag var jag vldigt avslappnad och smnig, inte produktiv fr fem re, men sknt var det hehe. effekten var mrkbar ven dagen drp s effekten r mycket lngre n eti och alpra. jag tror att det passar bttre anvnds som ett lagligt alternativ nr man r benzostorsk snarare n till stimulantia landning
Citera
2012-09-10, 21:39
Medlem
undervattenfisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fluderp
provade flubromazepam som stimulantia landning fr tv veckor sedan tror jag. lngsamt pslag, slutade p kanske 20 mg innan jag slocknade nsta dag var jag vldigt avslappnad och smnig, inte produktiv fr fem re, men sknt var det hehe. effekten var mrkbar ven dagen drp s effekten r mycket lngre n eti och alpra. jag tror att det passar bttre anvnds som ett lagligt alternativ nr man r benzostorsk snarare n till stimulantia landning
r denna lagligt i sverige eller?

Bromazepam (som icke r laglig) r en av mina favorit bens, finns inte i sverige men har tit bde 3 mg och 6 mg frn arablnder och det r rejl muskelavslappning och samtidigt bra ngestdmpning, som en komplett iktorivil.
Citera
2012-09-10, 22:04
Medlem
Crystalines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nogoodzigge
Ja.
P apoteket...
"Tror" dock att du behver ett recept..
Men det finns skert ngon som antingen har ftt in utlndska, eller fr p tok fr mnga utskrivna som man kan kpa loss ett gng ifrn.. Gller bara att hitta dessa personer..
Sjlv r jag sjla glad d jag hittat en person som fr p tok fr mycket Xanor (vilken r min absoluta favorit benso!!) utskrivet, s det gynnar ju bde honom & mig.. Eller tja.. Kanske inte gynnar mig s mycket i lngden.. & inte min plnbok fr stunden heller faktiskt.. Men ngra trevliga stunder det fr jag allt..

Rttelse: eftersom jag inte lste riktigt riktigt... Dumma mig..
Trodde det var vanlig Diazepam du var ute efter & blev lite stlld nr du inte knde till det.
Diazepam r ju det samma som Stesolid, vilket frklaras bland annat hr: http://www.fass.se/LIF/produktfakta/...7&UserTypeID=2

Vilket eg. r det samma som Fludiazepam
http://sv.wikipedia.org/wiki/Fludiazepam

Tror jag..
Men rtta mig grna om jag har fel.. De e vl mjligt att dr r nn molekyl hit eller dit som inte riktigt stmmer, men i det stora hela s tror jag att det ska vara ganska lika..
Men jag kan ju ha fel.. Hade definitivt inte varit den frsta gngen iaf.. lol..

Ja du har ju brutalt fel. Du kunde vll tminstone kollat strukturformlerna. Det r lite som att jmfra nitrazepam med flunitrazepam. Men men
Citera
2012-09-10, 22:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av undervattenfisk
r denna lagligt i sverige eller?

str p webshoppen att den r laglig i hela EU, finns inget p wiki, verkar va ny RC. d slipper man bosse batong men vem vet levern kanske smlter
Citera
2013-01-05, 12:27
Medlem
Bongmons avatar
Detta Flubromazepam verkar inte vara ltt att komma ver.

Hittat 2 shoppar, enda str det "not on sale yet" och andra "out of stock".
(Pm om detta kommer ej besvaras, alternativt rapporteras.

Tnker starta en trd i shoppar-delen.
Citera
2013-01-05, 12:47
Medlem
E.W.s avatar
Fludiazepam r ett registrerat lkemedel i vissa lnder (dock inte i Sverige).
Flubromazepam verkar inte vara registrerat lkemedel i ngot land.
Citera
2013-01-05, 12:52
Medlem
Bongmons avatar
https://www.flashback.org/t2049260

Hr r trden om shoppar fr detta mne.

Citat:
Ursprungligen postat av E.W.
Fludiazepam r ett registrerat lkemedel i vissa lnder (dock inte i Sverige).
Flubromazepam verkar inte vara registrerat lkemedel i ngot land.

Pyrazolam r inte heller registrerat lkemedel i ngot land, nd stoppar folk i sig det och knner effekt.
Vi kan ju hoppas att Flubromazepam r starkare n pyrazolam iaf.
Citera
2013-01-05, 13:03
Medlem
E.W.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bongmon
Pyrazolam r inte heller registrerat lkemedel i ngot land, nd stoppar folk i sig det och knner effekt. Vi kan ju hoppas att Flubromazepam r starkare n pyrazolam iaf.

Sjlvklart. Folk stoppar i sig massa preparat som de inte har en aning om vilka biverkningar de kan ge i framtiden, drfr att man aldrig gjort kontrollerade kliniska tester.

Kanske tar njurarna stryk, kanske r det levern, kanske r det ngot annat som skadas utan att man mrker det frrn det r fr sent. Det r just drfr lkemedelsbolagen gr kliniska tester innan man fr sitt preparat godknt att sljas.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in