Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-08-02, 22:18
  #2317
Avstängd
Ni som vet. Får man EP på denna med som al
Alpra och flubzolam? För jag har tagit denna nu i 3mån och trappat nerlångsamt 1mån nu.

Fast så hade jag 2200:- på asken och köpte 250-eller 300st kloniprazipam. Tänkte blir de för tungt med ATn lär ju en sån va himmelriket och slippa AT.
Vad tror ni tung AT?
Citera
2016-08-02, 22:30
  #2318
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tapio6
Ni som vet. Får man EP på denna med som al
Alpra och flubzolam? För jag har tagit denna nu i 3mån och trappat nerlångsamt 1mån nu.

Fast så hade jag 2200:- på asken och köpte 250-eller 300st kloniprazipam. Tänkte blir de för tungt med ATn lär ju en sån va himmelriket och slippa AT.
Vad tror ni tung AT?

AT på benso är alltid tungt. Just flubromazepam använde jag ganska flitigt när den var laglig och det är en Väldigt potent benso. Det enda positiva ur AT synvinkel är den långa halveringstiden vilket kan dämpa fallet lite och förmodligen slipper du EP anfall pga detta. Kloniprazepam är förmodligen perfekt att trappa ner med då den inte verkar vara så potent, plus klonazepam liknande om jag förstått det rätt vilket skiljer sig mycket åt flubromazepam

Lycka till!
__________________
Senast redigerad av cloudovthunder 2016-08-02 kl. 22:34.
Citera
2017-08-27, 19:15
  #2319
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dicevy
Och du helt själv godtyckligt stoppar i dig en försumbar dos som kunde lett till värre saker. Nej, från mitt håll får du ingen empati. Onödigt och dumt gjort när så pass många har skrivit vad de har varit med om på denna drog.

Aldrig hört talas om eget ansvar? Knarka lugnt bara, vill inget illa menat. Men grattis till i princip brända receptorer, lycka till att få en normal effekt på andra bensos nu när dina receptorer i princip är förstörda. Många som fått problem efteråt att de inte känner någon effekt efter att ha brukat flubron.

Nu var det väl inte empati jag sökte utan mera få förmedla en varning om hur det kan gå när inte haspen är på så att säga;-) såhär i efterhand, ett par drogfria år senare blir man lite skraj och skamsen över hur punchigt och pundigt det lät i de inlägg jag gjorde då. Vad jag minns (ärligt talat, inte så värst mkt) så kändes de inlägg jag kommer ihåg att jag skrev skojiga och rediga till skillnad från hur verkligheten såg ut... Usch vad pinsamt:-/
Mvh buskelurv (på riktigt)
Citera
2023-02-11, 10:20
  #2320
Avstängd
Är denna värd att köpa 1g av för 800kr? Plus frakt då så kanske blir 1100kr. Orkar ej läsa igenom hel tråden. Är 8mg en rimlig dos? 8mg är som hur många mg diazepam/klonazepam?
Citera
2023-04-20, 10:46
  #2321
Medlem
Antiseptisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1000RopparOch1Yxa
Är denna värd att köpa 1g av för 800kr? Plus frakt då så kanske blir 1100kr. Orkar ej läsa igenom hel tråden. Är 8mg en rimlig dos? 8mg är som hur många mg diazepam/klonazepam?

Ja 8 mg är en bra dos, rätt stor.

Den är potent och effekten sitter i länge på denna.
Citera
2023-11-06, 12:56
  #2322
Medlem
GonerStoners avatar
Såg att jag hade kvar, antar att don fungerar som dom ska även fast don legat i kanske 10 månader?
Legat mörkt och svalt.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback