2012-08-09, 22:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Turbomachine
Kan inte mer än hålla med dig, rökning överhuvudtaget är skabbigt och jag undviker tjejer som röker oavsett hur snygga de råkar vara.

Jag får vibbarna av en inavlad WT-familj som spelar banjo av folk som röker inomhus Rökning är ofräscht håller jag med om.
Citera
2012-08-09, 22:49
Medlem
cookizs avatar
När men bott på hotell då det varit ok att röka så självklart tycker jag. Men skulle aldrig få för mig att röka i min egen lägenhet då går jag ut till balkongen.
Citera
2012-08-09, 22:57
Medlem
Öppna ett fönster? Då slipper du gå ut och röklukten försvinner även efter ett tag ifall du inte röker 4 paket om dagen så röken fastnar i väggarna.
Citera
2012-08-09, 23:21
Medlem
supraas avatar
Jag gillar att röka på balkongen efteråt, eftersom man är svettig efter akten är kylan skön. Sen är det mysigt när tjejen kommer ut för att värma mig
Citera
2012-08-09, 23:59
Medlem
Funkwerkstatts avatar
Åh jag och min pojkvän brukar göra det (jag röker egentligen inte utan tar några blås från honom då) det är så mysigt och avslappnande på något sätt!
Citera
2012-08-10, 00:05
Medlem
Det är klart att både morgonciggen och efter-sex ciggen intas i sängen. Allt annat är ju befängt!
Citera
2012-08-10, 00:24
Medlem
Flytta ut sängen på balkongen så är det enkla problemet löst. Sätt upp infravärme om det behövs.
Citera
2012-08-10, 10:42
Medlem
Navyblazers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av supraa
Jag gillar att röka på balkongen efteråt, eftersom man är svettig efter akten är kylan skön. Sen är det mysigt när tjejen kommer ut för att värma mig

Men vad fan, det är meningen att det ska vara tvärtom
Citera
2012-08-10, 10:56
Medlem
Roxanas avatar
E&S - Tobak /mod
Citera
2012-08-10, 11:24
Medlem
Emmelys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av divison
Tänk er nu att ni har knullat en snygg tjej i en halvtimme och fått henne att komma flera gånger och efter att ni fått eran efterlängtade orgasm så lutar du dig tillbaka för att tända en cigg och röka hela den i sängen.

Låter det nice? Självklart, men hur många gör det?

Istället så klär man på sig och går ut på balkongen och röker en cigg i kylan.

Vart ska man göra det? Man vill ju inte ha röklukt i hela rummet som sätter sig i väggarna.

Ett torrt svar på en fuktig fråga.

Du skulle kunna använda Dig av ett luktborttagningsmedel som inte bara döljer, utan absorberar och neutraliserar röklukten, exempelvis Yocoair.

http://www.luktfritt.nu/

Bäst är att Du håller det till fåtalet speciella tillfällen så Du slipper få inpyrda och nikotinimpregnerade tapeter, möbler och textilier.

Ett observandum och varningens ord:
Ägna Dig inte åt sängrökning om Du känner minsta tillstymmelse till att vara pömsig, det kan sluta illa.
Senast redigerad av Emmely 2012-08-10 kl. 12:22.
Citera
2012-08-10, 18:35
Medlem
Självklart röker man i sängen efter ett gött ligg, det är nog den absolut bästa cigaretten! Visst, om min tjej inte var rökare hade jag inte gjort det såklart out of respect, men fan, bra sex utan en cigg efter känns nästan ofullständigt!
Citera
2012-08-16, 12:48
Medlem
anjer2s avatar
Ta på dig kläder när du går ut?
Annars är det bara att välja, röklukt inomhus eller frysa utomhus.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in