2012-09-03, 16:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Brille68
Förutom Perico och Biondini som jag valde av sentimentala skäl, så tog jag Romagnoli och Sestu för att de hade spelat men inte hade fått särskilt bra betyg. Dvs att ingen annan jävel skulle vilja ha dem...

Tror ni på fullt allvar att jag förväntas att sitta och läsa ert dravel???
Aj vafan, jag måste rätta mig själv här nu. Jag trodde det var Alessio Romagnoli du försöker landa, han som jag släppte.

Simone Romagnoli är ju ordinarie som du säger, men var fan övertygad om att någon redan hade honom i sitt lag.
2012-09-03, 16:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jackbob
Aj vafan, jag måste rätta mig själv här nu. Jag trodde det var Alessio Romagnoli du försöker landa, han som jag släppte.

Simone Romagnoli är ju ordinarie som du säger, men var fan övertygad om att någon redan hade honom i sitt lag.
OK, tyckte det hela verkade märkligt...

Och du zach, skit i o läsa de där sista inläggen. Ta en ichnusa och gosa vidare med dockan...
2012-09-03, 17:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ernst.Hugo
Jag har åtagit mig en Carobbio-roll, dvs förstöra för övriga deltagare på uppdrag av en "anonym" president*.

Mer specifikt har jag lagt 220 krediter på Cossu, Conti, Totti, De Rossi och Di Natale. Enbart för att förstöra moralen hos vissa (jag tror att det är uppenbart).

* = Presidenten har tidigare varit högt uppsatt i systemet och ligger bland annat bakom Fantacalcio 2012/2013.
Och du är nöjd med Conti?
Senast redigerad av Brille68 2012-09-03 kl. 17:15.
2012-09-03, 18:48
Medlem
Ernst.Hugos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brille68
Och du är nöjd med Conti?

Och du är nöjd med Conti? (läs med en typisk tecknad-serie-röst). Jag kommer inte på ett mer moget svar faktiskt.

På mercato-sidan: man kan inte se vem som leder budgivningen, utan det är enbart vem som har första buden (Chiamato da?) och sedan vem som lagt ytterligare bud (Rilanci da?) eller tolkar jag det helt fel nu?

Edit: FabioAugusto - var håller du hus?
2012-09-03, 19:15
Medlem
4522s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jackbob
Pogba?

(jag har hästhuvuden så att det räcker och blir över )

Citat:
Ursprungligen postat av Pellebelle
Coutinho + Coda?

Nja, det där räcker tyvärr inte. Jag kan inte byta bort en startspelare och potentiell poängmaskin för bänknötare.
2012-09-03, 19:25
Medlem
Gantss avatar
Till Ernst.Hugo

1. Försök inte sno målvakten från mig!

2. Finns det någon möjlighet att få Vargas utav dig? Du kan få 10 i cash.
2012-09-03, 19:43
Medlem
Ernst.Hugos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gants
Till Ernst.Hugo

1. Försök inte sno målvakten från mig!

2. Finns det någon möjlighet att få Vargas utav dig? Du kan få 10 i cash.

Jag vill kritisera din affärsmässighet, först en lite lätt aggressiv inledning, sen ett uruselt erbjudande.

10 krediter är för lite.
2012-09-03, 20:25
Medlem
Gantss avatar
Citat:
Jag vill kritisera din affärsmässighet, först en lite lätt aggressiv inledning, sen ett uruselt erbjudande.

10 krediter är för lite.
Hmpf vadå för lite då får 1 mille mer än vad han kostade! Giriga jävel
2012-09-03, 21:26
Medlem
zachs avatar
Haha, ser Brolle har surläppen i gölva. Och som av en händelse har mini-Cellinos småpojkar exakt 6 poäng mindre än Ichnusa. Samband solklart. Dotterns nappar har kokats och skickas på posten så vår dvärgälskade Pirlodrägglande pundare där ute på den stora ön slutar böla.

Tungviktsmatch till helgen. Känns ovisst. Men ödmjuka stilen passar ju mig så där så... Ferry-Sport har alltså Osvaldo på läktaren, medan Cassano och Hamsik gjorde mål senast - vilket talar för att dom inte kommer göra det till helgen. Samma logik säger Snejder kommer suga hästdrule då han va rätt het igår.
Det enda som egentligen talar emot mina krigare är att motståndet har Castan i sitt lag. Det och Ichnusas tränare som kanske har lite överdriven respekt för motståndet.

Men Romagnoli, Tallo och ev två till är på väg in. Är precis så där som Thåström sjunger. Alltid röd-gult, alltid rätt.
2012-09-03, 21:48
Medlem
Ernst.Hugos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gants
Hmpf vadå för lite då får 1 mille mer än vad han kostade! Giriga jävel

It's just bad business...

Citat:
Ursprungligen postat av zach
Men Romagnoli, Tallo och ev två till är på väg in. Är precis så där som Thåström sjunger. Alltid röd-gult, alltid rätt.

Inte lite dumt att avslöja dina mercato-planer? Fönstret är väl öppet ett tag till?
2012-09-04, 01:33
Medlem
snillet_1s avatar
Citat:

Edit: FabioAugusto - var håller du hus?

Han tröttnade på den låga nivån, typ. Hoppas han kommer tillbaka.
2012-09-04, 12:11
Medlem
Ferry31s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zach
Haha, ser Brolle har surläppen i gölva. Och som av en händelse har mini-Cellinos småpojkar exakt 6 poäng mindre än Ichnusa. Samband solklart. Dotterns nappar har kokats och skickas på posten så vår dvärgälskade Pirlodrägglande pundare där ute på den stora ön slutar böla.

Tungviktsmatch till helgen. Känns ovisst. Men ödmjuka stilen passar ju mig så där så... Ferry-Sport har alltså Osvaldo på läktaren, medan Cassano och Hamsik gjorde mål senast - vilket talar för att dom inte kommer göra det till helgen. Samma logik säger Snejder kommer suga hästdrule då han va rätt het igår.
Det enda som egentligen talar emot mina krigare är att motståndet har Castan i sitt lag. Det och Ichnusas tränare som kanske har lite överdriven respekt för motståndet.

Då passar det mig utmärkt att det är landslagsuppehåll först. Sen är mina spelare tillbaka starkare än någonsin. Lite roligt att Taddei var den som fick bäst betyg av mina spelare senast.

Lite synd att jag saknar Osvalda dock, men nog ska det gå vägen ändå

Jaha, så mercaton är öppen igen. Ska åtminstone ha någon här!
Senast redigerad av Ferry31 2012-09-04 kl. 12:14.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in