2014-03-28, 11:42
Medlem
Möget! 4522s mannar grisar till sig en knapp 1-0 vinst. Mitt lag fick fem varningar och en utvisning, inte lätt när man har domaren mot sig, som i vanlig ordning dömer i storklubbarnas favör. Skräp.

I Serie B blev det ett kryss. Lokomotivet cementerar sig i mitten av tabellen, det är där man kommer hamna i slutändan. Blir att ta nya tag i helgen.

Noterar också att Ferrys bönder studsar tillbaka och tar en stabil vinst mot qhzs lag. Motorväg mot Serie A nu. Ser också att RossoBiancoVerdes lag är obesegrat och ligger och lurar strax bakom Ferry, imponerande!
2014-03-28, 16:39
Medlem
4522s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pellebelle
Möget! 4522s mannar grisar till sig en knapp 1-0 vinst. Mitt lag fick fem varningar och en utvisning, inte lätt när man har domaren mot sig, som i vanlig ordning dömer i storklubbarnas favör. Skräp.

I Serie B blev det ett kryss. Lokomotivet cementerar sig i mitten av tabellen, det är där man kommer hamna i slutändan. Blir att ta nya tag i helgen.

Noterar också att Ferrys bönder studsar tillbaka och tar en stabil vinst mot qhzs lag. Motorväg mot Serie A nu. Ser också att RossoBiancoVerdes lag är obesegrat och ligger och lurar strax bakom Ferry, imponerande!

La Bomba Piomba seglar upp på en tredjeplats! Ny vind under vingarna!

2014-03-28, 19:57
Medlem
Villons avatar
Andra 0-0-matchen i rad. Inga kommentarer.
2014-03-29, 02:56
Medlem
anteri17s avatar
Jumboplatsen är inte kul att inneha. Dessvärre är det ett stukat hemmalag som ska inleda La Salvezza med en trepoängare hemma mot AC Bosman.

Perin

Astori Benatia Jesus Radu

Barrientos Pjanic Hamsik Valero

Matri Cassano

Tillbaka till fyrbackslinje.
2014-03-29, 10:01
Medlem
Shuyins avatar
Förlusten senast gör nog att tåget kanske har gått för Firenze tyvärr. Situationen liknar på så vis förra året när vi missade precis.

Får gambla lite och köra på attack attack mantra sista fem.

Noterbart med åtta skador i truppen haha.
2014-03-29, 23:04
Medlem
Tycker själv att jag gjort ett snilledrag med att ta både Buffon och Storari. På så sätt kan jag alltid spela Juventus. Till denna omgång valde jag dock Abbiati. Min enda spelaren som efter två matcher i denna omgång som varit i aktion.

Höll nollan och räddade en straff. Jag är nöjd med mitt val. Inte minst som jag valde att inte ensa ha Thereau som reserv i mitt anfall. Japp, det var han som missade straffen.

Två raka segrar gör att jag är med igen. Denna omgång möter jag de framfusiga bönderna som leder serien tämligen överlägset. Många skador och ett förhållandevis uselt lag gör att jag tyvärr inte kan räknas till favoriterna i denna match.
2014-03-30, 12:58
Medlem
Villons avatar
Känns helt rätt att ha spelat 0-0 två omgångar i rad och hoppas på att åtgärda det... Genom att spela 4-5-1.
2014-03-30, 13:47
Medlem
4522s avatar
Glömt ändra om min startelva dom senaste tre omgångarna, ändå har det gått hyfsat. För mycket pillande kanske sänker en istället...
2014-03-30, 14:40
Medlem
Ferry31s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Villon
Känns helt rätt att ha spelat 0-0 två omgångar i rad och hoppas på att åtgärda det... Genom att spela 4-5-1.

Jag var inne på att testa en 5-3-2, men blev en 4-4-2 till slut. Känns lite jobbigt att inte ha spelare som Immobile, Moralez och Romulo tillgängliga i en omgång där jag är säker på att de hade varit användbara.

Blir en tuff match mot Brille68 och jag känner att jag får vara nöjd om jag kommer undan med kryss i den här omgången.
2014-03-31, 02:29
Medlem
anteri17s avatar
Barrientos och Jesus får fanimig spela bra imorgon. Minst ett mål behövs också. Annars blir det ytterligare en förlust.

Vad fan är oddsen på att sopan Lulic gör mål mot mig? Säkert väldigt låga då jag har det mest emot mig.
2014-03-31, 08:44
Medlem
Villons avatar
Ingen spelare i hela min trupp har gjort mål på evigheter känns det som, förutom Pirlos frispark för ett par omgångar sedan. Det här måste fan förändras snarast, annars kan det bli jobbigt framöver.
2014-04-01, 00:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ferry31
Jag var inne på att testa en 5-3-2, men blev en 4-4-2 till slut. Känns lite jobbigt att inte ha spelare som Immobile, Moralez och Romulo tillgängliga i en omgång där jag är säker på att de hade varit användbara.

Blir en tuff match mot Brille68 och jag känner att jag får vara nöjd om jag kommer undan med kryss i den här omgången.

Den tog du ganska lätt. Med ytterligare ett mål på bänken medan jag inte ens fick ihop fullt lag. Jag hade två raka segrar, mina enda segrar, men vafan...

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in