2010-12-03, 21:16
  #709
Medlem
Han kanske kan spela orchern Bolg.
Eller kanske den alkade alven Galion
__________________
Senast redigerad av wurraluk 2010-12-03 kl. 21:29.
Citera
2010-12-04, 16:31
  #710
Medlem
lendrygghs avatar
Inte helt omöjligt att han får spela en av alverna i Mörkmården; även fast jag har svårt att se honom i spetsiga öron och albinopigmenterad hy. Förhoppningsvis får han spela en lokal inföding i en av byarna dvärgtåget passerar.
Citera
2010-12-05, 01:16
  #711
Bannlyst
Ett mycket otippat val av skådespelare till den filmen.
Citera
2010-12-05, 01:32
  #712
Medlem
Tom Bombadill?

Ifall han får den rollen blir jag avundsjuk. Minns dock inte ifall Herr Bombadill var med i just Bilbo?
Citera
2010-12-05, 14:43
  #713
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av greenhorn
Tom Bombadill?

Ifall han får den rollen blir jag avundsjuk. Minns dock inte ifall Herr Bombadill var med i just Bilbo?

Det var han ej, så du behöver inte bli avundsjuk!
Citera
2010-12-05, 14:53
  #714
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av greenhorn
Tom Bombadill?

Ifall han får den rollen blir jag avundsjuk. Minns dock inte ifall Herr Bombadill var med i just Bilbo?
varför skulle du bli avundsjuk, för att du skulle ha den rollen eller?
Citera
2010-12-06, 15:09
  #715
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Engelbrektsplan
You never know... Allvarligt är ingen äcklig jävla kriminell knarklangare men att Micke vill ha bra kola det finns det bra bevis på.


Hmm............
Citera
2010-12-08, 10:51
  #716
Medlem
Mr.Luckys avatar
Ny artikel där det står att Persbrant ska spela Beorn

http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/film/article8243736.ab


"Rollen som Beorn är ikonisk och Mikael var vårt förstaval. När vi såg honom läsa för rollen gick det inte att förställa sig att någon annan skulle spela karaktären"
Citera
2010-12-08, 19:24
  #717
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Lucky
Ny artikel där det står att Persbrant ska spela Beorn


Neeeeej! Sablarns! Då får han fan se till att lägga på sig och bygga muskler! Beorn är (i mina ögon) en STOR och grov herre! Jävla tomtar!
Citera
2010-12-10, 17:19
  #718
Medlem
RetroPixels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PilsnerKorv
Neeeeej! Sablarns! Då får han fan se till att lägga på sig och bygga muskler! Beorn är (i mina ögon) en STOR och grov herre! Jävla tomtar!


Håller med! Beorn ska vara mycket stor!
Citera
2010-12-12, 21:12
  #719
Medlem
BocadilloLocos avatar
Håller med ovanstående. Beorn ska vara grövre än vad Persbrandt någonsin kommer bli. Jag skulle rekommendera Magnus Samuelsson istället. För Beorn är väl inte en så krävande roll. Persbrandt känns för kall. Samuelsson känns ändå lite varmare och allt som krävs för att få han till Beorn är att stoppa en överdimensionerad yxa, en för liten skinnväst, fejk svart krulligt hår och ett mörknat skägg så
Citera
2010-12-22, 15:16
  #720
Bannlyst
Alltså, Persbrandts kvinnosmak kan ifrågasättas.

Sanna Lundells blogg på aftonbladet är pinsam.

Såg hennes inlägg om "snökukar"

Ja är Micke bortrest till Hollywood så då återstår väl bara en dildo i form av en enorm "snökuk"

Sanna verkar vara sexuellt frustrerad
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in