Citat:
Ursprungligen postat av ErikJ
Hur går det med Mickes knarkande? Har han lagt av eller har det eskalerat?

Han har väl aldrig knarkat? Trodde spriten var hans grej.
Att man sticker fram snoken när någon lassar upp en påse ladd på bordet gör en inte till missbrukare.
Gå ut och leta fram apelsinmannen istället.