2013-09-22, 02:00
Medlem
gersmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LKVN
Jag tror inte alls på detta jag, det är bara ett hittepå. Hans släkt från Mamma Inga-Lills
sida från Åland är på samma vis. Sprit i kroppen så går händerna som lärkvingar och ur
munnarna på dessa herrar, gamla som unga kommer bara prat om sex, exakt samma ordvokabulär
som kommer ur Persbrandts mun. Denna sida av Mikaels släkt är både säregna och lite enkla
men dom flesta har precis som Persbrandt utseendet på sin sida och kan bete sig någorlunda
utan alkohol eller annat i kroppen. Skall väl tilläggas att även damerna i denna släkt också
är lite udda och lite högfärdiga. Persbrandts beteende förvånar nog ingen om man känner
till denna sida av Mikaels släkt....
Å fan, känner du dem? Micke och jag lekte som barn. Hans far och min far var polare. Du är ute och cyklar. Dessutom; jag skvallrar inte om folk jag känner.
Citera
2013-09-22, 12:32
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ejdar
Lyssna på hur en full och ordentligt koksad Persbrant skriker "snutjävlar kom och döda mig" ca1:48 in i klippet.
http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/article17432640.ab

Jävligt obehagligt
Vilken jävla ragata som tände eld på jackan.

& 1:43 Det är inte Mikael Persbrandt som säger har han börjat prata Skånska?
Citera
2013-09-24, 18:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gersman
Å fan, känner du dem? Micke och jag lekte som barn. Hans far och min far var polare. Du är ute och cyklar. Dessutom; jag skvallrar inte om folk jag känner.

trodde han växte upp utan farsa,att farsan drog när han var liten
Citera
2013-09-25, 21:38
Medlem
Minkybabys avatar
Grattis på 50-årsdagen till födelsedagsgrisen Micke
Citera
2013-09-25, 22:54
Medlem
gersmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av meniskel
trodde han växte upp utan farsa,att farsan drog när han var liten
På sätt och vis. Hans farsa och min farsa skiljer ett eller två-tre år. Micke P's farsa hängde efter min farsa och gjorde allting ett år efteråt. Gifte sig, skaffade barn och skilde sig. Jag tror de träffades på lärarhögskolan och Bosse P. sökte en storebrorsgestalt. Min far som ju faktiskt var storebror till sina bröder, Hansen och Lillis. Vi bodde i Jakobsberg på den tiden. Mycket festande på Riddar Jakob när MP och jag käkade grillkorv med pommes frites och glodde på fulla föräldrar. Nå, när min far drog gjorde BP samma sak. Stack till en kärring som heter Aviva Keller.
Nu skvallrade jag.
Citera
2013-09-26, 03:58
Medlem
Trodde att pappa Bo hade fått smak för lammkött i och med sagda flyktmus men det var visst bara tre års skillnad. MP ´s farsgubbe verkar fortfarande vara i livet fyllda sjuttio och Aviva (var) är bara tre år yngre. 67.

Tja att döma av MP och far hans så faller inte äpplet långt från päronträdet. MP är förhoppningsvis klok nog att inte att så vildhavren framför barnen. Om Sanna får MP till landet sätter jag några spänn på att äktenskapet kraschar en tid senare. MP kommer inte fixa att vara inlåst som det innebär.
Citera
2013-10-04, 15:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gersman
På sätt och vis. Hans farsa och min farsa skiljer ett eller två-tre år. Micke P's farsa hängde efter min farsa och gjorde allting ett år efteråt. Gifte sig, skaffade barn och skilde sig. Jag tror de träffades på lärarhögskolan och Bosse P. sökte en storebrorsgestalt. Min far som ju faktiskt var storebror till sina bröder, Hansen och Lillis. Vi bodde i Jakobsberg på den tiden. Mycket festande på Riddar Jakob när MP och jag käkade grillkorv med pommes frites och glodde på fulla föräldrar. Nå, när min far drog gjorde BP samma sak. Stack till en kärring som heter Aviva Keller.
Nu skvallrade jag.

växte han upp med olika plastfarsor eller?
han måste ha en jäkel till snorre eftersom det gick åt en sopsäck att täcka över
Citera
2013-10-04, 20:19
Medlem
Kalliss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hagge3
Var är bilden med kvinnan? Jag kan inte hitta den.
Jag hittar bara en bild på Perbrandt när polisen tar in honom i polisbilen för rattfylla.
Menar Du Josefin Nilsson, den ena fjärdedelen av Ainbusk (tidigare Ainbusk Singers)?
http://www.youtube.com/watch?v=TuKTzv9gkA8
Citera
2013-10-06, 07:05
Medlem
Jag såg Micke och Sanna rasta varsin jycke vid Nytorget igår.
Båda såg pigga och glada ut.Även såg de ut att trivas i varandras sällskap.
Citera
2013-10-06, 17:02
Medlem
Deras förhållande kanske funkar så att hon "ignorerar" honom för att få "kontroll" och han då går ut och lever rövare, varvid hon därefter får "ta honom tillbaka" och förbarmar sig över honom och får framstå som den kärleksfulla kvinnan tills han börjar räkna med det litet för mycket och hamnar i kylan igen. Det känns som om hon kan manipulera rätt ordentligt för att tillfredsställa sin osäkerhet.Genom att han går ut och river omvärlden så vet hon att hon kan driva honom till vansinne genom avhållssamhet. Då känner hon att han blir till en riktig man som gör vadsomhelst för henne och så blir hon smickrad över hur långt han kan gå för att han är frustrerad. Det finns många förhållanden som funkar så. Man ser inte till att sno en upptagen person från en annan kvinna om man inte är väldigt osäker och får sin tillfredsställelse "by proxy" så att säga.

Eller så är det bara han som är ett ärkesvin och fast han har "allt" ändå ska ut och leva rövare och supa som ett svin. Han saknar ju gränser men han tycks gilla det livet för han har burit sig åt som ett svin långt innan dessa mer färska episoder. Det där om att han inte skulle komma ihåg saker under rättegången framstår som lögn vilket därmed är mened men i så fall går det ju inte att bevisa eftersom Micke P inte komprometterat sig med just några detaljer.

Överhuvudtaget så vet han inga gränser och det gör inte Flinck heller. Vänskapen slutade ju med att de nästan dödade varandra eller skulle till att göra det. Det hängde på ett hår...
Senast redigerad av Levillain 2013-10-06 kl. 17:12.
Citera
2013-10-06, 17:04
Medlem
Muhamedssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Levillain
Deras förhållande kanske funkar så att hon "ignorerar" honom för att få "kontroll" och han då går ut och gör bort sig, varvid hon då förbarmar sig över honom och framstår som den kärleksfulla kvinnan tills han börjar hoppas på det för mycket...

Eller så är det bara han som är ett ärkesvin och fast han har "allt" ändå ska ut och leva rövare och supa som ett svin. Han saknar ju gränser men han tycks gilla det livet för han har burit sig åt som ett svin långt innan dessa mer färska episoder. Det där om att han inte skulle komma ihåg saker under rättegången framstår som lögn vilket därmed är mened men i så fall går det ju inte att bevisa eftersom Micke P inte komprometterat sig med just några detaljer.

Överhuvudtaget så vet han inga gränser och det gör inte Flinck heller. Vänskapen slutade ju med att de nästan dödade varandra eller skulle till att göra det. Det hängde på ett hår...

Nästan skulle döda varann! Sluta att smickra de båda herrarna.
Citera
2013-10-06, 17:07
Medlem
Tar två personer upp varsitt hagelgevär och siktar på varandra i upprört tillstånd så kan mycket väl ett skott gå av...

Det är därför de inte umgås längre.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in