2014-02-21, 19:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mx_1337
Såg inget sådant när jag kollade aktuell facebook-sida (vilket jag gjorde redan strax efter du skrev inlägget), var det verkligen offentligt på facebook?
Du fixa skärmdump, och om det är borta får du göra det nästa gång något sådant guld dyker upp
Om du av en slump skulle träffa på Ralfus
vad skulle du göra då ?

Tror du att Ralfus är på en normal avd
på Kumla ?
2014-02-21, 20:09
Medlem
Citat:
Alla vet att huvudinkomsten för GL alltid kom genom skadestånd som utdelats sen El Presidentoz och de andra högre hönsen varit ute på hembesök som alltid lett till att de fått på huvudet av diverse dörrar samt dörrarnas olika ägare..
Ska vi vara petiga så räknas ju inte gol-inkomsten då det inte är något brott utan helt lagligt, han har ju aldrig lyckats skada sina motståndare vid dom tillfällena, så inget brott har begåtts
2014-02-21, 20:57
Bannlyst
Citat:
Såg inget sådant när jag kollade aktuell facebook-sida (vilket jag gjorde redan strax efter du skrev inlägget), var det verkligen offentligt på facebook?
Du fixa skärmdump, och om det är borta får du göra det nästa gång något sådant guld dyker upp

https://www.facebook.com/jokkas.eriksson.9

Bara att rulla ner till 7 februari och bakåt.
2014-02-21, 21:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 2pappskallar

Här är en liten print. http://minfil.org/j7K3e1bfb3/1.png
2014-02-21, 21:43
Medlem
den.dryges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cimaron
Fixar du något bra underlag för det där så åker det in i sammanfattningen. PM ifall du inte vill skriva för öppet. Jag outar ingen!

tar det öppet så alla ser de.

Det är vad en FULLVÄRDIG medlem sa till mig, så det är sant, inget att spikulera i
2014-02-21, 21:55
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Avalancheking
Här är en liten print. http://minfil.org/j7K3e1bfb3/1.png

Hahha. Ännu en gång går det åt helvete för Jenny
2014-02-21, 22:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av den.dryge

Det är vad en FULLVÄRDIG medlem sa till mig, så det är sant, inget att spikulera i
Haha ja eller hur ditt jävla troll
2014-02-21, 22:38
Medlem
Mx_1337s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kronblad
Om du av en slump skulle träffa på Ralfus
vad skulle du göra då ?

Tror du att Ralfus är på en normal avd
på Kumla ?
Ta ett "fotto", givetvis.
Citat:
Ursprungligen postat av BlazeHaze1
Ska vi vara petiga så räknas ju inte gol-inkomsten då det inte är något brott utan helt lagligt, han har ju aldrig lyckats skada sina motståndare vid dom tillfällena, så inget brott har begåtts
I så fall har det nog heller aldrig funnits någon inkomst som går räkna här, socialbidrag är ju inte heller det olagligt. Dock har han ju lyckats bli dömd för andra fadäser i samband med alla gånger han gått i backen.. Olaga hot, brott mot knivlagen, dopingbrott, ringa narkotikabrott falskt alarm och allt vad det är
Allt som hör till när Vimmerby's gangsterkungar "fyller lungorna med benzo" beväpnar sig till tänderna för att kunna freda sig mot "basebolrack", daloc-dörrar osv samt åker på en omgång.
Citat:
Ursprungligen postat av 2pappskallar

Haha, en bra samling av kärnfysiker som diskuterar den där hunden..
2014-02-21, 22:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av den.dryge

Lite bättre än så får du allt hosta upp. Fullvärdiga medlemmar har ju en tendens att inte framstå som helt trovärdiga
2014-02-21, 22:54
Medlem
O-Lyckligs avatar
Citat:
Lite bättre än så får du allt hosta upp. Fullvärdiga medlemmar har ju en tendens att inte framstå som helt trovärdiga

Men ger de bästa citaten
2014-02-21, 23:32
Medlem
potatisgris1981s avatar
Citat:
Ta ett "fotto", givetvis.

I så fall har det nog heller aldrig funnits någon inkomst som går räkna här, socialbidrag är ju inte heller det olagligt. Dock har han ju lyckats bli dömd för andra fadäser i samband med alla gånger han gått i backen.. Olaga hot, brott mot knivlagen, dopingbrott, ringa narkotikabrott falskt alarm och allt vad det är
Allt som hör till när Vimmerby's gangsterkungar "fyller lungorna med benzo" beväpnar sig till tänderna för att kunna freda sig mot "basebolrack", daloc-dörrar osv samt åker på en omgång.

Haha, en bra samling av kärnfysiker som diskuterar den där hunden..

Citat:

Härligt att tråden är vaken!

Det spikuleras ju en hel del om Raffaello Versaces tillvaro innanför dessa orubbliga murar. När jag såg adressen till anstalten skenade fantasin iväg och nu funderar jag på att skriva brev och funderar på följande:

1. Jag är en storbystad blondin som är svag för farliga män

2. Jag är jugge från GBG och undrar om han vill joina ett "brödrar"skap som rör sig med massa cash och drar sig inte för att misshandla folk och dörrar.

3. Jag har läst lite på FB och är stor beundrare som tycker att han har blivit orättvist behandlad.

Vad sägs?
2014-02-21, 23:51
Medlem
Gorthaurs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av potatisgris1981
Härligt att tråden är vaken!

Det spikuleras ju en hel del om Raffaello Versaces tillvaro innanför dessa orubbliga murar. När jag såg adressen till anstalten skenade fantasin iväg och nu funderar jag på att skriva brev och funderar på följande:

1. Jag är en storbystad blondin som är svag för farliga män

2. Jag är jugge från GBG och undrar om han vill joina ett "brödrar"skap som rör sig med massa cash och drar sig inte för att misshandla folk och dörrar.

3. Jag har läst lite på FB och är stor beundrare som tycker att han har blivit orättvist behandlad.

Vad sägs?

Varför inte alla 3 ?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in