Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-12-25, 22:36
  #8101
Medlem
Illiaden054s avatar
alltid velat testa men vågade inte i mina ungdomsår, så för ett tag sen råkade jag få tag i mindre mängd o jäklarns vilket härligt rus!

fiskar inte men är nyfiken, är det bara Magic cleaner som gäller och koka själv eller finns det att få tag i fortfarande i vårat avlånga land ?

alternativt som någon nämde i tråden finns det någon rc variant som är i närheten ?

Må väl
Citera
2018-01-07, 13:08
  #8102
Medlem
Illiaden054s avatar
det va jäklarns det!

finns alltså inget intresse längre ?

Vänligen
Citera
2018-01-08, 15:16
  #8103
Medlem
Harpys avatar
Gammal kärlek rostar aldrig. Det brukar bli lite mer liv i luckan när det är någon ny shop som måste lokaliseras. Men gillar du att pyssla, kan följa instruktioner och hemskt gärna vill prova GHB, så är nog GBL-vägen enklast. Ser ibland ghb på darknet, men det kan ju vara vilken träskslusk som helst som kokat.
Citera
2018-01-08, 19:38
  #8104
Medlem
Varit på party resa, druckit Gobbe ca 4 dagar i sträck och trotts det ”korta bruket” har jag åkt på en hemsk AT, mildare känsla av panikattacker, vis paranoia, skakkar och vaknar svettig, jag tog min sista kork för ca 3 timmarsedan, har några xanor liggandes hemma, effekten är helt borta men vet att substansen sitter i kroppen ca 8h, hört mycket att kombon är farlig, men kommer inte röra korken igen på länge! Är det chill att trycka i sig 1-2 xanor nu när effekten avtagit? Tacksam för snabbt svar
Citera
2018-01-09, 13:26
  #8105
Medlem
Sent svar, men ja det är helt lugnt.
Citera
2018-03-03, 20:36
  #8106
Medlem
festispojks avatar
Hjemme många ml ær en kork. Tog oskuld på 14ml idag. Pissade på mig och dæckade haha. Optimal dosen for att må bra? Vet noen det?
Citera
2018-03-11, 19:35
  #8107
Medlem
Framtidsatlets avatar
Någon som vet var man kan få tag på denna förmodade underbara substans i dessa tider? Otroligt irriterande, borde inte någon shop någonstans sälja?

Fiskar dock inte efter några "erbjudanden" här, kan jag tillägga.
Citera
2018-03-16, 18:26
  #8108
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av festispojk
Hjemme många ml ær en kork. Tog oskuld på 14ml idag. Pissade på mig och dæckade haha. Optimal dosen for att må bra? Vet noen det?

Det var på tok för mycket om det inte var väldigt rinnig gobbe. Bästa man kan göra är att koka den riktigt tjock och oljig (Lindome original style), och sen dosera en vanlig petflaske-kork. Detta är ca 6ml. Ger bra skjuts. Är du klen eller allmänt sjuklig kan 3ml vara tillräckligt.

Ritalin rekommenderas till för en synergisk effekt och lite extra marginaler mot gobbedäck.
Citera
2018-03-26, 19:52
  #8109
Avstängd
nils.flygels avatar
Är 1,4-BD/BDO utrotat eller förekommer det fortfarande inrikes?
Citera
2018-03-27, 01:56
  #8110
Medlem
TheVoids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nils.flygel
Är 1,4-BD/BDO utrotat eller förekommer det fortfarande inrikes?

Har egentligen ingen koll alls, bara testat detta 1 gång för många år sedan, minns jag rätt så var det som en instant fylla typ, aldrig varit med om ngt som slår så fort, haha

Men ang tillgång så verkar det sällsynt men var inne på FS för första gången på länge innan idag och där är det ju någon som säljer ghb/gbl kommer inte ihåg vilket atm, brukar vara tomt i den kategorin annars men nu fanns en säljare men man vet ju inte hur "rent" det är..
Citera
2018-04-03, 23:35
  #8111
Avstängd
nils.flygels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheVoid
Men ang tillgång så verkar det sällsynt men var inne på FS för första gången på länge innan idag och där är det ju någon som säljer ghb/gbl kommer inte ihåg vilket atm, brukar vara tomt i den kategorin annars men nu fanns en säljare men man vet ju inte hur "rent" det är..

Du missförstod (eller gjorde jag det?), det var inte GHB eller GBL, utan BDO/1,4-BD jag undrade över. Har provat de där, även GHV och GVL, men aldrig kommit över BDO.
Citera
2018-05-13, 22:23
  #8112
Medlem
styckmordets avatar
jag får inget rus av gobbe(inte benso heller) testat allt, lite,mycket(däckar) inget skönt händer..vad är fel?
Citera
ghb

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback