Citat:
Ursprungligen postat av Delegatezero
Mina RLS problem kvarstår, tar runt 1g (köpte pulverform av någon jäävla anledning) L-tyrosin per dag och får skitjobbiga RLS så fort jag tar en dos GBL, allt mellan 0.5ml till 2. Tar jag en stor dos så bränner det som satan när jag lägger mig ner, kan ta en kylklamp och lägga mellan vaderna och det känns bara skönt. Hoppas det inte kan bli kroniskt? Alltså jag har haft RLS då och då dom senaste åren men nu har jag det nästan så fort jag ligger ner även när jag inte är på gobbe. Tar sjukt små doser GBL varje dag, vet inte varför men jag trivs med det, har läst att några andra i tråden också gör så.. Kanske ligger på 1 ml per dag. Det ska väl inte ge några fysiska bieffekter? Läste också att RLS ligger på typ "mycket ovanliga biverkningar" om man kollar xyrem på fass.
Har provat att ta 200mg koffein tsm med GBL och om jag kommer ihåg rätt så blev det lite bättre. Problemet är att jag ofta tar GBL på kvällen för att det är muskelavslappnande och lugnande. Då går det inte att ta koffein precis.
Nej det är inte växtvärk eller något sådant jag känner skillnaden.
Inte alltid l-tyrosin hjälper, L-dopa eller Voxra är nästa steg då eller 400 mg koffein.
Jag drabbas utav akatisi som är ungefär som en hundra ggr värre variant utav RLS, utav höga doser gobbe eller när jag doserar för frekvent,
https://sv.wikipedia.org/wiki/Akatisi.
Jävligt konstigt dock att du får RLS utav 0.5 ml GBL, på låga doser ökar gobbe dopamin, på högre hämnar det dopamin och släpps sedan löst efter ett par timmar.