2012-11-28, 05:31
Medlem
undervattenfisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av undervattenfisk
Problemet är ju att jag inte ritkigt vet.. 1½ månad 1 månad jag vet faktiskt inte, glömmer alltid när jag börjar.
2 kanske? hur länge räcker 1 liter minus 200-220 ml jag fuckade upp på första GHB-koken? måste börja räkna.. ska avgifta mig rejält och ta en god paus tror jag, fastän jag gillar gobbe mer o mer ju mer jag går in mig speciellt denna morgon dos efter att ha sovit 3-4 timmar.
Citera
2012-11-28, 06:32
Medlem
Slingshots avatar
Citat:
2 kanske? hur länge räcker 1 liter minus 200-220 ml jag fuckade upp på första GHB-koken? måste börja räkna.. ska avgifta mig rejält och ta en god paus tror jag, fastän jag gillar gobbe mer o mer ju mer jag går in mig speciellt denna morgon dos efter att ha sovit 3-4 timmar.

Okej, börja med att du tar en hög dos baklofen en timme efter sista dosen gobbe, 50-100 mg på en gång, gör stor skillnad eftersom dom påverkar GABA-B, därför benso är kasst ensamt på gobbe-at eftersom det påverkar GABA-A.
Citera
2012-11-28, 08:20
Medlem
Slingshots avatar
Har läst på mkt om GBL ifrån Kina nu och svaret till att det smakar så mkt sämre verkar vara att det är mer orenheter plus att det innehåller en liten del 1,4-B som är farligt för levern, dock är det en sådan liten procent så det är ingen fara.
Citera
2012-11-28, 10:57
Medlem
Delegatezeros avatar
Mina RLS problem kvarstår, tar runt 1g (köpte pulverform av någon jäävla anledning) L-tyrosin per dag och får skitjobbiga RLS så fort jag tar en dos GBL, allt mellan 0.5ml till 2. Tar jag en stor dos så bränner det som satan när jag lägger mig ner, kan ta en kylklamp och lägga mellan vaderna och det känns bara skönt. Hoppas det inte kan bli kroniskt? Alltså jag har haft RLS då och då dom senaste åren men nu har jag det nästan så fort jag ligger ner även när jag inte är på gobbe. Tar sjukt små doser GBL varje dag, vet inte varför men jag trivs med det, har läst att några andra i tråden också gör så.. Kanske ligger på 1 ml per dag. Det ska väl inte ge några fysiska bieffekter? Läste också att RLS ligger på typ "mycket ovanliga biverkningar" om man kollar xyrem på fass.

Har provat att ta 200mg koffein tsm med GBL och om jag kommer ihåg rätt så blev det lite bättre. Problemet är att jag ofta tar GBL på kvällen för att det är muskelavslappnande och lugnande. Då går det inte att ta koffein precis.

Nej det är inte växtvärk eller något sådant jag känner skillnaden.
Senast redigerad av Delegatezero 2012-11-28 kl. 11:02.
Citera
2012-11-28, 13:07
Medlem
Slingshots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Delegatezero
Mina RLS problem kvarstår, tar runt 1g (köpte pulverform av någon jäävla anledning) L-tyrosin per dag och får skitjobbiga RLS så fort jag tar en dos GBL, allt mellan 0.5ml till 2. Tar jag en stor dos så bränner det som satan när jag lägger mig ner, kan ta en kylklamp och lägga mellan vaderna och det känns bara skönt. Hoppas det inte kan bli kroniskt? Alltså jag har haft RLS då och då dom senaste åren men nu har jag det nästan så fort jag ligger ner även när jag inte är på gobbe. Tar sjukt små doser GBL varje dag, vet inte varför men jag trivs med det, har läst att några andra i tråden också gör så.. Kanske ligger på 1 ml per dag. Det ska väl inte ge några fysiska bieffekter? Läste också att RLS ligger på typ "mycket ovanliga biverkningar" om man kollar xyrem på fass.

Har provat att ta 200mg koffein tsm med GBL och om jag kommer ihåg rätt så blev det lite bättre. Problemet är att jag ofta tar GBL på kvällen för att det är muskelavslappnande och lugnande. Då går det inte att ta koffein precis.

Nej det är inte växtvärk eller något sådant jag känner skillnaden.

Inte alltid l-tyrosin hjälper, L-dopa eller Voxra är nästa steg då eller 400 mg koffein.

Jag drabbas utav akatisi som är ungefär som en hundra ggr värre variant utav RLS, utav höga doser gobbe eller när jag doserar för frekvent, https://sv.wikipedia.org/wiki/Akatisi.

Jävligt konstigt dock att du får RLS utav 0.5 ml GBL, på låga doser ökar gobbe dopamin, på högre hämnar det dopamin och släpps sedan löst efter ett par timmar.
Citera
2012-11-28, 23:50
Medlem
MrJakes avatar
Provade att ha mitt GBL i en, noga diskad, "theralen"-pipettflaska (dock inte den svenska varianten, utan motsvarande italienska) idag, men upptäckte att GBLet blev grumligt efter några timmar. Drack det trots allt, även om det kändes lite motbjudande. Vad kan ha orsakat grumligheten? Har ni något annat tips på hur man kan dölja GBL när man behöver ha med det ut på stan?
Citera
2012-11-28, 23:57
Medlem
Slingshots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrJake
Provade att ha mitt GBL i en, noga diskad, "theralen"-pipettflaska (dock inte den svenska varianten, utan motsvarande italienska) idag, men upptäckte att GBLet blev grumligt efter några timmar. Drack det trots allt, även om det kändes lite motbjudande. Vad kan ha orsakat grumligheten? Har ni något annat tips på hur man kan dölja GBL när man behöver ha med det ut på stan?

Jag har mitt i en svensk Theralen-flaska och det blir då inte grumligt.

Ja köp essens flaskor på 4 cl o ha din dos GBL i det utblandat med vatten o ta med så många flaskor du behöver, eller ha ditt GBL i gelkapslar.
Citera
2012-11-29, 00:06
Medlem
MrJakes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slingshot
Jag har mitt i en svensk Theralen-flaska och det blir då inte grumligt.

Ja köp essens flaskor på 4 cl o ha din dos GBL i det utblandat med vatten o ta med så många flaskor du behöver, eller ha ditt GBL i gelkapslar.

Får prova med essens-flaskor. Bra tips!
Citera
2012-11-29, 10:10
Medlem
undervattenfisks avatar
Citat:
Jag tappade ner gainer-pulver i mitt GBL, runt 25 ml som blev "förorenat" men det var lugnt haha.

Själv tycker jag tipset jag tidigare också fått om essens flaskor är bäst, kapslar funkade inte som jag trott men jag fick väl fel sorts kapslar. (Vegetariska kapslar "00" köpte jag) ska väl vara gelatin kapslar?
Citera
2012-11-29, 16:52
Medlem
Slingshots avatar
Citat:
Jag tappade ner gainer-pulver i mitt GBL, runt 25 ml som blev "förorenat" men det var lugnt haha.

Själv tycker jag tipset jag tidigare också fått om essens flaskor är bäst, kapslar funkade inte som jag trott men jag fick väl fel sorts kapslar. (Vegetariska kapslar "00" köpte jag) ska väl vara gelatin kapslar?

Ja det måste vara gelatin.
Citera
2012-11-29, 17:12
Medlem
MrJakes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slingshot
Ja det måste vara gelatin.

Verkar ju vara ett jävligt nimt sätt att ha med GBL på. Typ ha i en snusdosa..
Det är ingen risk för frätskador eller så då? Borde ju vara lugnt, så länge man inte får för sig att tugga sönder kapseln i käften först.
Citera
2012-11-29, 17:13
Medlem
Slingshots avatar
Citat:
Verkar ju vara ett jävligt nimt sätt att ha med GBL på. Typ ha i en snusdosa..
Det är ingen risk för frätskador eller så då? Borde ju vara lugnt, så länge man inte får för sig att tugga sönder kapseln i käften först.

Nej magen pallar det, frätskador får du enbart om du spär ut ditt GBL får dåligt i strupe o hals, alltså på vägen ner mot magen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in