2012-04-18, 11:23
Medlem
undervattenfisks avatar
behöver jag köra 24/7 var 3 timma för att få en riktig at på gobben? om jag bara kör under dagarna tex och sen där vid middagstids tid bryter, klarar man det bör man klara sig från fysisk at oxå?

någon fler som börjar frysa något enormt när det börjar slå på? för att sen svettas sjukt på kvällen då ni ska sussa efter att ha kört gobbe en hel dag.
Senast redigerad av undervattenfisk 2012-04-18 kl. 11:48.
Citera
2012-04-18, 15:12
Medlem
L.A.M.Fs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av undervattenfisk
behöver jag köra 24/7 var 3 timma för att få en riktig at på gobben? om jag bara kör under dagarna tex och sen där vid middagstids tid bryter, klarar man det bör man klara sig från fysisk at oxå?

någon fler som börjar frysa något enormt när det börjar slå på? för att sen svettas sjukt på kvällen då ni ska sussa efter att ha kört gobbe en hel dag.

Du som ville ha ett nytt smeknamn, Änglapiss!
Citera
2012-04-18, 15:16
Medlem
Bangar_intes avatar
Citat:

Frysa brukade jag inte göra, men jag svettades något enormt. Även dagen efter då det nästan droppade från händerna..
Citera
2012-04-18, 15:40
Medlem
undervattenfisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av L.A.M.F
Du som ville ha ett nytt smeknamn, Änglapiss!
Haha, ja det rullar fint i gommen
Citat:
Ursprungligen postat av Bangar_inte
Frysa brukade jag inte göra, men jag svettades något enormt. Även dagen efter då det nästan droppade från händerna..
är det GABA som styr kroppstempen eller?
Citera
2012-04-18, 17:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eye
Trodde inte att suget skulle vara så starkt efter flera veckor av men nu kommer det mycket starkt. Mitt psykiska sug har gått till att bli fysiskt och jag mår kass.

Kan fan inte göra något utan bara ligger i sängen och lider. Det som funkar är att dricka men det mår jag ännu sämre av dagen efter för tro mig det behövs en hel del alkohol för att ens få det där första ruset utav gbl och sedan vill jag fylla på och det är svårt med alkohol..

Jag har säker gått som ett fyllo med kanske en promille i blodet i över fyra år dygnet runt på gbl.

Mitt avvändande:
0600-0700: 1,0 direkt och sedan kaffe och frukost för att fylla på med 0,75 innan jag gick till jobbet.

0900-1600: ca 12 ml utspritt över hela dagen bara för att hålla igång och klara jobbet.

1615: När jag kom hem så blev det kanske 2,5 för att mysa på ett par timmar sedan 0,75 ungefär var 45 minut tills det var dags att lägga sig då tog jag en 3,0 för att somna.

Sen var jag uppe med ungefär två timmars mellanrum hela natten och tog 1,5 bara för att somna om. Hade jag sovit dåligt vid 04 snåret så tog jag lite mer. Och sen så började dagen om.

Så har jag haft det i fyra år.

Det är en riktigt ruskig drog som jag vill ha mer av!

Du...det där känner jag igen så det sjunger om det!
Just det där att man fyller på innan läggdags och sen måste upp och fylla på efter 2.5 timmar...
Jag drack Hutt som satan under 2års tid och att lägga av med det är ingen lek!
Finns bara ett sätt och det är att ha 2st 2mg Xanor stavar då det är dags och kasta i sig den ena först och sen den andra direkt då man vaknar efter typ 3 timmars sömn, dan efter så är det 1mg sobril, stesolid eller annan mildare benzo som gäller under 3-4 dagar innan det värsta har lagt sig.
Och sen Stilnoct/Zolpidiem i två veckor innan man ska lägga sig...då klarar man sig rätt hyfsat, annars kan man inte sova första 2-3 dagarna och har en ångest som inte finns på film ens...
Dagen efter om man inte har benzo eller liknande så tycker jag att man blir svullen i ansiktet och ser nästan förvriden ut om man har kört länge på Hutt...(GBL)
Citera
2012-04-18, 20:18
Medlem
undervattenfisks avatar
Nu har jag druckit GBL 3 heldagar, och varje dag där vid 1700-1900 har jag totalt däckad och vaknat upp 1-2 timmar senare, är det för att jag fyller på för ofta eller är det bara något som händer när man gobbar heldagar?
Citera
2012-04-18, 22:36
Medlem
Slingshots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sagevsal
Endast under ruset? Skulle kunna hälla i mig det 1 timme tidigare på träningsdagar annars, då borde jag klara mig eller? 3½ timme innan träningen

Ja då är det lugnt.

Citat:
Nu har jag druckit GBL 3 heldagar, och varje dag där vid 1700-1900 har jag totalt däckad och vaknat upp 1-2 timmar senare, är det för att jag fyller på för ofta eller är det bara något som händer när man gobbar heldagar?

Det är för att du fyller på för ofta, till slut slår det på för hårt o du däckar.
Citera
2012-04-18, 23:43
Medlem
Bangar_intes avatar
Citat:

Det händer inte bara när man gobbar "heldagar" utan GBL är så extremt svårdoserat att minsta lilla halvmilliliter kan vra skillnaden på att däcka och vara skön. Så man får vara försiktig, speciellt om man inte är hemma, så man inte däckar på tunnebanal eller på en bänk. Då vaknar man garanterat på sjukhuset. För man är inte lättväckt när man har gobbedäckat. har blivit slagen i ansiktet upprepade gånger och skakad på och vaknade tillslut efter många slag och skakningar.
Citera
2012-04-19, 08:40
Medlem
Slingshots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Supertummen
Du...det där känner jag igen så det sjunger om det!
Just det där att man fyller på innan läggdags och sen måste upp och fylla på efter 2.5 timmar...
Jag drack Hutt som satan under 2års tid och att lägga av med det är ingen lek!
Finns bara ett sätt och det är att ha 2st 2mg Xanor stavar då det är dags och kasta i sig den ena först och sen den andra direkt då man vaknar efter typ 3 timmars sömn, dan efter så är det 1mg sobril, stesolid eller annan mildare benzo som gäller under 3-4 dagar innan det värsta har lagt sig.
Och sen Stilnoct/Zolpidiem i två veckor innan man ska lägga sig...då klarar man sig rätt hyfsat, annars kan man inte sova första 2-3 dagarna och har en ångest som inte finns på film ens...
Dagen efter om man inte har benzo eller liknande så tycker jag att man blir svullen i ansiktet och ser nästan förvriden ut om man har kört länge på Hutt...(GBL)

1 mg sobril? Är ju ingenting, du måste skrivit fel?
Citera
2012-04-19, 13:08
Medlem
undervattenfisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slingshot
Ja då är det lugnt.

Det är för att du fyller på för ofta, till slut slår det på för hårt o du däckar.
Ja det låter troligt, för har däckat stenhårt i slutet av varje dag på gobbe nu, det är svårt och somna om på kvällen sen trots att man bara sovit 1-2 timmar.

Kör du någon gobbe nu eller har du paus?

i höga doser får man grymma pupiller av ghb, knappt så man ser något, går inte bra och läsa tidningar eller böcker.
Senast redigerad av undervattenfisk 2012-04-19 kl. 13:47.
Citera
2012-04-19, 14:03
Medlem
Slingshots avatar
Citat:
Ja det låter troligt, för har däckat stenhårt i slutet av varje dag på gobbe nu, det är svårt och somna om på kvällen sen trots att man bara sovit 1-2 timmar.

Kör du någon gobbe nu eller har du paus?

i höga doser får man grymma pupiller av ghb, knappt så man ser något, går inte bra och läsa tidningar eller böcker.

Jag har paus just nu, kör med sub, alkohol o valium vid behov mot den dryga ångesten som jag har varje gång jag har uppehåll. Ja mina pupiller blir med riktigt stora.
Senast redigerad av Slingshot 2012-04-19 kl. 15:43.
Citera
2012-04-20, 03:49
Medlem
undervattenfisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slingshot
Jag har paus just nu, kör med sub, alkohol o valium vid behov mot den dryga ångesten som jag har varje gång jag har uppehåll. Ja mina pupiller blir med riktigt stora.
Jag hade tänkt köra på sista dagen imorgon och ta uppehåll 1 vecka , borde väl vara det bästa om man kan hålla sig till varannan vecka?

Det enda jag kan komma på som är sämre med GBL än GHB är ju om man ska ut någonstans och behöver ta med sig några påfyllningar, ja mena då man inte kan dricka det rent eller ens utan saft. hur gör ni?

Jag tror faktiskt det är för min hårda förkylning som jag däckar av så lätt eller är det så jävla lurigt så 0.5 ml för mycket gör att man somnar? har sovit jävligt skönt ikväll från 22 tiden tills nyss då jag nu tagit mig 2.5 milli och rökt en liten bruning som nattmys, men somnade in skönt på lite för hög dos igår sen vaknade jag till som vanligt då det gått ur men sen blunda jag bara igen och lyckades fortsätta sova men ska försöka och inte använda gobbe till sömn då jag förstått att det förstör sömnen totalt för all framtid, värre än vad benson gör?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in