2011-12-06, 01:57
Medlem
Bangar_intes avatar
Hur är dte med dosering på gbl jämfört med ghb, är det samma dosering eller brukar gbl vara starkare? Är Anledningen till att folk har energi att omvandla gbl till ghb för att GHB är mindre skadligt för kroppen eller finns det andra anledningar att göra det?
Citera
2011-12-06, 02:49
Medlem
chaoswithins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bangar_inte
Hur är dte med dosering på gbl jämfört med ghb, är det samma dosering eller brukar gbl vara starkare? Är Anledningen till att folk har energi att omvandla gbl till ghb för att GHB är mindre skadligt för kroppen eller finns det andra anledningar att göra det?
Har ingen aning egentligen om vilket som är farligare och varför, men det finns en jävligt bra anledning att koka.

SMAKEN!

GBL smakar så jävla illa i jämförelse.
Citera
2011-12-06, 06:42
Medlem
Bangar_intes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chaoswithin
Har ingen aning egentligen om vilket som är farligare och varför, men det finns en jävligt bra anledning att koka.

SMAKEN!

GBL smakar så jävla illa i jämförelse.

Det kan jag dock hålla med om. Får verkligen kämpa för att inte spy och rapar man så går den knappt att hålla ner..
Citera
2011-12-11, 00:19
Medlem
Lite sugen är man allt. Var ett bra tag sedan jag körde GBL. Visst är det skönt men när det gått ett par veckor och flaskan börjar sina så tar det inte många timmar innan det slutar vara roligt. Men denna gången ska jag självklart ha kontroll tänker jag, vill ha det på lager bara och dra en shot när man ska göra saker som att dra ner på stan och sådant som jag hatar, men med en shot i blodomloppet brukar lösa allt.

Är c-magic en bra sida? Billigt är det i alla fall, fri frakt och en halv liter kostar strax under 600 kr.
Citera
2011-12-11, 09:43
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av DopeLife
Lite sugen är man allt. Var ett bra tag sedan jag körde GBL. Visst är det skönt men när det gått ett par veckor och flaskan börjar sina så tar det inte många timmar innan det slutar vara roligt. Men denna gången ska jag självklart ha kontroll tänker jag, vill ha det på lager bara och dra en shot när man ska göra saker som att dra ner på stan och sådant som jag hatar, men med en shot i blodomloppet brukar lösa allt.

Är c-magic en bra sida? Billigt är det i alla fall, fri frakt och en halv liter kostar strax under 600 kr.

Citat:

Jo jag tänker exakt så där med. Denna gången....

Har ej fått mina varor därifrån eller från stjärnstädaren. Undrar om det är hos mig det är fel.. Men se om ngn mer svarar. Jag har varken tullbrev eller varor.
Citera
2011-12-11, 11:41
Medlem
Slingshots avatar
Citat:

Har du en gång missbrukat GBL hårt kommer du aldrig kunna bruka det igen, tro mig.
Citera
2011-12-13, 10:06
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Slingshot
Har du en gång missbrukat GBL hårt kommer du aldrig kunna bruka det igen, tro mig.

Word!

Det slutar väl med att man dör, sitter på kåken (av andra orsaker med givetvis) eller blir tvångsinlagd. Har förstått att detta är relativt vanliga alternativ för en gobbe-torsk som jag. Slutar ej frivilligt. Har varit inne på sjukhus 2 gånger pga klanteri samt att OD:at bland folk som ej fattat att om de bara gett mig en halvtimme hade det varit "lugnt"

Just nu har jag iof ingen gobbe men varenda dag går det i tankarna och har jag ej gobbe så blir det bara mer opiater, Benso, alkohol och betablockerare än vanligt. (daglig konsument av allt förutom betablockerare i vanliga fall)

Suck. Men allt blir ju "bra" igen bara man får sin flaska...

Så till er som ej börjat missbruka det men ändå har börjat använda det. Sluta nu eller om ni kan så fortsätt använda med respekt och rekreationellt. Fanns en tid då jag endast använde 1-2 gånger i veckan. Det var lääänge sen nu...
Citera
2011-12-17, 21:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Slingshot

Problemet är ju att man bara kan få tag på 500 ml som minst, innan brukade jag köpa 100 ml i taget då körde man förvisso varje dag i en vecka men har man mer så fortsätter man ju till det är slut. Tror jag ska köpa i vilket fall, kan jag hålla mig från heroin och bara ta det ibland numera så går det nog bra med detta också, får be en kompis ha flaskan och bara hämta ut lite då och då. Tycker det värsta är om man däckar på det, då bara måste jag ha en kork när jag vaknar annars känns allt så tomt, men däckar man inte utan bara kör en dag och sen lägger sig och sover så kan man hålla sig och se det som en fylla dagen efter typ, men oftast fastnar man efter försöka shoten i vilket fall.

Vet inte om jag ska köpa från stjärnstädaren eller ren-magi, C-M, hört att man får det hemlevererat av dom, kanske man får av stjärnstädaren med? Hur många dagar tar det?
Citera
2012-01-03, 10:12
Medlem
Leveranstiden från GSC? Beställde 14 nov. Äntligen i fredags så fick jag kontakt med dom. Dom skulle skicka nytt omgående i fredags.. Vad är lev tid i arbetsdagar hit till Sverige?
Citera
2012-01-03, 10:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ineedanswears
Jo jag tänker exakt så där med. Denna gången....

Har ej fått mina varor därifrån eller från stjärnstädaren. Undrar om det är hos mig det är fel.. Men se om ngn mer svarar. Jag har varken tullbrev eller varor.

Samma här! Inte fått några varor lr tullbrev, men dom skulle skicka nytt i fredags, måtte detta komma fram!
Citera
2012-01-03, 10:27
Medlem
Slingshots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Matztt
Leveranstiden från GSC? Beställde 14 nov. Äntligen i fredags så fick jag kontakt med dom. Dom skulle skicka nytt omgående i fredags.. Vad är lev tid i arbetsdagar hit till Sverige?

Diskutera inte shoppar här.
Citera
2012-01-15, 13:40
Medlem
Ni som inte hade fått er beställning: hur har det gått?

st**c****** har ju alltid vart grön
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in