2012-07-21, 03:44
Bannlyst
Aldrig testat gobbe, men blev sjukt sugen på det när jag bläddrade lite i denna tråden.

Någon som vet någon shop som saluför GHB/GBL? Har dock tillgång till köksspis, men antar att man inte kan köpa ingredienserna på ICA
Citera
2012-07-22, 13:11
Medlem
Stormorfars avatar
Hur lätt är det att få igenom en halvliter genom tullen om man beställer från tyskland egentligen?

Svårt att svara på kanske, men brukar det mesta gå igenom eller?
Senast redigerad av Stormorfar 2012-07-22 kl. 13:14.
Citera
2012-07-22, 23:45
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Stormorfar
Hur lätt är det att få igenom en halvliter genom tullen om man beställer från tyskland egentligen?

Svårt att svara på kanske, men brukar det mesta gå igenom eller?

Lite svårt o svara på, men jag har fått tramadol genom tullen från tyskland massa gånger.

Kanske inte är samma sak men.

OnT: Vet att det finns recept i denna tråden, men jag undrar ifall någon som gör sin egen GHB NU kan dela med sig av receptet/tips?
Citera
2012-07-23, 00:23
Medlem
B-F-F-Bs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av d-boll
Lite svårt o svara på, men jag har fått tramadol genom tullen från tyskland massa gånger.

Kanske inte är samma sak men.

OnT: Vet att det finns recept i denna tråden, men jag undrar ifall någon som gör sin egen GHB NU kan dela med sig av receptet/tips?

101g kaustic, lös det i 3dl vatten i en rostfri kastrull, när allt är löst, värm upp lösningen en aning (fingervarmt), tillsätt 2.5 dl gbl men häll sakta sakta samtidigt som du rör, en kemisk reaktion uppstår, så häll sakta samtidigt som du rör med rostfri visp, tillsätt vatten så du har totalt 0,5l (eftersom det dunstar vatten av reaktionen)
Voila nu har du en halvliter 50/50 kok. Om du vill så testa med ph sticka eller doppa fingret och smörj in läpparna, sticks det så har du för mycket kaustic och behöver hälla på lite mer gbl eller något som sänker ph. Ph ska ligga på 7 - 7½.

Men gör du exakt som jag har skrivit och använder Nitor kaustiksoda så kommer den vara perfekt, jag testar aldrig med ph längre utan bara på läpparna.
Senast redigerad av B-F-F-B 2012-07-23 kl. 00:25.
Citera
2012-07-23, 00:27
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av B-F-F-B
101g kaustic, lös det i 3dl vatten i en rostfri kastrull, när allt är löst, värm upp lösningen en aning (fingervarmt), tillsätt 2.5 dl gbl men häll sakta sakta samtidigt som du rör, en kemisk reaktion uppstår, så häll sakta samtidigt som du rör med rostfri visp, tillsätt vatten så du har totalt 0,5l (eftersom det dunstar vatten av reaktionen)
Voila nu har du en halvliter 50/50 kok. Om du vill så testa med ph sticka eller doppa fingret och smörj in läpparna, sticks det så har du för mycket kaustic och behöver hälla på lite mer gbl eller något som sänker ph. Ph ska ligga på 7 - 7½.

Men gör du exakt som jag har skrivit och använder Nitor kaustiksoda så kommer den vara perfekt, jag testar aldrig med ph längre utan bara på läpparna.

Tack så mycket.

Hittade till CleanMagic-sidan nu också, är den grön? Och från vilket land skickar dom? Går det genom tullen?

Antar att det är billigare och göra egen, men kanske lätt att det blir skit då man inte är någon Kemi-expert.
Senast redigerad av d-boll 2012-07-23 kl. 00:31.
Citera
2012-07-23, 00:58
Medlem
undervattenfisks avatar
Citat:
Tack så mycket.

Hittade till CleanMagic-sidan nu också, är den grön? Och från vilket land skickar dom? Går det genom tullen?

Antar att det är billigare och göra egen, men kanske lätt att det blir skit då man inte är någon Kemi-expert.
Du kan fortfarande dricka din GBL med mycket vatten så blir det till GHB i kroppen, slår till och med snabbare. men förmodligen är det nyttigare att koka om och göra riktigt men du kan nog inte köpa färdig GHB någonstans förutom mailkran då,.
Citat:

Med det där receptet får jag köra 5 ml istället för 2,5 ml om jag dricker GBL rent? eller hur blir doseringen?
Senast redigerad av undervattenfisk 2012-07-23 kl. 01:06.
Citera
2012-07-23, 13:02
Medlem
B-F-F-Bs avatar
Citat:
Tack så mycket.

Man köper inte GHB från utlandet, utal alla kokar den själv, det är som fisken sa att det blir ghb i kroppen, men du får ett mycket skönare rus på färdigkokad ghb än att dricka GBL

Cleanmagic skickar från holland med holländsk postservice. (TNTpost) De är selektiva scammers, och posten är hårdgranskad från holland. Många beställer, många får sina paket, men det samma gäller även tyvärr för dem som inte får sina paket. Om du vill chansa är upp till dig =)
Senast redigerad av B-F-F-B 2012-07-23 kl. 13:07.
Citera
2012-07-23, 13:03
Medlem
B-F-F-Bs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av undervattenfisk
Du kan fortfarande dricka din GBL med mycket vatten så blir det till GHB i kroppen, slår till och med snabbare. men förmodligen är det nyttigare att koka om och göra riktigt men du kan nog inte köpa färdig GHB någonstans förutom mailkran då,.

Med det där receptet får jag köra 5 ml istället för 2,5 ml om jag dricker GBL rent? eller hur blir doseringen?

Du dricker en "kork" ur en petflaska som motsvarar ja 4,5-6ml beroende på storlek på kork.
Citera
2012-07-23, 16:14
Bannlyst
Fattar konceptet halft.

Vet att kaustic behövs och var det kan köpas, men var köper man gbl?
Citera
2012-07-23, 16:17
Medlem
undervattenfisks avatar
Citat:
Fattar konceptet halft.

Vet att kaustic behövs och var det kan köpas, men var köper man gbl?
Sök , finns här på forumet till och med.
Citera
2012-07-23, 16:18
Medlem
undervattenfisks avatar
Citat:
Du dricker en "kork" ur en petflaska som motsvarar ja 4,5-6ml beroende på storlek på kork.
Man får väl dosera GHB med pipett om man vill också för att få ett perfekt rus varje gång haha men tänkte bara om det blir ungefär 50% i styrka också jämfört med GBL:et innan.
Citat:
Citera
2012-07-23, 18:21
Bannlyst
Citat:

Har sökt och inte funnit resultat.

Mvh
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in