2010-01-22, 17:02
Bannlyst
Lungt och blanda 1-2 korkar 70% GBL med en 3,5% öl?

noll tolerans och väger 74

Provade med 2 korkar igår och vill bli mer sänkt än så
Citera
2010-01-22, 22:14
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Cuddle
Lungt och blanda 1-2 korkar 70% GBL med en 3,5% öl?

noll tolerans och väger 74

Provade med 2 korkar igår och vill bli mer sänkt än så

ingen?
Citera
2010-01-22, 23:25
Medlem
jaja1s avatar
Citat:
ingen?
Ja det är hur lugnt som helst.
Citera
2010-01-22, 23:37
Medlem
Phibers avatar
Citat:
ingen?

Jag däckade nästan av en liknande blandning första gången jag testade GHB och såklart ingen tolerans, typ somna i mina handflator sittandes hehe. Alkohol+GHB/GBL= Big No No.
Citera
2010-01-22, 23:39
Medlem
jaja1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Phiber
Jag däckade nästan av en liknande blandning första gången jag testade GHB och såklart ingen tolerans, typ somna i mina handflator sittandes hehe. Alkohol+GHB/GBL= Big No No.
Alkohol och gobbe är verkligen ingen bra blandning, men en folköl är inga som helst problem om det nu stannar där.
Citera
2010-01-22, 23:43
Medlem
Lite nyfiken besökare här.. Aldrig provat GHB/GBL, vill bara höra lite med er brukare vad ni ser för tjusning i detta? Beskriv ruset osv, för jag har läst en hel del men aldrig fattat tjusningen.

mvh
Citera
2010-01-23, 00:10
Medlem
jaja1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Polsk5an
Lite nyfiken besökare här.. Aldrig provat GHB/GBL, vill bara höra lite med er brukare vad ni ser för tjusning i detta? Beskriv ruset osv, för jag har läst en hel del men aldrig fattat tjusningen.

mvh
Jag mår jävligt bra av det i alla fall. Men sedan så lider jag av en jävla ångest och efter lite gobbe så försvinner den direkt, så det är sjukt bra mot ångest.

Ruset tycker jag är bättre än alkohol men du slipper bakfyllan, gör inte bort dig lika mycket blir festsugen... ja allt blir mycket roligare helt enkelt. Gobbe är ju extremt billigt också så det är ett stort plus! Men det är många som upplever GHB/GBL väldigt olika så mitt råd till dig är att testa och inte blanda med alkohol eller andra neråt droger. Tjack kan du blanda med, då kan jag lova dig att du kommer att må som en gud.
Citera
2010-01-23, 01:14
Medlem
Jo man mår som en nyreligiös människa efter en kork, ångesten beror på vätskebrist, svep en liter vatten, samt 2mg Xanor när du ska kliva av eller gå och lägga dig så kommer ingen ångest.

Däremot så tappar jag alla spärrar, blir inte rädd för nåt eller någon, käkar blixtar och skiter åska!

Så fort man mår djävul så tar man en kork till, därför är det så beroende framkallande, har ALDRIG prövat heroin men det måste påminna om det.

GBL/GHB slår ut allt och är billigt, en liter 1+4 räcker 2 veckor om man dricker dag och natt..
500kr/dl rent.
Jämför det med nåt annat i drogväg så inser du att 2000kr per månad är gratis.
Citera
2010-01-24, 08:31
Medlem
hm.... 3 ggr jag försöker...Vart kan man få tag på det i Karlstad lr Oslo regionen????
Snälla...Hjälp mig...........Hittade en adress här på nå´t ställe i Holland.Skrev dit för (ett brev/posten) men har inte fått något svar.Det är typ 3 månader sen.
skicka ett meddelande så får du mitt mb nr lr mail adress.
Bodde längst ner i skåne förut & det är krångligt för att ta sig dit nu pga avståndet
Senast redigerad av DetLjuvaLivet 2010-01-24 kl. 08:48.
Citera
2010-01-24, 16:50
Medlem
Slingshots avatar
Någon som vet om GBL blir mindre potent med tiden? Har drygt 10 liter liggande så därför jag undrar.
Citera
2010-01-25, 03:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DetLjuvaLivet
hm.... 3 ggr jag försöker...Vart kan man få tag på det i Karlstad lr Oslo regionen????
Snälla...Hjälp mig...........Hittade en adress här på nå´t ställe i Holland.Skrev dit för (ett brev/posten) men har inte fått något svar.Det är typ 3 månader sen.
skicka ett meddelande så får du mitt mb nr lr mail adress.
Bodde längst ner i skåne förut & det är krångligt för att ta sig dit nu pga avståndet
Finnsninrikes annars. och då får du det dagenefter betalning.
Enkelt.
Citera
2010-01-25, 16:00
Medlem
Ava Adores avatar
Felpost
Senast redigerad av Ava Adore 2010-01-25 kl. 16:51.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in