2008-07-01, 09:06
Medlem
BigFatCones avatar
börja med att lägga undan ungefär hälften av rökat, sen blandar ni E och LSD den första dagen/natten, glöm inte att röka till och från.. nu bör ni vara ganska brända i skallen så det kanske skulle vara skönt att sova en stund så dra en kork eller två, rök lite till.. ta det lugnt och vänta ut avtändningen av ecstasyn, rök lite till.. ar avtändningen hemsk så kläm ett par benzos, iaf om det är lugnande av nåt slag och inte säg, fm1r.. spara några benzos..

nu börjar det kanske kännas lite bättre så nu är det dags att dra fram tjacket.. ta en stadig dos och vänta tills den kickar, rök lite till, kanske ta en liten kork när ni ändå är i farten.. upprepa tills tjacket är slut.. leta rätt på rökat ni förhoppningsvis inte har hittat, skicka iväg den piggaste av er till att fixa munchies och mumsar ni godis, röker och käkar benzo tills ni däckar..

det är ungefär vad jag skulle ha gjort om jag kunde leva som man lär.. men det är nog på detta sätt man får ut mest av just den här kombon..

[EDIT]
ta det lugnt med korken iofs.. uteslut den helt egentligen.. fast det hade inte jag gjort.. eller jo, nu för tiden iofs..
[/EDIT]
Senast redigerad av BigFatCone 2008-07-01 kl. 09:08.
Citera
2008-07-01, 09:49
Medlem
Börja med lite hjärnjympa aka 2 gram tjack, avancera med 3 lappar syra, för att slutligen slänga o sig lite mdma,(flödder kan bara piffa upp drog nr 1) när första tecknet på likgiltighet yttrat sig på någons läppar, korka då upp ghb:n och mecka er en 2 guschillum... Avstå Tjacket och Benzot om ni har valmöjligheten...
Citera
2008-07-01, 10:05
Medlem
GeneralPåsfågels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vir
Shit, ska dom blanda tjack och amfetamin!?
Vad jag vet så är det samma sak
Citera
2008-07-01, 10:14
Medlem
GeneralPåsfågels avatar
Vansinnes blandning! knappt så att jag skulle vilja vara inblandad där. men ok..
Dag ett: MDMA+Syra kan toppa med lite cb om det behövs, använd tjacket till att plana med om det blir jobbigt. OBS små doser
Dag två. Morgon: Landa på några benso och lite cb. Eftermiddag: Ha en mysig tjackafton tillsammans. Använd benso till att sova ca 10 timmar innan föräldrar kommer hem. GHB:n då... ja använd den till rengörning av allt ni har lyckats ställa till med under första kvällen
Citera
2008-07-01, 11:32
Medlem
C4H8O3s avatar
Låter som 3 utmärkta dagar.
Har hört värre, och tagit värre mängder.

Nemesis1, du tycker 1dl GHB är mycket på 3 dar?

När jag drack som mest låg jag på 2dl/dygn.
Citera
2008-07-01, 12:00
Medlem
Nemesis1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av C4H8O3
Låter som 3 utmärkta dagar.
Har hört värre, och tagit värre mängder.

Nemesis1, du tycker 1dl GHB är mycket på 3 dar?

När jag drack som mest låg jag på 2dl/dygn.
När du drack som mest, ja... Utan tolerans är det enorma doser! Och dessutom hade de en massa benso!

Sen skall man ju som sagt inte blanda E och amfetamin heller!

EDIT: 1 ml GBL får en person utan tolerans att bli väldigt full, 2 ml får en person utan tolerans att slockna och bli helt omöjlig att väcka... Allt över 2 ml = dum idé! Nu vet jag ju att GHB inte är riktigt lika dospotent som GBL men hallå! Vi talar om 100 ml!
Senast redigerad av Nemesis1 2008-07-01 kl. 12:03.
Citera
2008-07-01, 13:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nemesis1
När du drack som mest, ja... Utan tolerans är det enorma doser! Och dessutom hade de en massa benso!

EDIT: 1 ml GBL får en person utan tolerans att bli väldigt full, 2 ml får en person utan tolerans att slockna och bli helt omöjlig att väcka... Allt över 2 ml = dum idé! Nu vet jag ju att GHB inte är riktigt lika dospotent som GBL men hallå! Vi talar om 100 ml!

Detta är det dummaste jag har hört. Varken jag eller någon av mina kompisar kände ens av mindre än 3ml ren gbl, då utan tollerans.
Ghb kan man ju dricka hästmängder av. Det är inte heller överdrivet farligt att blanda lite benzo med lite gobbe.

Citat:
I alla fall vi har handlat 10 g grönt (bra kvalitet) 6 e tabbleter blå mitzar 2g tjack ca: 1 dl ghb och en massa benzo och lite amfetamin, samt 3 lsd lappar (shiva) Detta är vad vi har planerat att ta... per man.

Jag förstår inte det tvångsmässiga med att få i sig allt detta? Syran skulle jag ju inte ta utan att vara fräch i skallen, dvs inte efter tjack eller E. Inte heller skulle jag vilja att någon benzo skulle ta udden från syran.
Citera
2008-07-01, 13:06
Bannlyst
Varför är ni så ivriga på att göra sluta på allt? Det vill jag bra gärna ha svar på?
Bara för ni har huset fritt ska ni knarka halft ihjäl er?

Citera
2008-07-01, 13:07
Bannlyst
Blanda inte gobben och benson bara, eller Tjack och E är inte heller så nyttigt!
Citera
2008-07-01, 13:09
Bannlyst
Citat:

neeeee. 1ml gbl får inte en person utan tolerans att bli full. För mig krävs det 3 ml 4 om jag ska bli aspackad. Likaså för 2 av mina kompisar och då väger de ändå 20 kilo mindre än mig. En kväll då jag festar dricker jag 2ml gbl varje 60-80 minut och då blir jag sådär fint kåt och social.
Citera
2008-07-01, 13:12
Medlem
furis avatar
Citat:
Dessa svar skrev jag i mitt meddelande till honom:

1. NEJ! Fattar du hur mycket 1 dl GHB är?! Och benso ökar överdosriskerna ännu mer! Tjack och E är en mycket dålig kombination också eftersom det ger hjärnskador för livet om man blandar!

1dl GHB för en person som har tagit de ganska mkt är inte så jävla mkt. Jag vet inte hur de e med det andra men GHB & Benzo är ju fan inte bra att blanda sen vette fan hur de e med E & Tjack. En polare till mig kunde nästan dra i sig 1dl gobbe på en dag när han höll på som värst.

Btw, var en som dog här för ca 2 år sedan när han blandade GHB & Benzo. Det säger ju sig självt.
Citera
2008-07-01, 13:16
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av furi
1dl GHB för en person som har tagit de ganska mkt är inte så jävla mkt. Jag vet inte hur de e med det andra men GHB & Benzo är ju fan inte bra att blanda sen vette fan hur de e med E & Tjack. En polare till mig kunde nästan dra i sig 1dl gobbe på en dag när han höll på som värst.

Btw, var en som dog här för ca 2 år sedan när han blandade GHB & Benzo. Det säger ju sig självt.

Ja ghb ska inte blandas med benzo opiater, opioider eller alkohol.

hur kan e och tjack vara farligt när det är tjack i dom flesta E?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in