börja med att lägga undan ungefär hälften av rökat, sen blandar ni E och LSD den första dagen/natten, glöm inte att röka till och från.. nu bör ni vara ganska brända i skallen så det kanske skulle vara skönt att sova en stund så dra en kork eller två, rök lite till.. ta det lugnt och vänta ut avtändningen av ecstasyn, rök lite till.. ar avtändningen hemsk så kläm ett par benzos, iaf om det är lugnande av nåt slag och inte säg, fm1

r.. spara några benzos..
nu börjar det kanske kännas lite bättre så nu är det dags att dra fram tjacket.. ta en stadig dos och vänta tills den kickar, rök lite till, kanske ta en liten kork när ni ändå är i farten.. upprepa tills tjacket är slut.. leta rätt på rökat ni förhoppningsvis inte har hittat, skicka iväg den piggaste av er till att fixa munchies och mumsar ni godis, röker och käkar benzo tills ni däckar..
det är ungefär vad jag skulle ha gjort om jag kunde leva som man lär.. men det är nog på detta sätt man får ut mest av just den här kombon..
[EDIT]
ta det lugnt med korken iofs.. uteslut den helt egentligen.. fast det hade inte jag gjort.. eller jo, nu för tiden iofs..
[/EDIT]