Hade ju dock valt en annan drog i den situationen. Men GBL, varför inte dragit igång en snygg grej med cannabis istället. GHB/GBL är ju redan så hatat det kan bli. Varför inte göra något som (kanske) kunde haft inflytande på vårt samhälle. Idioter är de i min bok i alla fall sen kan andra tycka vad de tycker. Rör mig inte i nackspärren.
Jävla idiot(er) som gjort detta och hoppas du/ni får vad du förtjänar och lite till.
Smakade precis på lite gel i en spruta jag hittade i lillebrorsans rum. Doftade lite alkohol, smakade ingenting direkt. Genomskinligt. Kan det vara GHB?
Ursäkta mig om frågan är idiotisk, men jag har aldrig sett en drog i hela mitt liv.
Smakade precis på lite gel i en spruta jag hittade i lillebrorsans rum. Doftade lite alkohol, smakade ingenting direkt. Genomskinligt. Kan det vara GHB?
Ursäkta mig om frågan är idiotisk, men jag har aldrig sett en drog i hela mitt liv.
Nej.
Smaken av GHB är det värsta du kan tänka dig.
Varför är du inne på din brors rum och smakar på hans sprutor?
Kan man tom provocera härdade fb-knarkare har man lyckats på något sätt. Jag tror GHB valdes för att det är en känd våldtäktsdrog, verkar ju vara sånt tema på utställningen.
Undrar om han skulle våldta någon? Då hade även jag blivit provocerad...
Ja läste en tråd för någon månad sedan om ghb i en géle.
Det skulle tydligen vara något nytt och bra, TS hade köpt det utomlands. Kommer dock inte ihåg vad det hette.