2006-06-20, 13:19
Medlem
Xens avatar
Låt sexet vara dåligt ett tag, det blir bättre efter några veckor. Om du fortsätter trycka i dig nått varje gång ni har sex så kommer du ju aldrig ha sex i rent tillstånd.

Vet bruden om hur det ligger till så du kan förklara för henne?

Önskar lycka till iaf, det blir bättre, tar bara mer eller mindre tid.
Citera
2006-06-20, 13:21
Medlem
Jo sådär har jag också spekulerat! Tänkte mer isf på nån halvlösning där man har mest vanligt, dåligt sex, fast då och då drar i sig en liten dos för sexets skull. Därmed låter det dra ut lite extra på processen, fast åandrasidan får smidigare övergång typ.. Men men, vi får se hur det blir. Skönt med tips och ideér iaf
Citera
2006-06-20, 13:26
Medlem
Xens avatar
vet hon om det? hur det ligger till? Eller var du "sex god from the temple of womens deepest sexual secrets" ena dagen och "Sune Slapptask" dagen efter utan att hon hade nån aning om vad som var fel?
Citera
2006-06-20, 13:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Xen
vet hon om det? hur det ligger till? Eller var du "sex god from the temple of womens deepest sexual secrets" ena dagen och "Sune Slapptask" dagen efter utan att hon hade nån aning om vad som var fel?

Ja som det sistnämnda typ
Citera
2006-06-20, 13:39
Medlem
Xens avatar
fyfan.

Har hon frågat dig "vad är fel?" så att du verkligen vet att hon tycker att du presterar sämre?

Hahaha, känns som vi glider ifrån GBL nu och är inne på relationer
Citera
2006-06-20, 13:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Xen
fyfan.

Har hon frågat dig "vad är fel?" så att du verkligen vet att hon tycker att du presterar sämre?

Hahaha, känns som vi glider ifrån GBL nu och är inne på relationer

Haha jag kan fortsätta på pm!
Citera
2006-07-01, 23:36
Medlem
Spider Mikes avatar
GBL+cigg

är det bara jag som tycker att cigaretter "boostar" gbl?
Citera
2006-07-02, 01:22
Medlem
Fisk_den_tredjes avatar
GHB är väll lite neråt av sig, en del opiater boostas av nikotin, och vilket jag själv erfor, Neurontin boostades rejält när man var ovan rökare, det var de små pillren som fick mig att börja röka ett tag
Citera
2006-07-02, 01:42
Medlem
Spider Mikes avatar
aha,tycker att det slår på bättre eller,skönare eller nåt sånt..
Citera
2006-07-03, 01:41
Medlem
Nikotin upplever jag att boostar de flesta droger, främst opiater men säkert även GBL. Så nej, du är inte ensam.
Citera
2006-07-03, 08:18
Medlem
Håller med, ett par bloss på en cigg gör en extra väck på gobben! Vet inte om jag tycker att cigg boostar så många andra rus, men käkar jag benzo eller super tex så kan jag sträckröka konstant och ändå vara röksugen, så motsatt effekt där.
Citera
2006-08-30, 07:04
Medlem
SinCitys avatar
Lånar den här tråden istället för att starta en ny...

Det jag funderar på är lite hur prisbilden ligger nu för tiden? Både för GHB som GBL. Gärna pris i liter samt deciliter. När det begav sig och det var lagligt i början på seklet så kostade inte en dunk GBL speciellt mkt kommer jag ihåg, hur har förbudet påverkat priset egentligen?

Tack på förhand!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in