2013-11-26, 20:14
Medlem
UlfGullivers avatar
För mig sparas det bland mina andra bilder på mobilen.
Citera
2013-11-26, 20:19
Medlem
Skullknights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UlfGulliver
För mig sparas det bland mina andra bilder på mobilen.
Visst ja, men jag formulerade frågan fel tror jag. Undrade främst om det går att skicka bilder senare via Snapchat som man sparat tidigare. För jag vet inte hur man skickar sparade bilder.
Citera
2013-11-26, 20:22
Medlem
lousemans avatar
Nu nämner du inte vilket OS du har...

Men för Android, bör det om du har standardinställningarna sparas på: /storage/sdcard0/Snapchat

iOS tänker jag inte ens gå in på...
Citera
2013-11-26, 20:27
Medlem
lousemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skullknight
Visst ja, men jag formulerade frågan fel tror jag. Undrade främst om det går att skicka bilder senare via Snapchat som man sparat tidigare. För jag vet inte hur man skickar sparade bilder.

Du kan ej skicka sparade bilder på Snapchat. Enbart foton som är tagna med Snapchats egna kamera och "just i tillfället".

** Om du verkligen vill skicka en Snap med ett foto du har sparat någonstans så kan du om du har ork nog, använda dig av till exempel två smartphones. Du har en bild framme på ena mobilen som är tagen för länge sedan och så tar du den andra smartphonen och tar bild på den andra mobilen **
Citera
2013-11-26, 20:31
Medlem
Skullknights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av louseman
Du kan ej skicka sparade bilder på Snapchat. Enbart foton som är tagna med Snapchats egna kamera och "just i tillfället".

** Om du verkligen vill skicka en Snap med ett foto du har sparat någonstans så kan du om du har ork nog, använda dig av till exempel två smartphones. Du har en bild framme på ena mobilen som är tagen för länge sedan och så tar du den andra smartphonen och tar bild på den andra mobilen **
Aha, synd. Tack då.
Citera
2013-12-15, 13:13
Medlem
snapchat-kameran är mycket mörkare än min vanliga?

köpte en iphone 5s. först så fungerade snapchat bra och det var inga problem. men en gång när den skulle ställa in skärpan så blev kameran betydligt mörkare. har prövat att installera om appen, starta om telefonen osv. något tips hur jag kan lösa detta problem?
Citera
2013-12-15, 13:57
Medlem
Scraps avatar
Du kan klicka på skärmen så läggs fokus just där du klickar. Beroende på faktorer så blir det mörkare, ljusare..
Citera
2013-12-15, 14:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Scrap
Du kan klicka på skärmen så läggs fokus just där du klickar. Beroende på faktorer så blir det mörkare, ljusare..

blir ingen skillnad
Citera
2013-12-15, 14:17
Medlem
grisonges avatar
Snapchat kameran är sämst. Den laggar som fan på min S4
Citera
2013-12-22, 00:22
Medlem
Imemis avatar
Skickade bilder på snapchat

Tja!

Finns det någon här som vet hur man kan hitta/öppna bilder igen som man skickat genom snapchat? Borde finnas nå sätt att kunna se den igen eller att det lagras någonstans. Har en iPhone 4s.
Citera
2013-12-22, 00:25
Medlem
Stickerzs avatar
Nix. Sålänge du inte använder snapsave eller har på inställningen att den sparar alla bilder till ditt fotoalbum så kan du ej nå bilderna på något sätt, tyvärr.
Citera
2013-12-22, 00:26
Medlem
Det går tyvär inte:( har typ lika mobil som dig(iphone 4)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in