Flashback bygger pepparkakshus!
2013-08-05, 11:21
Medlem
jsson98s avatar
Kan du inte bara skriva vad mappen heter? Det finns ju en hel del.
Var filerna inte krypterade på något sätt?
Citera
2013-08-05, 15:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jsson98
Kan du inte bara skriva vad mappen heter? Det finns ju en hel del.
Var filerna inte krypterade på något sätt?

Här!

1. http://www.anony.ws/kuuc
2. http://www.anony.ws/kuud

I den mapen låg dem senaste filmerna jag fått, bara att dra till skrivbordet sen.
Citera
2013-09-20, 18:49
Medlem
Snapchat på Samsung Galaxy s2

Just nu har jag en äldre samsung (android/smartphone) och på den har jag en innerkamera, men innerkameran funkar inte på Snapchat. Alltså switchcamera ikonen som finns på appen hos kompisar, med andra telefoner, den ikonen finns inte alls på min snapchat och jag har uppdaterat!

Funderar på att köpa S2 men vill veta om det finns innerkamera på snapchat i S2:an. Med tanke på att det också är en äldre modell är jag lite osäker bara, och skulle veta om någon med en S2 har koll på det?
Citera
2013-10-03, 19:40
Medlem
Ja, både front och bak kameran funkar på en galaxy s2
Citera
2013-11-07, 23:34
Medlem
Hur vet jag om en mottagen bild på snapchat bara är till mig?

Är ganska ny på snapchat så har inte fattat riktigt hur det fungerar, men det jag undrar mest är det som står i rubriken. Alltså, om jag får en bild, hur vet jag då om den är riktad till mig eller om det är ett massutskick? Fick en bild idag med texten: äta lite sen ner på gymmet. Detta var från en person jag inte direkt känner så bra, så därför började jag fundera på detta. Kan man se på något sätt om jag är ensam om att få en bild? Vet aldrig om jag ska skicka tillbaka något på grund av detta. Kan tillägga att jag har en samsung galaxy s4, om det nu spelar någon roll.
Citera
2013-11-07, 23:38
Medlem
KiwiUgglans avatar
Det vet du inte :O
Citera
2013-11-07, 23:41
Medlem
Flashback55s avatar
Det går inte, men kommer de en massa random bilder utan att du svarar från samma person så förstår man rätt fort att den va ämnad för ett större antal personer.
Citera
2013-11-07, 23:41
Medlem
Det kan du inte. Om du verkligen vill ha koll på en specifik person så kan du alltid kolla då och då hur mycket ''Score'' denne har.
Citera
2013-11-07, 23:44
Medlem
Är ni säkra? Frågade brorsan och han sa att man kunde se det, men fattade inte hur, han förklarade inte jättebra, så här skrev han:

"Om det står en etta i vänster ruta vid "My friends" så är den offentlig. Om det kommer upp i den till vänster så är det till dig, du ser historiken där också över alla gamla du fått.
Menade höger först, dom där strecken"

Någon som fattar vad han menar? Han har Iphone, kanske är annorlunda för han då.
Citera
2013-11-08, 00:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NewbieOfDoom
Är ni säkra? Frågade brorsan och han sa att man kunde se det, men fattade inte hur, han förklarade inte jättebra, så här skrev han:

"Om det står en etta i vänster ruta vid "My friends" så är den offentlig. Om det kommer upp i den till vänster så är det till dig, du ser historiken där också över alla gamla du fått.
Menade höger först, dom där strecken"

Någon som fattar vad han menar? Han har Iphone, kanske är annorlunda för han då.

finns något nytt skit på snapchat som kallas 'story' när du lägger upp en bild som story så kan alla som är vänner med personen se den. Lite som när du postar något på Facebook. Sen finns det ju det vanliga sättet och där kan du inte se om personen skickat bara till dig eller till flera personer. Men jag tror din bror menade story saken!
Citera
2013-11-08, 00:14
Medlem
Okej då går det alltså inte att se, typiskt! Folk tycker väl att man är creepy om man svarar på allt dom skickar, om dom nu har skickat samma sak till flera stycken. Jaja en bagatell här i världen, men tack för svaren!
Citera
2013-11-26, 20:11
Medlem
Skullknights avatar
Snapchat - angående sparade bilder

Har en fundering angående appen Snapchat. Om jag sparar ett Snapchat-foto innan jag skickar det, kan jag låta det ligga då och skicka det senare vid ett annan tillfälle? Vet inte hur jag skickar sparade bilder via Snapchat.

Jag har Android om det spelar roll.
Senast redigerad av Skullknight 2013-11-26 kl. 20:26.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in