Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2019-03-20, 07:23
  #25
Avstängd
thaimans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hermann666
Ja det är en speciell känsla att gå in i ett rum fullt med nakna snygga tjejer och veta att om några minuter tar jag med mig valfri tjej upp på rummet.
Exakt, finns inget bättre på jorden.
Känslan att bara få gå runt och spana in vem man vill ha, bemötandet, ta en öl och relaxa, nu har jag ju bara erfarenhet av Mainhattan, men jag blev varnad av en del tyskar att de andra ställena hade för många " scharks" och man fick inte vara i fred, men det kan ju vara helt fel. Jag ska prova schark nästa gång, det verkar bra tycker jag. Annars är det väldigt gemytligt på Mainhattan.
Citera
2019-03-22, 11:59
  #26
Medlem
RuneRusks avatar
Då så, nästföljande resa avklarad.
Det blir inte en lika lång recension som förra gången.

Till att börja med var jag av en oförklarlig anledning inte i form. Kände mig otroligt trött och hängig. Tanken på sex lockade inte det minsta. Då kan ni förstå hur illa det var
Jag hade 2 kvällar på mig och tänkte ta första bästa tillfälle. Den första kvällen kunde jag dock inte förmå mig att åka dit. Jag orkade helt enkelt inte. Den andra kvällen fanns inga alternativ. Givetvis var jag bara tvungen att passa på tillfället och trots bristande lust åkte jag.

Själva rutinen när man kommer i på stället beskrev jag vid förra besöket så tar det från att jag kom in vid baren där de flesta tjejerna sitter.
Det var minst 10 tjejer på plats. Jag såg bara 3-4 män, så det fanns många att välja bland. Den här gången var det ganska stor skillnad mot förra gången jag var där. Tjejerna hade "egen klädsel", vilket kunde variera från i stort sett inget alls till en som hade klänning på sig. Förra gången var alla nakna förutom någon tygbit runt naveln ungefär.

Det var ett nedköp eftersom det som triggar är att se godsakerna på en armlängds avstånd och veta att man kan få smaka. En tjej i BH och trosor är inte så upphetsande.

Utbudet av tjejer var dessutom av betydligt lägre nivå. Missförstå mig rätt. Givetvis skulle vilken som helst passat i det vanliga livet, men när man har chansen att välja vill man ha ett gott utbud av snygga välformade tjejer.

Jag blev ganska omedelbart vidtalad av en tjej med ok kropp, men tänderna såg ut som om någon kastat in dom utan vetskap om hur de borde sitta. Eftersom jag precis anlänt och drack på mitt första glas vatten förhöll jag mig rätt kylig. Hon gav upp efter en stund.

Jag såg mig runt och hittade inget att vila ögonen på. En tjej som såg hygglig ut levde rövare med de andra tjejerna och var rätt högljudd. Antar att det var att betrakta som någon form av skämtsamhet. Hon gick bort direkt. Synd för hon var en av rätt få tänkbara. En annan tjej var naken men med en fet bakdel och lår.

Efter en stund kom det fram en lång smal tjej som såg bra ut. Hon var tyska med en förälder från Brasilien. Nina heter hon och finns inte på hemsidan. Ett tyskt utseende men mörkt hår och mörka ögon. Vi förde ett trevligt samtal och efter en stund frågade hon om vi skulle gå till ett rum. Jag svarade att jag ville chilla en stund. Hon tyckte att jag skulle komma till henne lite senare.

Det anlända någon mer man, men inga andra sötnosar. Så till slut reste jag mig och gick runt i de olika rummen och tittade lite. Ingen action någonstans. Jag kommenterade att poolen var öppen för tyskan och vi pratade lite till. Hon ville gå till ett rum och jag hade bestämt mig. Hon var det bästa jag kunde hitta.

Skulle tro att hon var runt 1,80 lång och i vart fall den längden med skorna hon hade på sig. Vi gick upp för trappan och hon fick välja ett rum. Det var som en slags bred soffa, kanske bäst beskriven som en gigantisk divan, i rummet. Stora kuddar fanns som ryggstöd. Hon kröp upp och rättade till kuddarna. I det läget böjde hon sig framåt med ryggen mot mig. Jag fick full insyn och den synen gjorde mig tillräckligt upphetsad.

Innan vi började drog hon prislistan. Kyssar och sug utan kådis 50 euro extra osv. Rätt ointressant för min del eftersom prislistan inte enligt mig hade någon som helst verklighetsförankring, alltså inte var värd pengarna. Förklarade att jag nöjde mig med 30 min sex. På med kondomen och så började hon suga. Hon slutade efter en stund och hade sin öppna mun typ 1 centimeter från min och givetvis var min omedelbara reaktion att kyssa henne. Insåg på en millisekund att detta var ett fullblodsproffs och utpräglad shark och lät naturligtvis bli att kyssas.

Hon hoppade på mig och red några minuter. Sen blev det missionären och det är ju trevligt om man gillar närhet. Svårt för tjejen att komma undan, så att säga. Bakifrån ett par minuter och sen åkte kondomen av för avslut med handen. Då kom hennes sista försök. När hon hörde att jag började närma mig öppnade hon munnen och höll den nära ollonet och frågade "do you want to cum in my mouth". Riktigt fult gjort. Det skulle hon ha 50 euro för enligt tidigare nämnd prislista. Jag flinade lite och nekade. Avslut följde med avtorkning. Allt var klart på strax under 15 minuter.

Eftersom jag inte var på topp var det ändå ok för mig. Tjejen var ett fullblodsproffs men riktigt kall och 0% GFE. Förra besöket var i jämförelse betydligt bättre.

Eftersom det var som det var och utbudet var uselt bestämde jag mig för att åka hem igen. Hela besöket varade inte mer än en dryg timme.

Tveksamt om det blir fler besök.
Citera
2019-03-23, 05:19
  #27
Medlem
Hermann666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thaiman
Exakt, finns inget bättre på jorden.
Känslan att bara få gå runt och spana in vem man vill ha, bemötandet, ta en öl och relaxa, nu har jag ju bara erfarenhet av Mainhattan, men jag blev varnad av en del tyskar att de andra ställena hade för många " scharks" och man fick inte vara i fred, men det kan ju vara helt fel. Jag ska prova schark nästa gång, det verkar bra tycker jag. Annars är det väldigt gemytligt på Mainhattan.

Det går att hitta bra tjejer även på klubbar med många sharks. Jag har haft väldigt trevligt på Palace och den klubben är känd för att tjejerna är väldigt på och vill sälja. Men oj vilka tjejer man kan hitta där.
Citera
2019-03-23, 10:32
  #28
Medlem
RuneRusks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hermann666
Det går att hitta bra tjejer även på klubbar med många sharks. Jag har haft väldigt trevligt på Palace och den klubben är känd för att tjejerna är väldigt på och vill sälja. Men oj vilka tjejer man kan hitta där.
Så är det förstås. Man behöver lite tur. Det kan vara svårt att avgöra innan. De som är proffs vet hur man ska uppföra sig. När de väl har dig på gaffeln slår de till.
Citera
2019-03-25, 19:14
  #29
Medlem
Antexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RuneRusk
Så är det förstås. Man behöver lite tur. Det kan vara svårt att avgöra innan. De som är proffs vet hur man ska uppföra sig. När de väl har dig på gaffeln slår de till.

Kanske proffs på att luras.
Jag upplever att de riktiga proffsen inte slår till. Dom vet att du kommer tillbaka. Och dom får många stammisar. Som efter ett par gånger vill göra mer än att bara upprepa standardrutinen kanske.
Och vips, så har dom sålt in hela programmet på en och en halv timma dessutom.
Citera
2019-03-25, 20:51
  #30
Medlem
RuneRusks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Antex
Kanske proffs på att luras.
Jag upplever att de riktiga proffsen inte slår till. Dom vet att du kommer tillbaka. Och dom får många stammisar. Som efter ett par gånger vill göra mer än att bara upprepa standardrutinen kanske.
Och vips, så har dom sålt in hela programmet på en och en halv timma dessutom.
Så kan det vara, och jag känner igen det beteendet från andra områden, men jag får intrycket att det byts tjejer ganska friskt på det här stället och då hinns det inte med att skaffa stammisar. Kan inte komma på någon tjej jag pratat med som varit där länge. Möjligen en av tjejerna från förra gången när jag tänker efter...
Hur länge de varit där, vilket land de kommer från osv tillhör ju standardsnacket.
Citera
2019-03-26, 10:13
  #31
Medlem
[quote=RuneRusk|67100647]Då så, nästföljande resa avklarad.
Det blir inte en lika lång recension som förra gången.

Tack för en bra recension med bra tips. Det är nog inte så lätt att freda sig mot fullblodsproffs när de har munnen över ollonet.
Citera
2019-03-26, 19:44
  #32
Medlem
RuneRusks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kenneth40se
Då så, nästföljande resa avklarad.
Det blir inte en lika lång recension som förra gången.

Tack för en bra recension med bra tips. Det är nog inte så lätt att freda sig mot fullblodsproffs när de har munnen över ollonet.
Nej, det ska gudarna veta. Nina, som jag träffade, var extremt utstuderad och helt inriktad på att tjäna mer.
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback