2012-08-07, 02:17
Medlem
hej. var på harrys i en stad inom kronobergslän.
det var en sån ut för o supa järnet kväll.. o inte en raggningskväll.
Jag är en rutinerad öldrickare och har druckit de flesta öl på systemet.

Jag hade tagit runt 8 bärs.. jag såg säkert aspackad ut vid baren.
det var väldigt trångt och mkt folk där.
iallafall bestälde jag ett glas blaskig öl.
drack långsamt o kollade in brudarna som dansade.

efter 5 minuter känner jag att ölen smakar skit rent ut sagt.
jag börjar bli misstänksam och kollar på ölen.
till min förskräckelse ser jag en liten vit papperslapp 0,5cm X 4cm under skummet.
skummet i glaset var 2cm. jag hade druckit 1/4del av glaset när jag upptäckte det.
gick tillbaka till bartendern o sa att ölen smakade skit o att de e en pappersbit under skummet.
3 vakter anlände dit som om jag skulle starta bråk.

pallade inte prata så jag drog därifrån.

men helt ärligt. jag e en vanlig svensson som liknar bubba i eurocop.
så det kan omöjligt vara en rape drog.

jag hade bara tagit en klunk så jag blev aldrig drogad. men helt ärligt.
va kan det va för drog? en pappersrämsa under skummet.
ölen smakade skit rent ut sagt. smaken var som sötningsmedel man lägger på tungan. bitter o smakar skit. jag misstänker LSD då det var en pappersrämsa.. eller kan det va någon som vill förgifta mig med någon cyanid-drog.

en annan fråga jag ställer mig själv är att jag hade ölen ba i 5 minuter. och ba typ druckit 3 klunkar.
kan de va bartendern som spetsade ölen då en pappersremsa normalt stannar ovanför skummet o inte under.

vad kan substansen vara? smakar skit och är en pappersrämsa?
Citera
2012-08-07, 02:38
Medlem
Först hade du druckit 1/4 av glaset, sen tre klunkar och sen en klunk... hur fan ska du ha de? Jag tror det bara är något som hamnat i glaset av ren otur haha, behöver inte vara någon drog.
Citera
2012-08-07, 02:44
Medlem
en fjärdedel av glaset är 3 klunkar för mig.. det var den 4e klunken som smakade skit. ursäkta att ja skriver konstigt.. e väldigt trött just nu
Citera
2012-08-07, 02:49
Medlem
negerbarns avatar
Var papperslappen helt vit? Och avlång?

Om det nu var en drog kan det varit i princip vilken som helst, då de kommerisellt producerade lapparna brukar ha någon form av motiv på ena sidan, och vara i princip kvadratiska, med sidan upp till en cm, ofta lite mindre. Vad du fått i din öl var altså en remsa på ca 8 lappar (förutsatt att de är kvadratiska) av någon starkt hallucinogen drog (Ni-bo-me, LSD, 4-CI, BromoD osv) som det oftast brukar räcka med 1 st av för att bli borta. Trevlig resa!

Men då ingen av dessa droger som kommer i lappform smakar i min erfarenhet något i normala doser. Var det en lappdrog hade du garanterat varit trippad nu, om det var så mycket att du kände smaken.

Alternativt smög någon ner lite pulver av något slag inlindat i en pappersbit i ditt glas, därför den tydliga smaken. Här kan det handla om en rapedrog (läs benzodiazepin, troligtvis etizolam, då det går att få tag på i rent pulver numer), men även av den hade du nu hunnit bli påverkad bortom all kontroll om du kände smaken.

Tredje alternativet är att någon smugit ner ett gäng krossade piller i din dryck, inlindade i ett papper, men det finner jag högst osannolikt, för då hade du nog märkt det, då det hade lämnat mer rester än bara ett papper.

Eller så var det en vanlig jävla papperslapp. En bit kvitto kanske?

Då det smakade skit men du inte blev påverkad på något sätt kan det vara i princip vad som helst annat. Amfetamin, kokain, heroin, morfin och diverse RC-droger smakar inte gott ens i så små mängder att man knappt märker påverkan av dem.

Men jag står fast vid min teori att det handlar om papper, helt enkelt.
Senast redigerad av negerbarn 2012-08-07 kl. 02:58.
Citera
2012-08-07, 02:51
Medlem
färgen var vit.. och smaken skit.. så långt e jag hundra på..
men nej jag blev ej påverkad.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in