• 1
  • 2
2005-03-19, 00:45
Medlem
Jag provade med att tanka hem nåns inkorg på nätet o fick lösenord o användernamn till nån slags sida där man fixar me online affärer o sånt
Hur kan ja sabba för killen som äger det?

Låter lite taskigt men ja inte göar så mycket
Citera
2005-03-19, 01:10
Medlem
Låter inte såvärst bra att "sabba" för hans affärer
Om du tvunget ska göra det så gör det inte från din dator, jag hade kört genom en zombie eller en anonym proxy åtminstone.. Helst en skoldator eller biblioteksdator.

Men vad var det för sida?
Citera
2005-03-19, 03:50
Medlem
du skulle kunna beställa lite prylar du vill ha till nån tom adress och hoppas att han betalar med nån online tjänst. och hämta prylarna innan han hinner märka nått
Citera
2005-03-19, 13:30
Medlem
Alltså, affären heter Häslogrossisten, jag har för mig att det finns en affär som heter det. Och ja tror att man på denna hemsida gör reklam för sin sida och lägger upp nya varor

Sidan heter www.ebasar.se

Killens account verka inte vara använt på ett tag eftersom att alla credtis eller nått sånt var kvar( behöver credits för att lägga upp varor eller nått liknande)

Jag gick in på affärens informationsinställningar och ändrarde namnet och sånt där

Men fick skuldkänslor och gjorde det som vanligt så gott sm ja kunde ....
Citera
2005-03-19, 13:45
Medlem
ztorms avatar
Det där är inte att hacka.
Du snubblade över ett lösenord och är en überl04d nu?
Mejla killen och säg åt honom att inte dela ut skiten.
Citera
2005-03-19, 16:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Simonize91
Alltså, affären heter Häslogrossisten, jag har för mig att det finns en affär som heter det. Och ja tror att man på denna hemsida gör reklam för sin sida och lägger upp nya varor

Sidan heter www.ebasar.se

Killens account verka inte vara använt på ett tag eftersom att alla credtis eller nått sånt var kvar( behöver credits för att lägga upp varor eller nått liknande)

Jag gick in på affärens informationsinställningar och ändrarde namnet och sånt där

Men fick skuldkänslor och gjorde det som vanligt så gott sm ja kunde ....
Inte så smart och skriva URL:et här. Tänk om en snubbe därifrån idlar här på FB?

Eller att dom märker när något ser skumt ut, beställning till tom adress. Då kollar dom lite på servern och ser att en del folk på FB har besökt sidan samma dag. Gör så man får copy/paste själv
Citera
2005-03-20, 00:58
Medlem
Jag har inte sagt att jag är en uberhacker för det är jag verkligen inte
Citera
2005-03-20, 01:24
Medlem
snowman666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Simonize91
Jag har inte sagt att jag är en uberhacker för det är jag verkligen inte
rätt kul ändå! hoppas du klarar dig!
Citera
2005-03-21, 16:06
Medlem
Häslogrossisten... yes weirdo
Citera
2005-03-26, 04:20
Medlem
wiXaans avatar
tycker du skall notifiera användaren vars acc du har kommit över o be han byta psw så inge fel beställningar och liknande insträffar
Citera
2005-03-26, 07:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wiXaan
tycker du skall notifiera användaren vars acc du har kommit över o be han byta psw så inge fel beställningar och liknande insträffar

Håller med till fullo...
Citera
2005-03-30, 16:07
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av redlime
Låter inte såvärst bra att "sabba" för hans affärer
Om du tvunget ska göra det så gör det inte från din dator, jag hade kört genom en zombie eller en anonym proxy åtminstone.. Helst en skoldator eller biblioteksdator.

Men vad var det för sida?

en biblioteks-dator är väl ändå inte så smart?, om det är en sån där man måste boka med sitt lånekort och indirekt uppger. för & efteranmn m.m.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in