2012-08-03, 12:40
Medlem
Har börjat få problem med min Macbook air 13" som jag köpte för ca 1 år sen. Ända tills nyligen har den funkat riktigt bra och har nästan aldrig varit högljud men nu för ett par veckor sen har den börjat krångla. Går jag in på youtube och tittar på ett filmklipp går fläkten igång för fullt och det låter som att en rymdraket ska skjutas upp. Trodde det var för att youtube var resurskrävande eller något men nu blir de exakt likadant när jag går in på andra sidor utan videoklipp också, expressen t.ex. Har kollat i aktivitetskontrollen men den säger bara att jag använder ca 7-10% av processorn så borde inte vara därför.

Hoppas ni kan hjälpa mig!
Citera
2012-08-03, 13:04
Medlem
peter.plepps avatar
Du har inte ätit flingor eller någonting och det ramlat ner i fläkten? Det låter alltid massor när jag gör det. Kommer ljudet vid skärmen eller vid handledsstödet? skärmen är fläkten annars är det hårddisken.
Citera
2012-08-03, 13:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av peter.plepp
Du har inte ätit flingor eller någonting och det ramlat ner i fläkten? Det låter alltid massor när jag gör det. Kommer ljudet vid skärmen eller vid handledsstödet? skärmen är fläkten annars är det hårddisken.

Har inte spillt något på datorn, ljudet kommer vid skärmen, ungefär där esc-knappen sitter.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in