2012-08-03, 12:20
Medlem
Hej flashback. Igår så levde min granne om som fan, det var vid 12tiden. Hursomhelst så har en annan granne lämnat ett medelande i hissen där hon frågar vad han håller på med samt skrivit att han ska svara på lappen. Typ en motivering varför han levde om. Jag personligen avskyr den här grannen och tänkte ta tillfället i akt och svara åt idioten som levde om. Dock så kommer jag inte på vad jag ska skriva, förslag?
Senast redigerad av helvete123 2012-08-03 kl. 12:27.
Citera
2012-08-03, 12:23
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av helvete123
Hej flashback. Igår så levde min granne om som fan, det var vid 12tiden. Hursom helst så har en annan granne lämnat ett medelande i hissen där hon frågar vad han håller på med samt skrivit att han ska svara på lappen. Typ en motivering varför han levde om. Jag personligen avskyr den här grannen och tänkte ta tillfället i akt och svara åt idioten som levde om. Dock så kommer jag inte på vad jag ska skriva, förslag?

Haha så jävla typiskt svenskt att skriva en arg lapp!...knacka på hos idiotfan och fråga vad han håller på med istället för att gömma dig bakom en lapp.
Citera
2012-08-03, 12:25
Medlem
Vad lät det som han gjorde?

Han kanske tog en lång frustrations-runk medans han samtidigt kollade på gamla krigsfilmer?
Utförde sin kvällsgymnastik eftersom han förr i tiden var med i landslaget och kände att han ville komma i form igen?
Han minns inte för att han var så djävulskt full?
Citera
2012-08-03, 12:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SMK
Haha så jävla typiskt svenskt att skriva en arg lapp!...knacka på hos idiotfan och fråga vad han håller på med istället för att gömma dig bakom en lapp.

Haha jag vill ju skämma ut han
Citera
2012-08-03, 12:31
Medlem
Är det en kar ? Så kan du väl skriva, -Ursäkta så mycket för allt oljud igår kväll, jag och mi man hade en liten tillställning... Mvh namn och figurerat namn på pojkvän, som exempel "Jarmo".
Citera
2012-08-03, 13:06
Medlem
Pontrs avatar
Skriv: "Festa och förbereder flytt till Bahamas då jag vann 5 miljoner"
Citera
2012-08-03, 13:08
Medlem
Haubits77Bs avatar
Vad tyder på att karln är efterbliven?
Citera
2012-08-03, 13:10
Medlem
Pontrs avatar
Han menade förstås kärringen, skulle jag tro.
Citera
2012-08-03, 13:28
Medlem
http://www.youtube.com/watch?v=OHpHVmniN20

Det var kanske något i den här stilen han sysslade med? Vad sägs om att skriva om händelsen till ett litet brev?
Citera
2012-08-03, 14:25
Medlem
Unisertits avatar
felpost
Senast redigerad av Unisertit 2012-08-03 kl. 14:31.
Citera
2012-08-03, 14:25
Medlem
Ahgrens avatar
vad är det med svenskar och lappar ? dunka på dörren och fråga va fan han håller på med istället hur svårt kan det vara
Citera
2012-08-03, 14:31
Medlem
VonUllas avatar
Äsch! Det blir ju roligare om du startar intriger mellan lappkärringen och oljudgrannen.
Skriv:

-Hörru ****** Dörren till vänster på plan 2!
Du är den sista i trapphuset som ska klaga på oljud sena kvällar.
Jag har haft överseende med dig och din man i över 1år nu med erat gospel sex med inslag av HeavyMetal.
Skäms på er!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in