Hej flashback. Igår så levde min granne om som fan, det var vid 12tiden. Hursomhelst så har en annan granne lämnat ett medelande i hissen där hon frågar vad han håller på med samt skrivit att han ska svara på lappen. Typ en motivering varför han levde om. Jag personligen avskyr den här grannen och tänkte ta tillfället i akt och svara åt idioten som levde om. Dock så kommer jag inte på vad jag ska skriva, förslag?
Senast redigerad av helvete123 2012-08-03 kl. 12:27.
Hej flashback. Igår så levde min granne om som fan, det var vid 12tiden. Hursom helst så har en annan granne lämnat ett medelande i hissen där hon frågar vad han håller på med samt skrivit att han ska svara på lappen. Typ en motivering varför han levde om. Jag personligen avskyr den här grannen och tänkte ta tillfället i akt och svara åt idioten som levde om. Dock så kommer jag inte på vad jag ska skriva, förslag?
Haha så jävla typiskt svenskt att skriva en arg lapp!...knacka på hos idiotfan och fråga vad han håller på med istället för att gömma dig bakom en lapp.
Han kanske tog en lång frustrations-runk medans han samtidigt kollade på gamla krigsfilmer?
Utförde sin kvällsgymnastik eftersom han förr i tiden var med i landslaget och kände att han ville komma i form igen?
Han minns inte för att han var så djävulskt full?
Haha så jävla typiskt svenskt att skriva en arg lapp!...knacka på hos idiotfan och fråga vad han håller på med istället för att gömma dig bakom en lapp.
Är det en kar ? Så kan du väl skriva, -Ursäkta så mycket för allt oljud igår kväll, jag och mi man hade en liten tillställning... Mvh namn och figurerat namn på pojkvän, som exempel "Jarmo".
Äsch! Det blir ju roligare om du startar intriger mellan lappkärringen och oljudgrannen.
Skriv:
-Hörru ****** Dörren till vänster på plan 2!
Du är den sista i trapphuset som ska klaga på oljud sena kvällar.
Jag har haft överseende med dig och din man i över 1år nu med erat gospel sex med inslag av HeavyMetal.
Skäms på er!