Syftar på kärringen som skriver lappar istället för att gå och fråga vad han sysslar med. Själv var jag inte hemma vid tillfället utan det var min sambo som berättade om hans tilltag, hade jag personligen varit hemma och stört mig på honom hade jag givetvis knackat på.
Syftar på kärringen som skriver lappar istället för att gå och fråga vad han sysslar med. Själv var jag inte hemma vid tillfället utan det var min sambo som berättade om hans tilltag, hade jag personligen varit hemma och stört mig på honom hade jag givetvis knackat på.
Haha, så jävla svenskt med dessa jävla sätta upp lappar. Om man vet vem det är som stör och för oväsen är det bara att ringa på och säga till att denne stör. Annars får man väl anmäla till hyresvärden eller klaga till styrelsen om det är en brf.
Haha usch att få en lapp på dörrens känns ju jävla surt. Jag har också fått en lapp uppsatt på min dörr där någon anonym jävel bad mig att vara lite tystare. Vafan hur svårt är det egentligen att knacka på dörren och säga vad man tycker, på ett trevligt sätt då. Sålänge det inte rör sig om en komplett idiot så ger det ju direkt effekt.
Jag fick en riktigt ilsken lapp från grannen ovanpå där jag bodde för många år sedan. Då hade jag verkligen gjort mig förtjänt av den. En av mina katter hade blivit instängd i trappuppgången av misstag och i ren protest hade hon satt sig utanför grannens dörr och lagt en rejäl, stinkande hög. Min pojkvän fick gå upp till grannen och be om ursäkt. Fy, vad jag skämdes...
Haha, ja dessa lappar!
Sätt en lapp bredvid den befintliga lappen, med texten:
Varför sätter ni upp lappar i hissen?
Detta är absolut förbjudet Styrelsen