2012-08-03, 15:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Haubits77B
Vad tyder på att karln är efterbliven?

Syftar på kärringen som skriver lappar istället för att gå och fråga vad han sysslar med. Själv var jag inte hemma vid tillfället utan det var min sambo som berättade om hans tilltag, hade jag personligen varit hemma och stört mig på honom hade jag givetvis knackat på.
Citera
2012-08-03, 15:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Haubits77B
Vad tyder på att karln är efterbliven?

Syftar på kärringen som skriver lappar istället för att gå och fråga vad han sysslar med. Själv var jag inte hemma vid tillfället utan det var min sambo som berättade om hans tilltag, hade jag personligen varit hemma och stört mig på honom hade jag givetvis knackat på.
Citera
2012-08-03, 15:09
Bannlyst
Du kommer garanterat finna inspiration här:

http://www.argalappen.se/

Glöm inte att ta bild och posta lapparna sen!!!
Citera
2012-08-03, 15:22
Medlem
Dygna nån natt, sedan jävlas du tillbaka och lever om som fan kring 5-7 tiden på morgonen då får dom veta hur de känns!
Citera
2012-08-03, 19:21
Medlem
J.Boozes avatar
jag fattar inte... vem är den efterblivna? och vad tyder på det?
Citera
2012-08-03, 22:10
Medlem
argtants avatar
Eller så kan du skriva egna lappar: http://www.gp.se/nyheter/goteborg/1.1024256-forbjudet-att-spola-efter-klockan-18
Citera
2012-08-03, 23:49
Medlem
Haha, så jävla svenskt med dessa jävla sätta upp lappar. Om man vet vem det är som stör och för oväsen är det bara att ringa på och säga till att denne stör. Annars får man väl anmäla till hyresvärden eller klaga till styrelsen om det är en brf.
Citera
2012-08-04, 00:29
Medlem
[SIC]s avatar
Jamen vafan förihelvete, minspaceknapp på datorn funkarju förihelvete inte!!!
Oså grädde på moset så e ja jävligtfull, vad merkan du begära??
Citera
2012-08-04, 00:45
Medlem
aceblacks avatar
Haha usch att få en lapp på dörrens känns ju jävla surt. Jag har också fått en lapp uppsatt på min dörr där någon anonym jävel bad mig att vara lite tystare. Vafan hur svårt är det egentligen att knacka på dörren och säga vad man tycker, på ett trevligt sätt då. Sålänge det inte rör sig om en komplett idiot så ger det ju direkt effekt.
Citera
2012-08-04, 12:26
Medlem
argtants avatar
Jag fick en riktigt ilsken lapp från grannen ovanpå där jag bodde för många år sedan. Då hade jag verkligen gjort mig förtjänt av den. En av mina katter hade blivit instängd i trappuppgången av misstag och i ren protest hade hon satt sig utanför grannens dörr och lagt en rejäl, stinkande hög. Min pojkvän fick gå upp till grannen och be om ursäkt. Fy, vad jag skämdes...
Citera
2012-08-04, 13:50
Medlem
Nicke08s avatar
Haha, ja dessa lappar!
Sätt en lapp bredvid den befintliga lappen, med texten:
Varför sätter ni upp lappar i hissen?
Detta är absolut förbjudet
Styrelsen
Citera
2012-08-04, 18:53
Medlem
durtmeisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SkagAndBone
http://www.youtube.com/watch?v=OHpHVmniN20

Det var kanske något i den här stilen han sysslade med? Vad sägs om att skriva om händelsen till ett litet brev?
HAHAHA tack gjorde min afton hade fan glömt den.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in