Citat:
Ursprungligen postat av Raskolnjikov
Varför så bitter? Du kommer ju med ursäkter med varje förslag du får. Gå ut och plocka vanligt gräs och rök det då? Smakar lite sådär "örtigt", nikotinfritt är det ju givetvis, det finns precis utanför din dörr och är helt gratis. Nu har du fan INGENTING att komma med, pajas.
Ja, tro fan jag blir bitter. I trådstarten var jag så nogrann med att säga att jag inte ville ha knaster/örtcigaretter, just för att jag inte ville det.
Hade jag viljat det, hade jag inte startar en tråd på Flashback där jag frågade efter något annat.
Hade jag viljat det, hade jag lugnt och snällt och fint beställt det på internet.
Nu är inte så fallet.
Nu ville jag ha något annat. VAD jag vill ha vet jag inte. Det var därför jag startade tråden.
Jag ville ha nya idéer, lite innovativt nytänk och roliga förslag. Därför angav jag HUR jag ville ha det och vad jag INTE ville ha, för att se varthän andras tankespår följde.
Vad fick jag? Det blev bara tjaffs om internetbeställningar och knaster/örtcigaretter. Och hyvelspån.
Läste folk topic? Varför svarade dem i så fall, var de bara ute efter att vara elaka från början?
Bitter. Är det så jävla konstigt?