Jorden är en katastrofplats.
Alltså, det pågår krig, svält, våldtäkter och en massa annat. Det många inte tänker på är hur våran planet ser ut och att den faktiskt är trasig och går mer sönder för varje dag. Varför inte stoppa alla krig och hjälpa de länder som har det dvårt istället för att hata och kriga?
Hur kan det vara så svårt för politikerna att faktiskr förstå det här. Media förvrider alla sanningar och ljuger om allt. Vi utforskar universum men det vi inte tänker på är atr för varje gång vi skickar upp en raket eller t.om flygplan så förstör vi ännu mer. Vi snackaar om utrotningshotade djur men när kommer människan utrotas? När kommer våran planet att föestöras helt? Jag är helt inne på arr det är snarare än senare.
Jag vet inte vilket som är värst. Att vi sjunker, att molntäcket blir lägre eller att vi är så jävla dumma och inte fattsr att det är en planet vi bor på ocj alla är vi i grunf och botten liladana. Det är våra föräldrsr och våran omgivning som skapar oss.
Jag har aldrig varit såhär rädd för stt både leva och för att dö. Kanske att jag öedriver en smula tycker ni, men det gör jag inte. Världen är fucked up.
Senast redigerad av 1optimistjolle 2012-08-03 kl. 05:00.