2012-08-02, 18:55
Moderator
Schlesiens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WhiteRhino
(...)

kanske jag gjorde fel i att posta den egentliga posten här sen , det gjorde jag enbart för att bla modsen som svarade kunde se vad det vidrörte, men då ett flertal mods och tillmed admins har sett och dessutom svarat på det får man väl utgå ifrån att det inte ses som brott på reglerna?
(...)
Du drar slutsatser lite som det passar dig. Anar jag ett mönster här?
Citera
2012-08-02, 19:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Schlesien
Du drar slutsatser lite som det passar dig. Anar jag ett mönster här?

så det du forsöker säge är att du inte vet vad ett frågetecken betyder?
det betyder inte att jag dragit den slutsatsen, men däremot att jag frågar om det är rimligt att dra den slutsatsen
så den enda som drar slutsatser här är du, tillmed felaktiga såna

ffs gör er nu inte dummare än ni är , bara för att få hettat upp en diskussion, det är bara dumt och barnsligt
Citera
2012-08-02, 19:22
Medlem
ÅnkelGunnars avatar
Citat:
men däremot att jag frågar om det är rimligt att dra den slutsatsen
Diskussioner om den här trådens moderering får ni ta via PM med mig eller någon annan av moderator i den här forumdelen. Tar ni det i tråden bör ni räkna med att få en varning för 0.06.

// Mod
Citera
2012-08-02, 19:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Moltas666
Lyd mitt råd...överdriv inte diskussionen. Vi som läser tråden inser naturligtvis att du inte handlat oärligt eller elakt. Du har dock varit slarvig. Inse att det är ditt agerande som gjort det besvärligt för moderatorn, inte hans/hennes agerande.

jag har svårt vid att se att jag varit slarvig, jag har frågat om jag fick skriva att folk skulle gå dit till han och nämna forummet, på detta har jag fått vad jag anser som ett grönt ljus, hur skulle man skicka folk nånstans om man inte får säge vart dom skall gå?

förklara det för mig som jag var 5 år gammal för jag fattar inte hur !!
för mig och alla jag frågat nu är det sjklart att jag skrivar vart dom skall gå, och egentligen tror jag att dom flesta av är her skulle dra exakt samma slutsats , men då det är kul att diskutere då ska det sjklart säges emot!

finns ett dansk ord för detta .. "Flueknepperi" Flugknull
Citera
2012-08-02, 20:19
Medlem
KiaWs avatar
Jag uppfattar det som att du presenterar det tänkta inlägget i PM:et, och i det ser jag inget som skulle bryta mot reglerna.
Inlägget som postas ser inte ut på samma sätt.

Kanske en missuppfattning har skett, som det verkar av argumenten här i tråden var det inte en presentation av inlägget utan snarare en beskrivning av det tänkta inlägget.

Oavsett, denna tråds frågeställning är ifall inte moderatorer pratar med varandra, och i detta fall utgör det ingen skillnad då det som godkänts inte är det som postats, även om det kanske initialt rört sig om missförstånd.
Citera
2012-08-02, 21:58
Medlem
micaeles avatar
Citat:
nej jag begär att en moderator skall tänka.. förlåt .. jag tror faktiskt att pågällande moderator var fullt med på vad jag menade , och detsamma är ni som nu sitter här och påstår att det inte är sjklart
men för all del har man inget annat för kan man ju påstå sig dummare än man egentligen är på internät , var man har sin fetisch

men berätta hur man då förklarar vart dom skall gå när man inte får skriva vart dom ska gå..

för normalt tänkande individer är det ju klart att jag tänker skriva till vem och vart , hur skall inlägget ellers ge mening?
Fetmarkerat ord säger det mesta om ditt misstag i detta här ärendet.
Du ställer en fråga, förutsätter viss härledning som baserar sig på dina tankar, tolkar svaret till din fördel och blir fascinerad när inte alla håller med om dina teser?

Förklara istället varför du inte ställde en korrekt formulerad fråga med fulltaligt inlägg från första början?
Citera
2012-08-02, 22:52
Medlem
Fina Gubbens avatar
Minns faktiskt inte om jag förstod att du skulle specificera det så noga som du nu gjorde. Men jag borde varit tydligare i mitt svar till dig när jag skrev att det beror på hur du formulerar inlägget.
Citera
2012-08-05, 20:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fina Gubben
Minns faktiskt inte om jag förstod att du skulle specificera det så noga som du nu gjorde. Men jag borde varit tydligare i mitt svar till dig när jag skrev att det beror på hur du formulerar inlägget.

bra at jag skall avstängas då när du sj är i tvivel och tillmed menar du kunde svarat annorlunda!!
Citera
2012-08-06, 22:40
Medlem
Carl Hamiltons avatar
Citat:
bra at jag skall avstängas då när du sj är i tvivel och tillmed menar du kunde svarat annorlunda!!
Du kan läsa detta när du kommer tillbaka. Om du är tveksam över huruvida ett inlägg kan bryta mot regelverket är det ju bara dumt att skicka ett PM till en moderator för att sedan posta ett annat inlägg på forumet...
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in