Citat:
Ursprungligen postat av Schlesien
Där har du absolut en poäng.
Hela tråden rör en enskild situation. Dessa ska i första hand inte ha egna trådar i detta delforum, utan istället hanteras enligt följande:
https://www.flashback.org/t951568
Men ärendet kan fungera som pedagogiskt exempel för andra, därför finns även en poäng med denna tråd. Och ärendet blir enklare för alla att förstå om det även går att läsa inlägget det rör sig om.
(Men jag skulle överväga att kasta tråden om jag modererade detta delforum, av två skäl: Att TS inte följer klagomålsprocedur och att trådens diskussion nästan kräver att ett inlägg som ligger för regelbrottsbedömning återpostas.)
nu var frågan i tråden ju om hurvida mods pratade ihopp inte hurvida mitt inlägg var ok eller inte ... så att jag inte följar klagomålsprocedyr är fel!!
kanske jag gjorde fel i att posta den egentliga posten här sen , det gjorde jag enbart för att bla modsen som svarade kunde se vad det vidrörte, men då ett flertal mods och tillmed admins har sett och dessutom svarat på det får man väl utgå ifrån att det inte ses som brott på reglerna?
jag skulle kanske ha varit tydligare i min pm till fina gubben och skrivit det i 7 olika språk, men utgick ifrån att folk tänker lite sj..
jag är dock fortfarande någorlunda övertygad om att han vet vad jag menade... vi får väl se när han svarar
bara irriterande att sj när man forsökar att inte bryta reglerna och frågar mods innan man gör inlägg , att man då ska ha på käften för det ändå