Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2012-08-01, 23:03
  #1
Medlem
Då Playahead,Lunarstorm och dess efterträdare LS8 har lagts ner. Så funderar jag att ta och starta en ny community.

Så just nu håller jag på spånar på ett namn, vilket går så där. Ett namn som jag har kommit på är sweetville men jag vet inte riktigt. Så därför behöver jag eran hjälp att spåna.
Citera
2012-08-02, 00:32
  #2
Medlem
EvilGuys avatar
I dagens Facebook-samhälle behöver du en klar nisch för att ett community ska växa utanför din kompiskrets. Sen om det är sex, droger, raggarbilar spelar inte så stor roll, men ett community i stil med Lunarstorm har helt enkelt ingen målgrupp just nu.
Citera
2012-08-02, 00:34
  #3
Medlem
TheHandOfGods avatar
Vad behövs mer än Flashback?
Citera
2012-08-02, 22:15
  #4
Medlem
Men då är det bättre att man avvaktar lite och ser hur framtiden ter sig. Jag tvekar att facebook blir lika stort som internet är. En trend som går uppåt måste någon gång vända åt andra hållet
Citera
2012-08-03, 01:34
  #5
Medlem
EvilGuys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smexliq
Men då är det bättre att man avvaktar lite och ser hur framtiden ter sig. Jag tvekar att facebook blir lika stort som internet är. En trend som går uppåt måste någon gång vända åt andra hållet

Med tanke på hur stort Facebook har blivit både i antal användare men även finansiellt är det ganska nära till hands att anta att Facebook som företag kommer att förbli stora även inom nästa sociala teknik. Nästan lika troligt som att Google inte bara en vacker dag "dör ut" utan kommer att förbli ett stort företag.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback