35 390 besökare online
857 924 medlemmar • 45 859 301 inlägg
Användarnamn 
Lösenord
Flashback Forum > Mat, dryck & tobak > Tobak
Svara på ämne
Ämnesverktyg
Serpenttongue
Medlem
Fick bilen med 5 stockar snus å massa annat skit stulen idag. Hyrbil så WHO cares,men åker till Mexico i morrn en bra stund å måste ha tag i Snus! Inget äckligt amerikanskt skit som grizzly å scoal,general lös eller port om jag måste! Tips nån?

TrueC
Medlem
TrueCs avatar
Åh fy fan! Får rysningar när jag tänker på situationen

Köp från internet till adressen i Mexico ? Tar iofs några dagar.

Kustlol
Medlem
För din skull hoppas jag att någon kan lösa det åt dig. Annars måste jag tyvärr meddela om att resterande tiden av resan kommer gå åt till att tänka på det underbara snuset och vara allmänt lack. MVH.

Protip, sök dig till något turistområde och leta upp någon svensk, någon måste väl för helvete ha snus till en stackars snuslös man.

She.mullet
Medlem
She.mullets avatar
Vendome Wine & Spirits verkar ha General och Jakobssons. Annars Cigar Empire.

Adresser:
Vendome
9153 W Olympic Blvd
Beverly Hills, CA 90212, USA

Cigar Empire
2435 Honolulu Avenue Suite B
Montrose, CA 91020

http://vendomestore.com/search.aspx?find=snus

Hoppas att det löser sig.

Shayne
Medlem
Shaynes avatar
På Walk of fame i Hollywood finns en cigarrett/tobaksaffär som säljer general påse, osäker om lös. Billigare än i Sverige till och med. Affären ligger precis där Walk of fame slutar, strax innan Elvis stjärnan.

Serpenttongue
Medlem
Ska aldrig mer klaga på en gps i hela mitt liv! Gick ut å knappade in tobacco på den å körde runt till 4 butiker tills jag hittade general portion Så det löste sig! tack för svar gott folk!

Deniniho88
Medlem
God bless America

Otem
Medlem
Otems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Serpenttongue
Ska aldrig mer klaga på en gps i hela mitt liv! Gick ut å knappade in tobacco på den å körde runt till 4 butiker tills jag hittade general portion Så det löste sig! tack för svar gott folk!

Bra att det löste sig till slut!

Valkyrie
Medlem
Valkyries avatar
Förlåt för OT men måste bara säga: fan vad sjukt att det inte går att få tag i svenskt snus i Europa, till exempel Storbritannien, att man inte ens får beställa det via nätet till EU-länder, men att det finns att köpa i USA på andra sidan atlanten. Vissa saker EU gör blir jag så jävla lack på.

On topic: Jag gläds för din skull och stoppar in en prilla. Ha en bra resa!

fyll-hundt
Medlem
fyll-hundts avatar
Oh den sitsen... Var med om samma ute på en farm 6 timmar väst om Brisbane för några månader sen. Blev till att köpa filter, rullpapper och tobak och röka som en borstbindare
Men, som föregående talare, så ger jag tummen och stoppar in en general port prilla!

"People are talking about leaving a better planet for our kids. Let's start focusing on leaving better kids for our planet"

Citera aldrig första inlägget!! Tror Du att folk går in i en tråd utan att läsa det första inlägget?

Woltaire
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Deniniho88
God bless America

de vet du! FUCKING USA! USA USA USA USA !!!!

Schyst att det löste sig ! Jävla sits annars..

zala'
Medlem
zala's avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Serpenttongue
Vad köpte du för något då?

Svara på ämne
Topp Dela »