• 1
  • 2
2012-08-01, 05:00
Fick bilen med 5 stockar snus massa annat skit stulen idag. Hyrbil s WHO cares,men ker till Mexico i morrn en bra stund mste ha tag i Snus! Inget ckligt amerikanskt skit som grizzly scoal,general ls eller port om jag mste! Tips nn?
Citera
2012-08-01, 06:24
Medlem
TrueCs avatar
h fy fan! Fr rysningar nr jag tnker p situationen

Kp frn internet till adressen i Mexico ? Tar iofs ngra dagar.
Citera
2012-08-01, 06:42
Medlem
Fr din skull hoppas jag att ngon kan lsa det t dig. Annars mste jag tyvrr meddela om att resterande tiden av resan kommer g t till att tnka p det underbara snuset och vara allmnt lack. MVH.

Protip, sk dig till ngot turistomrde och leta upp ngon svensk, ngon mste vl fr helvete ha snus till en stackars snusls man.
Citera
2012-08-01, 06:59
Medlem
She.mullets avatar
Vendome Wine & Spirits verkar ha General och Jakobssons. Annars Cigar Empire.

Adresser:
Vendome
9153 W Olympic Blvd
Beverly Hills, CA 90212, USA

Cigar Empire
2435 Honolulu Avenue Suite B
Montrose, CA 91020

http://vendomestore.com/search.aspx?find=snus

Hoppas att det lser sig.
Citera
2012-08-01, 07:50
Medlem
Shaynes avatar
P Walk of fame i Hollywood finns en cigarrett/tobaksaffr som sljer general pse, osker om ls. Billigare n i Sverige till och med. Affren ligger precis dr Walk of fame slutar, strax innan Elvis stjrnan.
Citera
2012-08-01, 08:18
Ska aldrig mer klaga p en gps i hela mitt liv! Gick ut knappade in tobacco p den krde runt till 4 butiker tills jag hittade general portion S det lste sig! tack fr svar gott folk!
Citera
2012-08-01, 09:30
Medlem
God bless America
Citera
2012-08-01, 10:03
Medlem
Otems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Serpenttongue
Ska aldrig mer klaga p en gps i hela mitt liv! Gick ut knappade in tobacco p den krde runt till 4 butiker tills jag hittade general portion S det lste sig! tack fr svar gott folk!

Bra att det lste sig till slut!
Citera
2012-08-01, 12:00
Medlem
Valkyries avatar
Frlt fr OT men mste bara sga: fan vad sjukt att det inte gr att f tag i svenskt snus i Europa, till exempel Storbritannien, att man inte ens fr bestlla det via ntet till EU-lnder, men att det finns att kpa i USA p andra sidan atlanten. Vissa saker EU gr blir jag s jvla lack p.

On topic: Jag glds fr din skull och stoppar in en prilla. Ha en bra resa!
Citera
2012-08-01, 13:09
Medlem
fyll-hundts avatar
Oh den sitsen... Var med om samma ute p en farm 6 timmar vst om Brisbane fr ngra mnader sen. Blev till att kpa filter, rullpapper och tobak och rka som en borstbindare
Men, som fregende talare, s ger jag tummen och stoppar in en general port prilla!
Citera
2012-08-01, 13:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Deniniho88
God bless America

de vet du! FUCKING USA! USA USA USA USA !!!!

Schyst att det lste sig ! Jvla sits annars..
Citera
2012-08-01, 14:39
Medlem
zala's avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Serpenttongue
Vad kpte du fr ngot d?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in