2005-03-17, 17:03
Awaiting Email Confirmation
Hej har hört talas om lustgas i gräddtuber (sån man sprutar ut) därför köpte jag en tub. När jag sprutade så kom det lustgas i påsen och jag andades in och blev väldigt yr :P Men detta funkade typ bara en gång :S Märket hette Sunco eller något, Hur ska jag göra för att få ut mer?
Citera
2005-03-17, 17:31
Medlem
BelgareNs avatar
Vet inte va du menar med tub, menar du en Sifon? I så fall köp patroner, som änvänds när man ska gör grädde elle va de e, å så laddar du sifonen me dom 2 taget går på min och så kan du ta i dej derekt från sifonen. Även om de krävs lite fingerskicklighet. Är lättar att dra från en ballong isåfall.

Rekomenderar att du köper en 3 paket patroner eller mer, 10 i varje paket (är det i dom jag köper iaf) och dom koster vell en högst 50spänn styck paktet.
Sen röker du dej en feting dricker nåra öl, röker en till. Ha p hög musik (jag rekomendera phsykadelisk muisk. Och sen sätt dej på nåt behagligt ställe, tex en soffa, och börja ladda upp. Dra i dej en efter en till paketetn är slut . Riktigt jävla borta kommer du va, fast ta ibland lite mellan rum att andas och så.

Ha kul.
Citera
2005-03-17, 23:06
Awaiting Email Confirmation
Okej, Men jag menade inte så :P Jag undrar hur man får ut det från sprutgrädde tuben efter första gången :P
Citera
2005-03-17, 23:38
Medlem
TomiXs avatar
Köpegrädde räcker oftast inte mer än till 2-3ggr med en riktig "lustgasfylla". Jag köpte en sådan billig på CityGross och den tog slut efter en dålig lustgasfylla. Ett tips är att handla patroner till en gräddsifon istället, mycket mer för pengarna.
Citera
2005-03-18, 00:07
Medlem
Håller med Tomix...

Jag testade för längesen å se om man kunde bli lite lustgasad...
Sprutade i all gasen i en plastpåse...
En hel lungpåfyllning å ett litet rus blev d...
Men d e inget å hänga i granen, blir för dyrt i längden

-Fixa en gräddsifon eller en sån man kolsyrar vatten med.
Vattenkolsyraren har du självklart inget vatten i :P
Till sist behöver du gräddsifonspatroner som man kan handla i dom flesta "partybutiker".
Citera
2005-03-18, 09:23
Bannlyst
Haha har provat de där me grädden...jag höll bara flaska rakt upp och tröck försiktigt så de bara kom gas sen sög jag allt jag kunde, ingen hit direkt...Haha hände inte så mkt...
Citera
2005-03-18, 10:34
Medlem
emilGs avatar
Vet någon var man få tag på nån liten smidig lustgasregulator av typen de använder i "Kids"? Vore trevligt att ha med sig nån liten smidig grej till patronerna när man exempelvis är på picknick!
Citera
2005-03-18, 12:12
Moderator
tobess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av langan
Okej, Men jag menade inte så :P Jag undrar hur man får ut det från sprutgrädde tuben efter första gången :P

Sök, och du skall finna.. ämnet har varit uppe otaliga gånger här.

Dock, om jag inte missminner mig så ska man ställa grädden upp-och-ner i kylen. Och sedan hålla den så och trycka av när du andas in gasen..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in