Citat:
Ursprungligen postat av VonUlla
1.Måste man ligga par-par? Om killen är ful och tjejen snygg, kan du ligga med tjejen då och frugan letar upp en snyggare kille? Eller måste det vara par-par?
Vi gör inga solo-äventyr, utan är tillsammans alltid. Om killen är ful, så blir inte min fru upphetsad, och då blir det inget. Hur snygg tjejen än är.
Citat:
2.Går ni ensamma omkring på klubbar och väljer ut den ni vill ligga med el är det något system? Typ som en kö till berg&dalbanan?
Vi gör, som sagt, allt ihop. De flesta klubbar har regeln att man inte lämnar sin partner ensam.
Citat:
3. Är ni inte rädda för könssjukdomar/Hiv?
Det är klart vi har det i åtanke. Och kondom använder vi självklart. Men det finns ju könssjukdomar också på vanliga nattklubbar bland singelmänniskor.
Citat:
4. Tänder du på när någon annan kullar din fru? Tänker du aldrig att hon kanske blir kär i någon annan?
Ja, det är upphetsande att se min fru med andra. Men det är inte specifikt det som gör mig upphetsad, utan det är liksom helheten som upphetsar mig. Om hon skulle bli kär i någon annan någon gång i framtiden, så är det väl något jag får ta itu med om det skulle ske. Inget jag tänker på faktiskt.