2012-07-30, 14:23
Medlem
Confusios avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ragingcow
Har ni varit på en sån där typ av swingerparty, där kvinnorna ska plocka en bilnyckel ur en glasburk och den nyckeln som tillhör den mannen ska hon ha sex? (som man har sett i amerikanska filmer)

Nej, vi har aldrig varit på en sådan tillställning. Däremot har vi varit på swingerspartys där just detta ämne tagits upp. Men jag och min fru har inga äventyr ensamma, utan vi gör allt tillsammans.
Citera
2012-07-30, 14:25
Medlem
-Wasteland-s avatar
Du är alltså trött på att knulla din sambo och vill istället knulla andra brudar. Vore det inte lättare att bara dumpa käringen och leva ungkarlsliv?
Citera
2012-07-30, 14:27
Medlem
Dr.Galenikas avatar
Har ni haft sex med ett mixat par, där mannen är svart och kvinnan vit?
Om inte, skulle du klara av att se din fru ha sex med en neger?
Har du haft sex med någon man ni träffat?
Citera
2012-07-30, 14:29
Medlem
Confusios avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -Wasteland-
Du är alltså trött på att knulla din sambo och vill istället knulla andra brudar. Vore det inte lättare att bara dumpa käringen och leva ungkarlsliv?

Du har nog missförstått det här med swingersliv. Jag är inte trött på att ligga med min fru, tvärtom. Vad vi gör är att leva ut våra sexuella fantasier. Vi vill inte dö nyfikna. Vi ser vårt swingersliv som ett komplement till vårt väl fungerande sexliv vi redan har.
Citera
2012-07-30, 14:32
Medlem
Confusios avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.Galenika
Har ni haft sex med ett mixat par, där mannen är svart och kvinnan vit?
Nej, men vi har träffat ett par där mannen var vit, och kvinnan var mulatt.

Citat:
Om inte, skulle du klara av att se din fru ha sex med en neger?
Tanken har inte slagit mig, och jag får helt enkelt ta ställning till det, om vi råkar ut för ett sådant tillfälle någon gång.

Citat:
Har du haft sex med någon man ni träffat?
Nej, är inte bisexuell.
Citera
2012-07-30, 14:36
Medlem
-Wasteland-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Confusio
Du har nog missförstått det här med swingersliv. Jag är inte trött på att ligga med min fru, tvärtom. Vad vi gör är att leva ut våra sexuella fantasier. Vi vill inte dö nyfikna. Vi ser vårt swingersliv som ett komplement till vårt väl fungerande sexliv vi redan har.
Okej.

Har ni några gränser eller regler fastställda? Om din frus fantasi skulle vara att bli gangbangad av negrer i alla hål och bukkakesprutad i nyllet samtidigt som hon slickar röv exempelvis?
Citera
2012-07-30, 14:42
Medlem
Confusios avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -Wasteland-
Okej.

Har ni några gränser eller regler fastställda? Om din frus fantasi skulle vara att bli gangbangad av negrer i alla hål och bukkakesprutad i nyllet samtidigt som hon slickar röv exempelvis?

Reglerna vi har är att vi båda skall samtycka till motpartens fantasi. Vi gör det tillsammans. Det har ju hänt att jag blivit upphetsad gentemot en annan kvinna, medan min fru tyckt att hennes man inte tilltalat henne, och då blir det ju inget med det paret. Det skall klicka mellan alla, så att säga.

Fantasin du beskriver låter väldigt hardcore, och inget min fru någonsin nämnt kring. Om hon har den fantasin, så är det inget hon delgett mig.
Citera
2012-07-30, 14:45
Medlem
No-n-sences avatar
Vad gör man om det finns andra par som man rent ut sagt tycker är oatraktiva/äckliga?
Finns det par i föreningen som aldrig får ligga men några andra för att det finns ingen som tänder på dem?
Citera
2012-07-30, 14:51
Medlem
VonUllas avatar
1.Måste man ligga par-par? Om killen är ful och tjejen snygg, kan du ligga med tjejen då och frugan letar upp en snyggare kille? Eller måste det vara par-par?

2.Går ni ensamma omkring på klubbar och väljer ut den ni vill ligga med el är det något system? Typ som en kö till berg&dalbanan?

3. Är ni inte rädda för könssjukdomar/Hiv?

4. Tänder du på när någon annan kullar din fru? Tänker du aldrig att hon kanske blir kär i någon annan?
Citera
2012-07-30, 15:08
Medlem
Confusios avatar
Citat:
Ursprungligen postat av No-n-sence
Vad gör man om det finns andra par som man rent ut sagt tycker är oatraktiva/äckliga?
Finns det par i föreningen som aldrig får ligga men några andra för att det finns ingen som tänder på dem?

Självklart finns det par på klubbarna som inte tilltalar oss alls. Både ålders- och utseendemässigt. Jag har inte direkt observerat om de oattraktiva inte får ligga. Men många par på klubbarna har bara sex med sin partner, och tänder på miljön så att säga. De gillar att bli sedda.
Citera
2012-07-30, 15:13
Medlem
Confusios avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VonUlla
1.Måste man ligga par-par? Om killen är ful och tjejen snygg, kan du ligga med tjejen då och frugan letar upp en snyggare kille? Eller måste det vara par-par?

Vi gör inga solo-äventyr, utan är tillsammans alltid. Om killen är ful, så blir inte min fru upphetsad, och då blir det inget. Hur snygg tjejen än är.

Citat:
2.Går ni ensamma omkring på klubbar och väljer ut den ni vill ligga med el är det något system? Typ som en kö till berg&dalbanan?

Vi gör, som sagt, allt ihop. De flesta klubbar har regeln att man inte lämnar sin partner ensam.

Citat:
3. Är ni inte rädda för könssjukdomar/Hiv?

Det är klart vi har det i åtanke. Och kondom använder vi självklart. Men det finns ju könssjukdomar också på vanliga nattklubbar bland singelmänniskor.

Citat:
4. Tänder du på när någon annan kullar din fru? Tänker du aldrig att hon kanske blir kär i någon annan?

Ja, det är upphetsande att se min fru med andra. Men det är inte specifikt det som gör mig upphetsad, utan det är liksom helheten som upphetsar mig. Om hon skulle bli kär i någon annan någon gång i framtiden, så är det väl något jag får ta itu med om det skulle ske. Inget jag tänker på faktiskt.
Citera
2012-07-31, 02:42
Medlem
Jag vet inte riktigt hur jag ska formulera den här frågan men... Det jag har svårast att förstå med swingersgrejen är hur man står ut med att hela tiden bli bedömd och jämförd med andra. Varje gång ni swingar tar du "risken" att en kvinna du tycker är attraktiv inte vill ligga med dig, samtidigt som din fru kanske finner hennes man väldigt attraktiv. För mig skulle den situationen kännas som ett knytnävsslag i magen.
Hur klarar ditt självförtroende av det?
Är du väldigt nöjd med din fysik?
Eller är du en sådan person som helt enkelt aldrig bryr sig om vad andra tycker?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in