Hä hä - nej - du kan inte få "titta in" i Outlaw - om du inte blir moderator.
Citat:
Varför inte? Har ni något att dölja?
Vad skall du säga som kan få det du redan har skrivit att se annorlunda ut?
Vilket skäl du hade för att skriva? Ändrar ju inte det som skrivits.
Att du ångrar dej eller det var ett misstag? Gör ju det inte oskrivet.
Att du inte läst reglerna? Tja, det kan vi inte ta hänsyn till. Reglerna finns där och är inte svåra att begripa.
Citat:
Det kan t ex vara så att man fått uppmaning av moderator 1 att bete sig på ett visst sätt och av moderator 2 på ett annat sätt. Om man då följer mod 1:s råd kan mod 2 komma och klaga och då måste man få säga att man fått olika "order". Inte sant? (har hänt mig flera ggr senast idag)
Tyvärr tror jag att ibland så dröjer vissa utslag för länge redan idag - eftersom vi måste vänta in den ibland tröga omröstningen.
(Nu menar jag inte att kollegorna är tröga.

)
Skulle vi dessutom ha någon sorts försvarsadvokat som pläderar - och med yttrande från den "anklagade" - ja då tar det helt enkelt för lång tid.
Citat:
MAn skulle kunna införa en tidsgrän- man får 3 dygn på sig att svara t ex.
Att vi har regler som många av modsen helst skulle slippa är nog ingen hemlighet - och visst kan vi tycka att myndigheter borde skita i vad som skrivs här, men det bryr sig inte myndigheterna om.
Citat:
Men denna HMF finns väl inte i England och vad ska svenska myndigheter göra åt det?
Visst har icy en poäng - skulle vi nitiskt granska varje inlägg så är det mycket möjligt att vi hade tvingats banna betydligt fler användare än vad som sker idag. HMF-lagen t ex är svårtolkad och inte ens i rättegångar finns det en klar linje. Vi har valt att tolka den så snällt vi törs, men vem vet om vi inte tvingas skärpa detta. Jag hoppas att vi slipper det.