• 1
  • 2
2012-07-29, 15:20
Medlem
Någon som vet nått om dessa individer och vad straffet blev om det fallit något sådant?
Personerna i fråga skall vara Ca***a As****ov och Ma*s Nord***n

tydligen så är polisen dem på språng igen då de fortsätter sälja till barn och ungdomar och dessutom bytt inrikting nu till amfetamin...

http://www.nwt.se/arvika/article1056686.ece

I artikeln här ovan finns lite info om dem samt att de verkar ha blivit gripna på bargärning när de sålde till nån???

Någon som är är mer insatt i brottet får gärna göra en uppdatering så vi får slut på denna skiten,
Och hoppas att många föräldrar i arvika ser detta så dom kan vara extra uppmärksamma på vilka deras barn umgås med eller besöker..

Länka gärna om ni hittar fler artiklar om detta..
Citera
2012-07-29, 15:29
Medlem
Mogna-Meloners avatar
Lite info står i den här papperskorgade tråden:

https://www.flashback.org/t1926617

Citat:
Ursprungligen postat av filthy-few
Någon som kan vara hygglig och delge lite info om vem denna kärring är som under en längre tid sålde piller till småungar (14-17) åringar????
Tydligen var även maken med och sålde, Undrar dock vad hans arbetsgivare skulle gilla och ha en pillerkanin som anställd.
Finns även rykten som säger att när hon nu kom ut från häktet för att ha sålt piller till ungarna så börja hon sälja amfetamin istället någon som kan bekräfta detta?

I min värld och i mina kompiskretsar så är det bland det värsta man kan göra att sälja piller eller knark till småungar...

så komigen nu gott folk och berätta vad ni vet om denna wt och pundarfamilj..
Citera
2012-07-29, 19:03
Medlem
stpungens avatar
Citat:
Någon som vet nått om dessa individer och vad straffet blev om det fallit något sådant?
Personerna i fråga skall vara Ca***a As****ov och Ma*s Nord***n

tydligen så är polisen dem på språng igen då de fortsätter sälja till barn och ungdomar och dessutom bytt inrikting nu till amfetamin...

http://www.nwt.se/arvika/article1056686.ece

I artikeln här ovan finns lite info om dem samt att de verkar ha blivit gripna på bargärning när de sålde till nån???

Någon som är är mer insatt i brottet får gärna göra en uppdatering så vi får slut på denna skiten,
Och hoppas att många föräldrar i arvika ser detta så dom kan vara extra uppmärksamma på vilka deras barn umgås med eller besöker..

Länka gärna om ni hittar fler artiklar om detta..

Riktigt otäckt när vuxna människor säljer droger till barn,dessutom tunga droger,om jag minns rätt hade ni en knarksäljande släkt (opiumkurderna) något år tillbaks,mamman fick väl ett längre fängelsestraff för heroinsmuggling från Iran,är släkten kvar i Arvika,kan dom nu åtalade och den berömda släkten ha med varandra att göra???Arvika är väl inte så stort???jag ser att bägge dom anklagade har facebook,,var jobbar dom??
Citera
2012-07-29, 19:18
Medlem
Nej tror desvärre inte att kurderna från opium tillslaget och dessa dårar känner varandra, Det jag hört är att dom är några små wt människor som gjort sig en bra hacka på att sälja piller till ett stort antal ungdomar och att polisen en dag tröttna och hade span på dem och med det även kunde gripa dem för att dom sålt till flera..
Men om någon vet om opium mamman och dessa har nått samband får man gärna skriva det..

Vet inte vad hon jobbar med men han jobbar som montör på volvo construktion equipment i arvika som bygger lastmaskiner..
Undrar dock vad volvo skulle tycka om detta om dom fick reda på det

Dock så finns det som sagt inget värre än att sälja knark till ungdomar som är mellan 13-18år...
Citera
2012-07-29, 19:19
Medlem
Om du sett dem på facebook och vill länka och det är tillåtet så kandu väl slänga in det om du vill så alla kan kolla in dem ..
Citera
2012-07-29, 20:35
Medlem
stpungens avatar
Citat:
Om du sett dem på facebook och vill länka och det är tillåtet så kandu väl slänga in det om du vill så alla kan kolla in dem ..

Deras fullständiga namn står i den stängda tråden,se andra inlägget i denna tråd,så vill man se deras Facebook är det bara att kolla,,tror inte det är tillåtet att länka i det här läget.Vet du vad det är för sorts tabletter??
Citera
2012-07-29, 20:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stpungen
Deras fullständiga namn står i den stängda tråden,se andra inlägget i denna tråd,så vill man se deras Facebook är det bara att kolla,,tror inte det är tillåtet att länka i det här läget.Vet du vad det är för sorts tabletter??
Roligt att både hon och M*ts gillar sidan Keep Kids Off Drugs
Citera
2012-07-29, 20:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stpungen

Var nog blandad kompot av tabletter efter vad som framkommit och vad ryktena på stan säger så var dom väl mer eller mindre ett mini apotek dit man kunde gå och få det man behövde för en peng..
Citera
2012-07-30, 09:58
Medlem
Citat:
Nej tror desvärre inte att kurderna från opium tillslaget och dessa dårar känner varandra, Det jag hört är att dom är några små wt människor som gjort sig en bra hacka på att sälja piller till ett stort antal ungdomar och att polisen en dag tröttna och hade span på dem och med det även kunde gripa dem för att dom sålt till flera..
Men om någon vet om opium mamman och dessa har nått samband får man gärna skriva det..

Vet inte vad hon jobbar med men han jobbar som montör på volvo construktion equipment i arvika som bygger lastmaskiner..
Undrar dock vad volvo skulle tycka om detta om dom fick reda på det

Dock så finns det som sagt inget värre än att sälja knark till ungdomar som är mellan 13-18år...

Har handlat själv där, dock är jag byxmyndig. Att dom sedan säljer till minderåriga är hemskt.
Gällande hans jobb, så är han inte alls på volvo, och har aldrig varit.
Citera
2012-07-30, 11:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av brolle89
Har handlat själv där, dock är jag byxmyndig. Att dom sedan säljer till minderåriga är hemskt.

Att vara byxmyndig är ju dock också att vara minderårig om man nu diskuterar att sälja droger till minderåriga..
Delge oss gärna vart äcklet jobbar då om du nu har den informationen..
Citera
2012-07-30, 19:45
Medlem
stpungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av brolle89

Att vuxna människor handlar med droger sinsemellan är beklagligt men inte så mkt att göra åt,men när människor i 40-50 års åldern säljer droger till skolungdomar är gränsen passerad med råge.jag tycker att det inte att det finns någon orsak att hålla inne med information..
Citera
2012-08-04, 19:31
Medlem
De var på Hamnfesten här i Arvika igår båda dessa 2 som omtalas i tråden tidigare och där rör det sig väldigt mycket ungdomar dessa 3 dagar som den pågår

Ska hålla ögonen öppna ikväll om jag ser nåt lurt när jag är därnere

När jag umgicks med honom och med de kompisar som han hade i ungdomen var det definitivt inga droger utan bara alkohol inblandat.
Senast redigerad av Skruttan65 2012-08-04 kl. 19:51.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in