2012-07-29, 10:32
Medlem
Hej!

Nu går jag i suget på att åka på lite weekendresor för att fota de där lite speciella platserna som jag inte finner här hemma.

Har funderingar på Skottland, Irland & Österrike än så länge då jag fotar mycket landskap/natur ex.

Någon som har fler härliga platser att dela med sig utav? Tänker då främst inom Europa och det ska vara en weekend jag drar på så inte tid & pengar springer iväg.

Mvh
Citera
2012-07-29, 10:36
Medlem
flyttadignus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hailb0p
Hej!

Nu går jag i suget på att åka på lite weekendresor för att fota de där lite speciella platserna som jag inte finner här hemma.

Har funderingar på Skottland, Irland & Österrike än så länge då jag fotar mycket landskap/natur ex.

Någon som har fler härliga platser att dela med sig utav? Tänker då främst inom Europa och det ska vara en weekend jag drar på så inte tid & pengar springer iväg.

Mvh

Spontant tänker jag att Island's natur nog tillfredställer dina behov.
Riktigt häftigt, dit rekommenderar jag verkligen man åker om man gillar natur.
Citera
2012-07-29, 17:58
Moderator
rotadents avatar
Norges natur är också perfekt för landskapsfoto, riktigt vackert. Synd bara att allt är så förbaskat dyrt där att man nästan kan åka längre bort och fota för samma slutkostnad som i Norge. På Irland har jag själv varit och fotat och det rekommenderas. Hyr en bil och åk längs kusterna så hittar du hur mycket vackert som helst att fota. Det är dessutom ett rasande trevligt land överlag med väldigt gemytlig befolkning. Enda nackdelen är väl vädret som kan vara ganska tröstlöst om man har otur...
Citera
2012-07-31, 17:56
Medlem
similes avatar
Håller med flyttadignu till 100%. Island är landet där man kan få de vackraste landskapsfotografierna, utan tvekan!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in