2005-03-18, 17:16
Medlem
derangeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av uph-man
Kåtheten, min vän. Om det enda du ser på två celibatveckor är feta fruntimmer med mustasch så kanske du ändå inte sprutar någe vidare när det väl är dags. Men kåtheten får saven att rinna till!
Klok tanke.
När man träffar en ny dam är det tar det ofta ett par samlag innan man hittat rätta rytmen och känslan för maximal upplevekse, Kanske därför man toksprutar efter 4:e knullet samma natt?
Citera
2005-03-18, 17:32
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av deranged
Klok tanke.
När man träffar en ny dam är det tar det ofta ett par samlag innan man hittat rätta rytmen och känslan för maximal upplevekse, Kanske därför man toksprutar efter 4:e knullet samma natt?
Kanske, min vän. Kanske.
Citera
2005-03-18, 19:43
Medlem
trewqs avatar
Jag skulle nästan säga att graden av kåthet har minst lika stor betydelse som tiden man varit avhållsam, alltså:

Riktigt bra knull/porr - sprutar mycket och långt
Dålig porr/fyllesex - i bästa fall rinner det lite sats ur kuken
Citera
2005-03-18, 19:52
Medlem
Evaristos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trewq
Dålig porr/fyllesex - i bästa fall rinner det lite sats ur kuken
Reflektion i såna fall: Om man kommit till efter ett fylleknull så borde spermien som tog sig fram och igenom ha varit en riktig kämpe. Fick hoppa ur kuken själv, klättra i en torr och pisstinkande vagina för att slutligen bända sig in till ägget och äntligen nå i mål. Sedan har man haft tur och klarat sig undan abort, och nu sitter man här och skriver dumheter på fb... hmmmm....
Citera
2005-03-18, 19:55
Medlem
Tafkafs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Evaristo
http://web.telia.com/~u18511262/cumking.mpg

Detta måste vara fejk, det är en halv liter som sprutar ut! Hans pung ser helt missbildad ut, den är ju större än pitten.
Citera
2005-03-18, 20:02
Medlem
Evaristos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tafkaf
Detta måste vara fejk, det är en halv liter som sprutar ut! Hans pung ser helt missbildad ut, den är ju större än pitten.

Ja man tror knappt sina ögon. Ens egna strunt-skvättar känns löjliga i jämförelse. Vetefan hur man skulle kunna fejka detta dock...
Citera
2005-03-18, 20:04
Medlem
derangeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tafkaf
Fejk. Välkänd fejk dessutom.
Citera
2005-03-18, 23:05
Medlem
Nej det är inte fake, jag fick reda på lite info om honom. Det skall tydligen finnas ett klipp där han blir avsugen av en brud och han sprutar så jävla mycket så hon nästan kvävs och det slutar typ aldrig att komma så hon blir helt dränkt tillslut.
Citera
2005-03-18, 23:09
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Campion
Nej det är inte fake, jag fick reda på lite info om honom. Det skall tydligen finnas ett klipp där han blir avsugen av en brud och han sprutar så jävla mycket så hon nästan kvävs och det slutar typ aldrig att komma så hon blir helt dränkt tillslut.
Det ska tydligen finnas...

Kom åter när du hittat det mytomspunna klippet.
Citera
2005-03-18, 23:11
Medlem
derangeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Campion
Sluta. Posta klippet iså fall.
Citera
2005-03-18, 23:19
Bannlyst
Det är väl knappast någon större skillnad på satsens storlek om man håller sig i två dagar eller två veckor? Konsistensen har dock en tendens att vara lite fylligare efter uppehåll, men vetefan om volymen är det?
Citera
2005-03-18, 23:22
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av tim_hedlund
Det är väl knappast någon större skillnad på satsens storlek om man håller sig i två dagar eller två veckor? Konsistensen har dock en tendens att vara lite fylligare efter uppehåll, men vetefan om volymen är det?
Jag kan inte komma ihåg senaste gången jag höll mig två veckor...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in