2005-03-17, 11:01
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av nacho
Ni som får till jättesatser, har ni några knep? Nåt ni äter eller dricker eller gör för att öka mängden?
Runka/knulla länge, och kyl av mellan varven. Och gå och kåta upp dig på saker rent allmänt till vardags. Äggula sägs hjälpa till att dryga ut satsen, men det är säkert en myt. Den store Peter North påstod själv att vispgrädde och ostron hjälpte honom på traven.
Citera
2005-03-17, 22:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av uph-man
Den store Peter North påstod själv att vispgrädde och ostron hjälpte honom på traven.

öh nej det är selleri som är hans hemlighet, det kom vi fram till i en annan tråd att tommy lee hade skrivit i sin bok.

/M
Citera
2005-03-18, 06:12
Medlem
Herr Peter har ju en medicinsk åkomma om jag inte minns helt fel, det är det som har gjort hans lilla "problem" till en så stor sak. Hmm ironi.... Men iaf, jag är faktiskt helt seriös

Många tjejer som gillar det här med stora satser har jag märkt, även fast många av dem inte vill ha dem på sig, eller i munne så gillar de att se spektaklet. Är kul så länge de inte sexstrejkar för att få sin vilja fram...

Jag har en medelmåttig sats som efter ett par dagar utan sex kan byggas upp som fan. Men ska jag runka ur det själv så blir det inte mycket av skiten, då rinner det mer ut, illa illa, porrskadad som man e
Citera
2005-03-18, 06:23
Medlem
Evaristos avatar
http://web.telia.com/~u18511262/cumking.mpg
Citera
2005-03-18, 09:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av uph-man
Runka/knulla länge, och kyl av mellan varven. Och gå och kåta upp dig på saker rent allmänt till vardags. Äggula sägs hjälpa till att dryga ut satsen, men det är säkert en myt. Den store Peter North påstod själv att vispgrädde och ostron hjälpte honom på traven.
Nix. Enligt Nic Cramer så har Peter North ett prostataproblem som orsakar hans "problem."
Citera
2005-03-18, 11:13
Bannlyst
ja vad ligger standard-satsen på..? en tesked kanske?

1 deciliter låter abnormt. 2 deciliter verkar groteskt.
Citera
2005-03-18, 11:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nemo
Nix. Enligt Nic Cramer så har Peter North ett prostataproblem som orsakar hans "problem."

Även kallad brandsprutan..
Citera
2005-03-18, 12:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tim_hedlund
ja vad ligger standard-satsen på..? en tesked kanske?

1 deciliter låter abnormt. 2 deciliter verkar groteskt.

medelspruten ligger mellan 0.5-7 ml vid varje utläsning, men north har väll 1 dl
Citera
2005-03-18, 13:13
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av nemo
Mycket möjligt, men vad har du att sätta emot att han inte påstod att även ostron och vispgrädde bygger upp ett redigt sprut?
Citera
2005-03-18, 16:17
Bannlyst
AAAHHH!

Jag körde just en "spruta vilt i det fria och ta konsekvenserna sen" såhär på eftermiddagen! Det blev lite att torka upp på golvet, men det får man ta.
Citera
2005-03-18, 16:35
Medlem
derangeds avatar
Det här m ed sprut och dess storlek varierar en del.
Visst kan det härledas till avhållsamhet.
Men ibland tycker jag man kan spruta som en dåre, trots att det är tredje, fjärde samlaget på kort tid.
Har aldrig riktigt sett sambandet.

Men ett riktigt jävla toksprut är schysst.
Speciellt om man sprutar i fejan eller på tex. rumpan. Man blir så stolt liksom
Citera
2005-03-18, 16:40
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av deranged
Det här m ed sprut och dess storlek varierar en del.
Visst kan det härledas till avhållsamhet.
Men ibland tycker jag man kan spruta som en dåre, trots att det är tredje, fjärde samlaget på kort tid.
Har aldrig riktigt sett sambandet.
Kåtheten, min vän. Om det enda du ser på två celibatveckor är feta fruntimmer med mustasch så kanske du ändå inte sprutar någe vidare när det väl är dags. Men kåtheten får saven att rinna till!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in