2005-03-17, 00:08
Bannlyst
Jag sprutar ofta en massa SPERMA när jag kommer. Är det någon annan som gör det? Om jag väntar en dag med att runka eller knulla så sprutar jag som fan sen. Så jag brukar runka mellan varven.

Är det någon som upplever samma sak?
Citera
2005-03-17, 00:39
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av uph-man
Jag sprutar ofta en massa när jag kommer. Är det någon annan som gör det? Om jag väntar en dag med att runka eller knulla så sprutar jag som fan sen. Så jag brukar runka mellan varven.

Ja, sperma...
Citera
2005-03-17, 00:41
Bannlyst
Ja, de senaste åren har volymen ökat!
Citera
2005-03-17, 00:42
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Kemikalien
Ja, sperma...
Jag trodde att du sprutade kemikalier?
Citera
2005-03-17, 00:42
Medlem
Haecceitys avatar
Det enda jag märkt är att om jag druckit lite vätska, vatten eller dyl, så blir det mest klumpar...
Citera
2005-03-17, 01:00
Medlem
De Larges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av uph-man
Jag sprutar ofta en massa SPERMA när jag kommer. Är det någon annan som gör det? Om jag väntar en dag med att runka eller knulla så sprutar jag som fan sen. Så jag brukar runka mellan varven.

Är det du som är AzT? http://forum.exet.nu/viewtopic.php?t=1954&postdays=0&postorder=asc&star t=0

Citat:
Okej, några dagar sen så onanerade jag, tidsfördrift, på natten i sängen....O precis när utlösningen ska komma så känner jag hur jag håller på att nästan utsättas för en hög G-kraft....De var utlösningen, men den var enorm, jag tippar på cirka 2-3Deceliter, jag lovar....men de komiska var, att jag hade gjort de dagen innan, så jag hade inte hållt mig i några veckor..Hänt för nån annan, >Extremely big cumshot?<

Sen fortsätter det i 12 sidor i bästa Shakademus-anda. Alla skrattar åt honom och säger att han måste ha kissat på sig, några vill se bevis, han ska fixa sin webkamera men gör det aldrig, han säger som Shaka att han vet hur det är så han skiter i alla andra, enligt honom är dom bara avundsjuka.
Citera
2005-03-17, 01:23
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av De Large
Är det du som är AzT? http://forum.exet.nu/viewtopic.php?t=1954&postdays=0&postorder=asc&star t=0
Hmm, jag kommer inte in på sidan. Man måste vara medlem säger de. Hursomhelst, jag är uph-man, ingen annan. Och jag sprutar MYCKET!
Citera
2005-03-17, 02:06
Medlem
Domedagens avatar
visst töm inte påsen på en dag eller två så sprutar man hur långt som helst

kul som fan men orka med tortyren o vänta bara för that moment
Citera
2005-03-17, 02:14
Medlem
Lost dreamers avatar
Wait a day - It´s quite ok.
Wait a week - You´ll have a leak.

Oh ja.
Men i eget sällskap är det inte så charmant kanske?
Citera
2005-03-17, 02:25
Medlem
Domedagens avatar
haha

hade en flickvän som gillade det dära..

hon sexstrejkade fan en vecka ibland bara för o se sprutet.
borde va totalförbjudet med såna fasoner.

o inte fick jag dra en tarzan heller hon hade koll som fan på mig..
Citera
2005-03-17, 02:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av De Large

Sen fortsätter det i 12 sidor i bästa Shakademus-anda. Alla skrattar åt honom och säger att han måste ha kissat på sig, några vill se bevis, han ska fixa sin webkamera men gör det aldrig, han säger som Shaka att han vet hur det är så han skiter i alla andra, enligt honom är dom bara avundsjuka.

Det som är intressant är hur man dels får plats med 2-3 dec i pungen, och hur man förklarar den mutation som gör att spermieproduktionen inte avtar efter en viss tids sexuell inaktivitet...
Citera
2005-03-17, 08:13
Medlem
nachos avatar
Ni som får till jättesatser, har ni några knep? Nåt ni äter eller dricker eller gör för att öka mängden?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in