2005-03-16, 23:42
Medlem
Hur länge måste man ta subutex innan heroin slutar fungera?
och hur länge efter sista gången man tagit sub tar det innan horset funkar som det ska igen?
Har tagit horse horse kanske 2 dagar efter sub och då har det funkat som de ska.
Men 200mg sub brukar räcka för mig och vid dom små mängderna kanske horset funkar samma dag eller dagen efter?
Förstör subutex effekten av alla opiater eller är det nån som går ta endå?
Brukar inte ta subutex ofta så spelar inte så stor roll för mig.Brukar inte ta horse ofta eller nån andra opiater.
Citera
2005-03-17, 00:05
Bannlyst
mmmm....ja jag vet inte hur det är med heroin och sub. Men jag tog methadon en gång då jag tafit sub. Och det hade ingen verkan, även om dosen subitex jag hade tagit var relativt liten. Tom flera dagar efteråt.
Citera
2005-03-17, 18:29
Bannlyst
Alltså, det räcker med en gång. Jag skulle vilja påstå att det knappt är lönt att ta heroin eller någon annan opiat förrän tre dagar efter Subutex.
200 mg buprenorfin, är du en dinosaurie?!
Citera
2005-03-18, 14:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pister
Alltså, det räcker med en gång. Jag skulle vilja påstå att det knappt är lönt att ta heroin eller någon annan opiat förrän tre dagar efter Subutex.
200 mg buprenorfin, är du en dinosaurie?!

Ok så de gör så mycket.
200mg är väll 1/4 dels tablett? iallafall de ja menade.
Citera
2005-03-18, 15:04
Medlem
nyblads avatar
En tablett är på 8mg oftast!
Citera
2005-03-19, 16:08
Bannlyst
200 ug.
Citera
2005-03-20, 01:31
Medlem
Unbalanceds avatar
Man borde hålla sig ifrån Buprenorfin (subutex/temgesic) minst 3 dagar innan man går på någon annan opiat .
För mig räcker 3 dagar iaf, fast för bästa effekt ska man vara utan bupe så länge som möjligt självklart !

Svoosh: du menar självklart 2mg .
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in