Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2012-07-26, 02:20
  #1
Medlem
ojojros avatar
Okej idag var jag ute och träffa 3 tjejer, en tjej har jag haft intresse för sen 1 år tillbaka och en annan har jag haft intresse för ungefär 4 månader och sen är den 3e tjejen den där tjejen jag verkligen vill ha men hon var med en annan ikväll. det är svårt för er att förstå men vill verkligen ha henne vi har älskat med varandra en gång sen var jag fast, kan tillägga att jag har gillat henne i 3 år för vi gick i samma klass. hur skulle ni välja kan fika med 2 stycken men kan vara oskuldsfull och vänta på den 3e.

Har ni haft samma problem?
__________________
Senast redigerad av ojojro 2012-07-26 kl. 03:14.
Citera
2012-07-26, 02:25
  #2
Medlem
Sheepdogs avatar
Ta den du har gillat i 3 år då, samma intressen betyder ju inte att ni kommer gilla varandra länge
__________________
Senast redigerad av Sheepdog 2012-07-26 kl. 02:27. Anledning: blev konstigt
Citera
2012-07-26, 02:32
  #3
Medlem
TheKickss avatar
Satsa på den du verkligen vill ha, man ska inte nöja sig med ngn när det finns en annan som man egentligen vill. Det är inte snällt mot varken dig eller henne.
Citera
2012-07-26, 02:33
  #4
Medlem
Dawlishs avatar
Ta den du tänker på oftast, och har lättast att snacka med.
Citera
2012-07-26, 02:42
  #5
Medlem
neqers avatar
Ta den du gillar bäst, och om du inte får henne så får du väl ta den du gillar näst bäst.
Citera
2012-07-26, 03:16
  #6
Medlem
ojojros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av neqer
Ta den du gillar bäst, och om du inte får henne så får du väl ta den du gillar näst bäst.

haha ja men om det var så lätt, alltså får det att framstå som att jag kan välja. det kan jag. men vill inte vara någon player jag vill ha seriösa grejer andra kan dra faktiskt men den 3e tjejen krama mig idag vi sa vi skulle skriva mer, men vet inte om det var fyllan eller inte. Jag vill ha henne men hon strula med en annan framför mina ögon
Citera
2012-07-26, 03:39
  #7
Avstängd
manzeys avatar
Ta allihop, låt dom få smaka på FB ballen.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback