• 1
  • 2
2012-07-25, 16:26
Medlem
Så min fråga är, Testosterone receptorerna kan ju bli mätta så att preppen inte biter likahårt på dig..
DNP är ju känt för att kunna rensa receptorerna, men om man inte vill köra DNP och bara hoppar av (Jag har hoppat av nu efter ca 1.4 år, cold turkey ), Har inte varit på 3 veckor nu ungefär, inte tappat något alls, märktbart, 1 kilo har jag väll gått ner men det är för att jag dragit ner på träningen och maten också.
Har en bra metabolism, ligger lågt på 5-6 % kroppsfett, kommer aldrig över 7-8 % året runt.

Så frågan, hur långtid tar det ungefär för receptorerna att rensas ? På ett ungefär, individuellt såklart.

Mvh
Citera
2012-07-25, 16:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sorgaz
Så min fråga är, Testosterone receptorerna kan ju bli mätta så att preppen inte biter likahårt på dig..
DNP är ju känt för att kunna rensa receptorerna, men om man inte vill köra DNP och bara hoppar av (Jag har hoppat av nu efter ca 1.4 år, cold turkey ), Har inte varit på 3 veckor nu ungefär, inte tappat något alls, märktbart, 1 kilo har jag väll gått ner men det är för att jag dragit ner på träningen och maten också.
Har en bra metabolism, ligger lågt på 5-6 % kroppsfett, kommer aldrig över 7-8 % året runt.

Så frågan, hur långtid tar det ungefär för receptorerna att rensas ? På ett ungefär, individuellt såklart.

Mvh

svårt att se att Ar recceptorer blir mättade, om man inte ligger på grymt höga doser
Citera
2012-07-25, 18:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sigano
svårt att se att Ar recceptorer blir mättade, om man inte ligger på grymt höga doser

Du har väll rätt, jag har absolut inte legat på höga doser, men låt oss säga att jag skulle gjort det, länge, blastat med höga doser, osv osv, hur lång tid skulle det då ta för att rensa receptorerna
Citera
2012-07-25, 18:25
Medlem
Citat:
Du har väll rätt, jag har absolut inte legat på höga doser, men låt oss säga att jag skulle gjort det, länge, blastat med höga doser, osv osv, hur lång tid skulle det då ta för att rensa receptorerna

Finns nog ingen som kan svara på detta då det skiljer från person till person.
Citera
2012-07-25, 18:44
Medlem
*alexxx*s avatar
Så länge du kör "cruise" perioder tror jag inte receptorerna blir mättade..
Om vi säger att du kör 1g ew en period för att sedan går ner och på säg 200-300mg ew ett par tre månader för att "vila".

Intressant tråd för övrigt.
Citera
2012-07-25, 18:57
Medlem
Thomaspunkts avatar
Receptorerna förnyas och blir fler hela tiden, så de blir inte "mättade".
Citera
2012-07-25, 19:13
Medlem
BengtZzs avatar
Citat:
Nej

Citat:
DNP är ju känt för att kunna rensa receptorerna,
Nej

Citat:
men om man inte vill köra DNP och bara hoppar av (Jag har hoppat av nu efter ca 1.4 år, cold turkey ), Har inte varit på 3 veckor nu ungefär, inte tappat något alls, märktbart, 1 kilo har jag väll gått ner men det är för att jag dragit ner på träningen och maten också.
Fortsätt träna. Annars kommer du inte allt för snart att ha rasat i muskelmassa.

Citat:

Mvh
Recpetorkänsligheten kan inte ändras. Däremot kan det vara så ändå, att just en kur DNP får en att växa snabbare igen. Men det beror då på något helt annat.
Citera
2012-07-25, 19:47
Medlem
*alexxx*s avatar
Så för att klargöra detta kan alltså inte "receptorerna" mättas?
Alltså går det ligga upp mot grammet längre perioder (25v+) utan att effekten avtar?
Citera
2012-07-25, 20:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av *alexxx*
Så för att klargöra detta kan alltså inte "receptorerna" mättas?
Alltså går det ligga upp mot grammet längre perioder (25v+) utan att effekten avtar?

Hade dom kunna mättats hade det varit ganska svårt att bli stor som en ifbb t.ex, om du mättar receptorerna hela tiden. Då måste du ju ligga på typ 25g testo ew eller nåt.

mvh
Citera
2012-07-25, 20:28
Medlem
WhySoJuiceds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Byggarproffsen
Hade dom kunna mättats hade det varit ganska svårt att bli stor som en ifbb t.ex, om du mättar receptorerna hela tiden. Då måste du ju ligga på typ 25g testo ew eller nåt.

mvh
jaja, där är vi snart...
Citera
2012-07-25, 20:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WhySoJuiced
jaja, där är vi snart...

Haha, förhoppningsvis inte..
Citera
2012-07-25, 20:35
Medlem
WhySoJuiceds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Byggarproffsen
Haha, förhoppningsvis inte..
Flashback 2014 - 4g Testo cruise, all good baby baby...
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in