2012-07-24, 22:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arkiater
Obegripligt hur diskussionsinläggen kring ett aggressivt hundkräks attack mot en polisman och hans hund har vuxit i detta forum! Ägarna till den skjutna hunden borde bötfällas för de lät odjuret springa runt utan tillsyn, med uppenbar risk för skada andra människor.

Haha, en attack som egentligen handlade om att polismannen känt av en sträckning..
Citera
2012-07-24, 22:12
Medlem
j0k3r1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ny4Tid3r
Och om polisen ifråga visar sig vara en brottsling, ska han inte outas då eller?

Nej, det tycker jag inte. Pressad situation. Newfoundland är jäkligt massiva lurvbollar, och få en sådan morrande framför en när man redan har en adrenalinkick efter att ha satt efter en Polsk stöldklan kan ju inte vara så jävla lätt, speciellt inte om hundjävlen nafsar efter dig.

Må fan ta den som outar polisen.
Citera
2012-07-24, 22:15
Medlem
tripptamins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Partiledare
Nu är ju faktiskt polisen själv polisanmäld och därav misstänkt för ett brott? Kan man outa våldtäcktsoffer och brottsoffer ser jag inte varför outa en polis skulle vara så illa?

Men givetvis låt oss göra som chefen säger...ska tråden låsas också chefen?

Klart som fan snutar som begår brott ska outas, precis som vilka andra människor som begår brott...

OUTA SNUTEN NU!
Citera
2012-07-24, 22:15
Medlem
Jag vill väldigt gärna få reda på polisens namn, går bra med PM.
Senast redigerad av tossi 2012-07-24 kl. 22:50.
Citera
2012-07-24, 22:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av j0k3r1
Nej, det tycker jag inte. Pressad situation. Newfoundland är jäkligt massiva lurvbollar, och få en sådan morrande framför en när man redan har en adrenalinkick efter att ha satt efter en Polsk stöldklan kan ju inte vara så jävla lätt, speciellt inte om hundjävlen nafsar efter dig.

Haha du är ju för skön. Ingen raketforskare direkt, hela polisens historia suger ju. Ändrat sig ett par gånger om hur det egentligen gick till, han skulle säkert skjuta en katt också för att den reste ragg. Det är ju trots allt ett jävligt hotfullt läge

Jävligt tuff polis dedär, kom igen och outa skiten jag kommer hylla den som gör de.
Citera
2012-07-24, 22:17
Medlem
tripptamins avatar
Citat:

Må fan ta DIG som verkar försöka skydda snutar som begår brott. Suger du av poliser också ? Eller är du en äcklig snut själv?

Ta och läs på lite om hundar när du endå är på gång, jävla pajas!!!
Citera
2012-07-24, 22:18
Medlem
Månsans avatar
Citat:
Här outar vi fanomej ingen polis! Vi outar brottslingar och kändisar, nån' reda får det får det vara.

Och vem fan är du att komma med dessa överflödiga direktiv? Har snuten utan vettiga skäl avlivat en fredlig hund ska den dumma fan självfallet outas och i tillbörlig omfattning trakasseras.
Citera
2012-07-24, 22:18
Medlem
Ny4Tid3rs avatar
Citat:

Så poliser som begår brott ska behandlas annorlunda än andra brottslingar?

Antar att du är polis eller bara allmänt efterbliven, det ena utesluter dock inte det andra.

Må fan ta den som vet men inte outar polisen.
Citera
2012-07-24, 22:25
Medlem
Taxuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Top-Model
Enligt Lars Lust skall det vara bevisat att hunden sköts på nära håll, i och med att kulan gått snett nedåt. Var hundföraren en dvärg??!! Om en normallång karl skjuter en hund på ca 3 meters håll, torde väl kulans riktning bli snett nedåt?!
Lars Lust snackar skit, han har själv varit en ökänd hundförare en gång i tiden så det är klart att han skyddar sin kollega. Mina tankar går till familjen som miste en familjemedlem.
Citera
2012-07-24, 22:25
Medlem
j0k3r1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Månsan
Och vem fan är du att komma med dessa överflödiga direktiv? Har snuten utan vettiga skäl avlivat en fredlig hund ska den dumma fan självfallet outas och i tillbörlig omfattning trakasseras.

Äh, far i väggen med er hippies. Vi har ju inte hört DETALJERAT vad konstapeln har att säga om händelsen, utan bara den där mediakåta ägaren som tillåter sig själv fotas likt aftonhorans terrorist-kompanjoner.
Kom inte med argumentet att han kunde dratt' sin historia för pressen, för det vet ni lika väl som jag att det aldrig skulle ske hur fallet än var.

Som vanligt är det en massa radikalpacifister och annat löst folk som tar åt sig ENA delen av historien och håller fast vid den likt en 3-åring i mammas hand på Ica.

Raketforskare eller ej, tänk efter lite.
Citera
2012-07-24, 22:28
Medlem
tramsebyxans avatar
Alltihop verkar ju fullständigt sinnessjukt. Polis med hund rusar in i en trädgård där det finns en familjehund som bara gör sitt jobb - vaktar sin och familjens trädgård - och polisen skjuter ihjäl hunden?

Groteskt.
Citera
2012-07-24, 22:28
Medlem
tripptamins avatar
Citat:
Äh, far i väggen med er hippies. Vi har ju inte hört DETALJERAT vad konstapeln har att säga om händelsen, utan bara den där mediakåta ägaren som tillåter sig själv fotas likt aftonhorans terrorist-kompanjoner.
Kom inte med argumentet att han kunde dratt' sin historia för pressen, för det vet ni lika väl som jag att det aldrig skulle ske hur fallet än var.

Som vanligt är det en massa radikalpacifister och annat löst folk som tar åt sig ENA delen av historien och håller fast vid den likt en 3-åring i mammas hand på Ica.

Raketforskare eller ej, tänk efter lite.

Varför tror du så stenhårt på polisen? Kan du vara snäll att förklara VARFÖR? Du skriver att vi ska tänka efter lite, men du själv då? Tänk om det nu är så, att polisen har gjort fel, vad har du att säga då? Om det visar sig att "mediakåta ägaren" har rätt?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in