Men det kommer nog att bli som det vart med motorgasen på 80-talet. Först får man statligt bidrag för att konvertera motorn, och sen när många har gjort det så höjer staten skatten på bränslet så det blir lika dyrt som bensin (det vart till och med något dyrare/mil) så ingen vill konvertera längre. Vilket för till följd precis som då att det inte går att tanka nånstans om man inte åker förbi norrtull i tid och otid. Myndigheter i ett nötskal tycker jag