2012-11-30, 18:42
Medlem
youngsoulrebelss avatar
Jag skulle personligen hellre prata om risk när det gäller att bli våldtagen, men det kanske bara är jag?
Citera
2012-11-30, 18:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av youngsoulrebels
Jag skulle personligen hellre prata om risk när det gäller att bli våldtagen, men det kanske bara är jag?

Med tanke på den kvinnosyn många här presenterar är det nog "bara du". I mångt och mycket är väl konsensus i övrigt att kvinnan ska tacka och ta emot när mannen stoppar snoppen i henne. Det är ju hennes biologiska uppgift. Det och att laga mat, städa och suga kuk.
Citera
2012-11-30, 18:50
Medlem
Gidalezus avatar
Det beror på vart du bor någonstans osv. Om tjejer slutar skaka röven när de går framför en kurd, då kan våldtäkterna nog minska. Jag har inget emot tjejer men lite ansvar får man ta, om man går hem klockan 3 på morgonen lättklädd, då är det ju stor chans att man träffar på någon som är hög/full.

Ta bort alcoholen, ändra straffsytemet, utegångsförbud efter 1 (för folk under 18), dessa saker kan minska våldtäkterna ganska kraftigt.
Citera
2012-11-30, 18:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gidalezu
Det beror på vart du bor någonstans osv. Om tjejer slutar skaka röven när de går framför en kurd, då kan våldtäkterna nog minska. Jag har inget emot tjejer men lite ansvar får man ta, om man går hem klockan 3 på morgonen lättklädd, då är det ju stor chans att man träffar på någon som är hög/full.

Ta bort alcoholen, ändra straffsytemet, utegångsförbud efter 1 (för folk under 18), dessa saker kan minska våldtäkterna ganska kraftigt.

Ja, låt oss införa Sharia när vi väl är i farten. Då löser sig allt.

---

Man våldtar inte någon för att man är full mer än man säger rasistiska saker för att man är full. Det handlar om grundläggande värderingar. Antingen har man dom, eller så har man dom inte.
Citera
2012-11-30, 19:03
Medlem
youngsoulrebelss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RockInRhino
Med tanke på den kvinnosyn många här presenterar är det nog "bara du". I mångt och mycket är väl konsensus i övrigt att kvinnan ska tacka och ta emot när mannen stoppar snoppen i henne. Det är ju hennes biologiska uppgift. Det och att laga mat, städa och suga kuk.

Just det ja. För ett ögonblick glömde jag bort var jag befann mig - det skall inte ske igen.
Citera
2012-11-30, 19:26
Medlem
narlysimpeltons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RockInRhino

wuwuwuuu nu fick du en slidpoäng! Jag har i mitt liv träffat två killar som visat pissig kvinnosyn. Jag har träffat många ggr fler tjejer med pissig manssyn. Flashback är ett provocerande forum och är inte på något sätt representativt för verkligheten
Citera
2012-11-30, 19:35
Medlem
youngsoulrebelss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av narlysimpelton
wuwuwuuu nu fick du en slidpoäng! Jag har i mitt liv träffat två killar som visat pissig kvinnosyn. Jag har träffat många ggr fler tjejer med pissig manssyn. Flashback är ett provocerande forum och är inte på något sätt representativt för verkligheten

Hur många idioter du har träffat av varje kön är ju inte det minsta relevant, och inte heller det är representativt för hela verkligheten.
Citera
2012-11-30, 21:06
Medlem
Citat:
Just det ja. För ett ögonblick glömde jag bort var jag befann mig - det skall inte ske igen.
Ändå är ni här båda två, ni som sett Sanningen, och vadar i vår, Pöbelns, skit.

Märkligt.
Citera
2012-11-30, 21:15
Medlem
youngsoulrebelss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lillskrot
Ändå är ni här båda två, ni som sett Sanningen, och vadar i vår, Pöbelns, skit.

Märkligt.

Inte alls märkligt. Det är precis som att man ibland kan gotta sig åt skit-tv ā la "big brother" och "ricki lake". Eller som att man ibland kan götta sig åt ett riktigt äckligt sår. Det är så man kan se flashback, som ett riktigt äckligt sår: Man mår illa av att se det, men fascineras samtidigt.
Citera
2012-11-30, 21:18
Medlem
soapmasters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gidalezu

Haha begränsa befolkningens frihet pga blattar som du som tycker att är kvinnans fel att hon blir våldtagen.

Hon ska väl fan kunna gå hem på alla fyra och så full att hon knappt kan se 5 meter framför sig iförd endast en mössa på huvudet utan att svartingar som du ens ska tänka på att våldta henne?
Senast redigerad av soapmaster 2012-11-30 kl. 21:22.
Citera
2012-11-30, 21:50
Medlem
Citat:
Inte alls märkligt. Det är precis som att man ibland kan gotta sig åt skit-tv ā la "big brother" och "ricki lake". Eller som att man ibland kan götta sig åt ett riktigt äckligt sår. Det är så man kan se flashback, som ett riktigt äckligt sår: Man mår illa av att se det, men fascineras samtidigt.
Att ni båda är så små som människor att ni tror er inte vara en del av detta forum ni skriver på är en lögn ni behöver för att inte krackelera. Naturligtvis är det bara era meningsmotståndare som "är" Flashback. Därför ska jag vara vänlig nog att inte avslöja den för er. Hysch ..................
Citera
2012-11-30, 22:04
Medlem
youngsoulrebelss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lillskrot
Att ni båda är så små som människor att ni tror er inte vara en del av detta forum ni skriver på är en lögn ni behöver för att inte krackelera. Naturligtvis är det bara era meningsmotståndare som "är" Flashback. Därför ska jag vara vänlig nog att inte avslöja den för er. Hysch ..................

Underhållande såhär på kvällskvisten. Bra när man är hemma sjuk.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in