Citat:
Ursprungligen postat av Syrax
Jag ska kolla runt lite om nagon jag kanner har anvander sesamolja.
Det hela far mig att tanka pa att manga i sverige blandar ihop varifran ratterna kommer nar de handlar snabbmat i sverige. Tror manga inte vet riktigt sa det blir enklare att bunta ihop all asiatisk mat till ex thaimat. Manga gor iofs skillnad pa thai, kinesiskt eller japanskt.
Min mor akte manga ganger till "thairesturangen" for att kopa yakiniku
Sa TS, ar du for det forsta saker pa att det ar thaimat?

Hehe inte så lätt i alla gånger, minns själv min första resa därnere.. Beställde allt möjligt som såg gott ut.
"Det hela far mig att tanka pa att manga i sverige blandar ihop varifran ratterna kommer nar de handlar snabbmat i sverige. Tror manga inte vet riktigt sa det blir enklare att bunta ihop all asiatisk mat till ex thaimat. Manga gor iofs skillnad pa thai, kinesiskt eller japanskt."
Jo, så är det ju och så var det oxå i början för mig tills man reste dit, gillade mest käket från moppekök, kollade in vad för skumma flaskor dom hällde i och så fort man va hemma köpte man det genom asiatiska butiker och testade sig fram. Än lyckas man inte riktigt få det till men det är en del av nöjen, ska inte vara för lätt
Edit: Brukar steka nudlarna lite extra, gillar knaprigheten men det är indivuellt. Så du trådskaparn, kolla in min länk tex även om det är virrvarr,. Litet tips, Phat, det är stekt och där lär du hitta nåt eller ja genom Phad