• 1
  • 2
2012-07-22, 22:45
Medlem
hej

jag läste nyss en tråd om hur man ska bli lycklig bla bla bla sen var det någon som skrev att runka kan ha negativa effekter, typ

sämre självförtroende
mindre klartänkt
sämre social förmåga
mindre energi
deppig
http://www.reuniting.info/download/pdf/0.BENEFITS.pdf

själv runkar jag ofta, kanske en eller två ggr om dan på vardagar och typ 4 ggr på helgen. eftersom jag har runkat väldigt länge nu så undrar jag om det är värt att dra ner på runkaded lite, så att man slipper "bi-effekterna"

jag undrar nu hur ofta man kan runka utan att få bi-effekter, om det här nu stämmer öht. hoppas fan inte det

mvh cozy-cow
Citera
2012-07-22, 22:48
Medlem
doeiaidss avatar
Runka på du! Det är skitsnack!
Citera
2012-07-22, 22:50
Medlem
micaeles avatar
Ja, du kommer få tjockt svart hår på ryggen och i handflatorna.

Eller inte (men en gång i tiden var det sant). Runka på, men tänk på att det är fan så mycket skönare med en fitta runt kuken än Lena Handén...
Citera
2012-07-22, 22:51
Medlem
RUNeKAMrERs avatar
Provat att knulla?

Tror inte det är farligt, kanske kan få skavsår som värst och bli lite avtrubbad, man är mer på hugget om man är lite kåt.
tycker det låter som du runkar lite väl mycket men vad fan vet jag.

öh ska jag säga med mitt alias
Senast redigerad av RUNeKAMrER 2012-07-22 kl. 22:53.
Citera
2012-07-22, 22:53
Medlem
ExtremPotatiss avatar
Du bör se denna video:

http://www.youtube.com/watch?v=wSF82AwSDiU
Citera
2012-07-22, 22:53
Medlem
Gameboy92s avatar
Hörde nånstans att om man runkar för att få utlösning så fort som möjligt utan att njuta av det så resulterar det i att man kan kommer för tidigt när man har riktigt sex. Vetefan om jag tror på det men lite logiskt låter det enligt mig.
Citera
2012-07-22, 22:54
Medlem
Pontrs avatar
Kör på bara.

Är du en människa som kan njuta av ensamhet, som mig, så är runk bara bra. Det finns ingen anledning att bli deprimerad av att man runkar heller då det är naturligt att tömma medicinbollarna så ofta man vill.
Citera
2012-07-22, 22:56
Medlem
Ragwings avatar
Runka inte för många gånger på en dag bara, för då kan du dö. Ja, jag menar allvar.
Citera
2012-07-22, 22:59
Medlem
Fast mindre energi får man väl om runkar för mycket för de påverkar hormonerna i kroppen. De är väl därför fotbollspelare inte får knulla inför viktiga matcher osv
Citera
2012-07-22, 22:59
Medlem
micaeles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gameboy92
Hörde nånstans att om man runkar för att få utlösning så fort som möjligt utan att njuta av det så resulterar det i att man kan kommer för tidigt när man har riktigt sex. Vetefan om jag tror på det men lite logiskt låter det enligt mig.
Läste du det i en lärobok från 30-talet?
Citera
2012-07-22, 23:00
Medlem
j1nxs avatar
Varför i helvete skulle man få sämre självförtroende för att man spelar lite flöjt? Fan det löjligaste jag har hört.. runka på bara.
Citera
2012-07-22, 23:01
Medlem
Orkos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av doeiaids
Runka på du! Det är skitsnack!

Har du några belägg för att det skulle vara skitsnack?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in