• 1
  • 2
2012-07-21, 20:28
Jag har semester nu o inte rakat mig på typ 2 veckor. Men i morgon ska jag skärpa mig o raka. Men jag tänkte det kunde vara kul att spara en "Hitler-mustasch". Alltså bara lite mustasch under näsan.. Vad tror ni? Kommer man o få bank av vänsterpartister, eller kommer folk att skratta o peka på mig (det vill jag gärna )?
Citera
2012-07-21, 20:45
Medlem
Spreztozcs avatar
Jag tycker att det låter som en rolig idé. Personligen skulle jag skratta åt dig, fast med ett respektfullt och vänligt skratt.
Citera
2012-07-21, 20:52
Medlem
Packeteringstejps avatar
Gör det!
Om jag minns rätt så heter det "toothbrush moustache" och var väldigt populär bland överklass herrar sent 1800-/ tidigt 1900-tal ända tills Hitler tog makten i Tyskland...
Citera
2012-07-21, 21:10
Medlem
Kickexs avatar
Go for it A joke is a joke...!
Dock är det synd att folk är galet fördomsfulla.
Citera
2012-07-21, 21:55
Medlem
he he, go for it. Lägg gärna upp en bild på den sen. Du kan maska allt utom mushen, det är muchen vi vill se inte trynet.
Citera
2012-07-22, 17:12
Medlem
Ja kör på! Vafan ska Hitler ha med saken att göra, han är ju liksom död ändå.
Citera
2015-05-04, 15:29
Medlem
Ådärkomdenjas avatar
Jag håller på att froda en "Hitler-mustasch", har funderat på det en tid, gör nu slag i saken. Inom några veckor är den på plats, har bra skäggväxt. Jag har Hitlers iskalla blå ögon, men planerar inte nån sned pannlugg, den får Jomshof i SD stå för. Skall bli intressant att notera reaktionerna, jag vistas/bor i flera länder, gissar att ev reaktioner kommer i Sverige, när jag gör ett strandhugg där. Kommer inte heller att bära långskaftade bruna läderstövlar, om nån skulle undra...
Citera
2015-05-04, 22:20
Medlem
VonFanderblads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ådärkomdenja
Jag håller på att froda en "Hitler-mustasch", har funderat på det en tid, gör nu slag i saken. Inom några veckor är den på plats, har bra skäggväxt. Jag har Hitlers iskalla blå ögon, men planerar inte nån sned pannlugg, den får Jomshof i SD stå för. Skall bli intressant att notera reaktionerna, jag vistas/bor i flera länder, gissar att ev reaktioner kommer i Sverige, när jag gör ett strandhugg där. Kommer inte heller att bära långskaftade bruna läderstövlar, om nån skulle undra...
Nu fick jag iden om att någon bör undersöka hur långt man kan gå "i sin Hitler" innan människor förstår att man medvetet driver med dem? Mustachen och snelugg är ju rätt starka give-aways men om någon känner sig manad att göra en Hitler-look som ändå inte skriker Hitler så apploderar jag dem!
Citera
2015-05-09, 16:16
Medlem
Jag såg faktiskt en snubbe med sned lugg och hitlermustasch för inte så länge sedan. Han var klädd i kostym och såg rätt nöjd ut. Han var i 30-årsåldern och såg helt alldaglig ut f.ö. Men jag tror definitivt han var medveten om nämnda attribut.
Citera
2015-05-11, 23:23
Medlem
Kör på bara. Länka bild på hur resultatet blir
Citera
2015-05-11, 23:27
Medlem
Gustavgrs avatar
är det inte hat mot folkgrupp on man har dé tro?
Citera
2015-05-12, 06:40
Medlem
Jo, tyvärr är det HMF om man kammar luggen åt sidan. Man tvingas då böta 70000 kronor och besöka Auschwitz.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in